Būt par sevis labāko versiju
Esi vesels
2023. gada 15. maijs, 16:03

Būt par sevis labāko versiju

Sadarbības projekts

Saskaroties ar modernā dzīvesveida ietekmi, sabiedrībā jau kādu laiku valda spilgta tendence – būt par sevis labāko versiju. Un kāpēc gan ne? Arī globālā uztura kompānija Herbalife iestājas par šo devīzi un zina, ka pārmaiņas sākas ar ļoti vienkāršām lietām – sabalansētu uzturu un aktīvu dzīvesveidu, kas veicina arī dzīves kvalitāti. Vairāk par to intervijā žurnālam OK! stāsta Nina Kandelaki, Herbalife viceprezidente Baltijā, Kaukāza valstīs, Vidusāzijā un Mongolijā.

Herbalife ir liels, visā pasaulē pazīstams un starptautisks uzņēmums. Kā Jūs raksturotu tā misiju?

Herbalife Latvijā darbojas jau vairāk nekā 20 gadus, un kompānijas misija nekad nav mainījusies – palīdzēt cilvēkiem dzīvot savu vislabāko dzīvi. Pirmkārt, tā, protams, ir uztura paradumu maiņa. Otrkārt, Herbalife piedāvā biznesa iespējas ikvienam, kurš vēlas uzsākt savu biznesu.

Šis nav uzņēmums, kas tikai pārdod savus produktus, tā ir unikāla kopiena, kurā cilvēki var apgūt sabalansēta uztura principus un nodot savas zināšanas citiem. Un, kā jau minēju iepriekš, veidot savu biznesu.

Globāli mēs piedāvājam vairāk nekā divus tūkstošus kvalitatīvu uztura produktu, ko var lietot jebkurā diennakts laikā. Ēdienreižu aizstājēji, olbaltumvielu kokteiļi, uztura bagātinātāji, uzkodas un daudzi citi uztura produkti. Daudzi no šiem produktiem ir saņēmuši pasaules un Eiropas līmeņa apbalvojumus. Vairākās valstīs tie ir arī atzīti par gada labākajiem produktiem savās kategorijās1.

Piemēram, mūsu produktu klāstā ir Immune Booster2. Šī produkta nosaukums runā pats par sevi. Pagājušajā gadā tas tika atzīts par gada labāko produktu Lielbritānijā un Nīderlandē3. Ļoti populārs produkts ir arī Collagen Skin Booster2, un arī tas tika atzīts par gada produktu Beļģijā3. Starp citu, mēs tikko šo produktu ieviesām arī Baltijā.

Jāuzsver, ka Herbalife darbojas kopumā 95 valstīs. Mēs esam ļoti prasīgi pret mūsu produktu kvalitāti, tāpēc mūsu flagmaņi tiek ražoti mūsu pašu uzņēmumā, ievērojot ļoti augstus kvalitātes standartus. Svarīgi, ka Herbalife ir sava zinātniskā komanda, kurā ir gan zinātnieki, gan zinātniskie doktori. Tas ir palīdzējis mums iegūt zināšanas un kļūt par number one brand in the world in weight management and wellbeing4.

Jūs minējāt, ka Baltijas tirgū esat jau vairāk nekā 20 gadus. Ko esat sasnieguši šajās divās desmitgadēs?

Ja runājam konkrēti par Latvijas tirgu, tad šeit piedāvājam aptuveni 50 produktus. Mēs uz uzturu raugāmies holistiski, tāpēc piedāvājam ne tikai produktus, bet arī gatavus risinājumus specifisku klientu vajadzību risināšanai, sākot no svara zaudēšanas un muskuļu masas palielināšanas līdz sabalansētām brokastīm. Kopumā mums ir 15 īpaši pielāgotas produktu programmas.

Un, protams, katras produktu programmas pamatelements ir mūsu galvenais produkts Formula 1 – plaši pazīstamaisHerbalife olbaltumvielu kokteilis. Šeit tas ir pieejams sešās garšās. Tāpat regulāri sekojam līdzi uztura tendencēm, uzlabojot produktu sastāvu, tāpēc tie tagad ir arvien harmoniskāki – bez glutēna, piemēroti vegāniem, bagātināti ar vitamīniem un minerālvielām.

Mūsu kokteiļi var nodrošināt pilnvērtīgu maltīti glāzē, un, manuprāt, tieši tādēļ Formula 1 ir mūsu populārākais produkts. Starp pieprasītākajiem ir arī Alvejas zāļu dzēriena koncentrāts un Šķīstošais zāļu dzēriens ar tēju ekstraktiem.

