Reaģējot uz pircējas sašutumu, "Tukuma piens" iesaka produktu “ar sviestu” likt tuvāk margarīnam
Etiķete, kas izpelnījās uztura ekspertes sašutumu (foto: Ksenijas Adrijanovas "Facebook" konts)
Sabiedrība

Reaģējot uz pircējas sašutumu, "Tukuma piens" iesaka produktu “ar sviestu” likt tuvāk margarīnam

Māris Puķītis

Jauns.lv

Uzņēmums “Tukuma piena” neuzskata, ka veselīga uztura speciālistes sašutumu izraisījušais "sviesta" iepakojums būtu maldinošs.

Reaģējot uz pircējas sašutumu, "Tukuma piens" iesa...

Jauns.lv jau vēstīja, ka veselīga uztura eksperte Ksenija Adrijanova bija nepatīkami pārsteigta, nopērkot produktu, ko veikalā noturēja par sviestu. Tikai mājās viņa sapratusi, ka tā ir tauku pasta. “Sastāvā ir vājpiens, sviests, palmu eļļa, krāsviela beta karotīns, aromatizētājs un “vēl kaut kādi nelieši”. “Ne jau sastāvs mani biedē, bet maldināšana. Produkts izskatās pēc pīles, staigā kā pīle un pēkšķ kā pīle, bet patiesībā ir pusmiris balodis,” savā “Facebook” kontā ironizēja uztura speciāliste.

“Šī produkta dizains mums ir jau samērā sens. Pirms tam tas bija uz glāzīšu iepakojuma. Šobrīd to jau kādu gadu esam pārlikuši uz šo folijas iepakojumu,” atbildē portālam Jauns.lv raksta “Tukuma piena” mārketinga nodaļas vadītājs Armands Artihovičs.

Uzņēmumā neuzskata, ka šis iepakojums būtu maldinošs, “jo ir precīzi un lieliem burtiem uz iepakojuma uzrakstīts ar sviestu”. “Tātad, tas nav sviests, bet gan produkts ar sviestu. Tālāk pēc visiem marķēšanas nosaukumiem sastāvu sadaļā ir precīzs produkta nosaukums – Tauku pasta ar sviestu. Ir mums dažas neprecizitātes marķējumos, kurus mēs pēc PVD inspektoru aizrādījumiem labojam uz iepakojuma un tas notiks tuvākā mēneša laikā,” norāda Artihovičs.

Viņš piekrīt, ja veikalnieki plauktos šo produktu izvieto starp sviesta paciņām, tad aiz neuzmanības un ātrumā pircējs var to nopirkt kā sviestu. “Bet tas tādēļ, ka produkta izvietojums nepareizā segmentā un pircējs steidzas un neiedziļinās uzrakstos. Mans ierosinājums – veikalniekiem tomēr šo produktu izvietot pareizā segmentā, tuvāk margarīniem. Un otrs pircējiem tomēr precīzāk lasīt produktu marķējumu,” iesaka Artihovičs.
“Tukuma piens” arī nav vienīgie, kas šādi rīkojas.