Savukārt Collagen Skin Booster2 ir ļoti veiksmīgs produkts Eiropā, un mēs ceram, ka tas būs tikpat veiksmīgs arī Baltijas valstīs. Es to lietoju jau vairāk nekā gadu.

Esmu pārliecināta, ka Herbalife maina daudzu cilvēku dzīvi. Mums tikko bija pasākums mūsu neatkarīgajiem partneriem, ko organizējām Jūrmalā, un tur varēja dzirdēt daudz stāstu par to, kā cilvēku dzīves ir mainījušās, izmantojot Herbalife biznesa iespējas. Ir cilvēki, kuri nolēmuši veltīt visu savu laiku Herbalife biznesa iespējām, citās ģimenēs sieva uzsāk savu biznesu ar Herbalife, un vīrs pievienojas. Ir iespaidīgi redzēt, kā viņi veido savu biznesu, attīstās; māca un konsultē citus cilvēkus, kā ēst sabalansētu uzturu, kā uzsākt biznesu.

Jūs esat pieminējāt Formulu 1 kā savu produktu varoni visā pasaulē. Kāpēc klienti to izvēlas?

Visbiežāk, lai zaudētu svaru5. Protams, liekais svars joprojām ir liela problēma. Un daudzi cilvēki maina savus uztura paradumus un izmanto Herbalife, lai zaudētu lieko svaru. Bet mēs jau labu laiku redzam, ka ir arī cilvēki, kuri kopumā interesējas par sabalansētu uzturu, olbaltumvielu kokteiļiem. Un viņi meklē alternatīvas dzīvnieku olbaltumvielām. Daudzi no viņiem ir gados jauni, kuri meklē vegānu pārtiku, sabalansētu uzturu. Ir arī cilvēki, kuri vēlas palielināt muskuļu masu. Mūsu produkti var palīdzēt ne tikai atbrīvoties no liekā svara, bet arī pieņemties svarā5, palielinot muskuļu masu, ja cilvēks ir ļoti tievs.

Vai Herbalife ir palīdzējis jums mainīt savus ieradumus?

Es pievienojos Herbalife salīdzinoši nesen, pirms pusotra gada, un ieguvu brīnišķīgu rezultātu. Mans mīļākais ir Formula 1 olbaltumvielu kokteilis ir ar šokolādes garšu. Lietoju to no rīta, samaisot ar ūdeni, pievienojot papildus olbaltumvielas, un tā pagatavošana man aizņem vien 3 minūtes. Enerģijai dzeru arī mūsu šķīstošo zāļu dzērienu, bet vielmaiņu atbalstu ar alvejas koncentrātu. Tas ir mans ikdienas sabalansētu brokastu komplekts. Protams, man ir palīdzējuši ne tikai produkti, esmu mainījusi arī savu dzīvesveidu. Cenšos katru dienu iziet vismaz stundu garā pastaigā. Guļu 8 stundas dienā. Tas man ļoti palīdz.

Un kā ir kopumā – vai cilvēku domas par uzturu ir mainījušās?

Nav viena uztura plāna, kas varētu palīdzēt visiem. Pandēmija ir ietekmējusi arī cilvēku domāšanas veidu. Tagad cilvēki vairāk pievērš uzmanību tam, ko viņi ēd. Arī diētu pasaulē tādi "eksperimenti" kā mazkaloriju diēta un zems cukura patēriņš tiek nopelti. Tāpēc Herbalife neatkarīgie partneri ir šeit, lai palīdzētu ar sabalansētu un pielāgotu risinājumu. Katram klientam tiks atrasts piemērotākais ceļš.

Mūsdienās cilvēki meklē arī risinājumu, kā cīnīties ar stresu un trauksmi. Taču pētījumi liecina, ka risinājums ir meklējams arī uzturā. Viens jautājums ir par to, kā pabarot savu ķermeni ar pareizajām uzturvielām. Otrs – nepieciešams detalizēts uztura plāns un tā dēvēto "superēdienu" iekļaušana tajā. Tas ir īpaši aktuāli jauniem cilvēkiem, kuri ir tik dažādi. Viņi lasa, interesējas, vēlas zināt, ko patērē.

Daudzi zīmoli tagad izceļ arī ilgtspēju kā vērtību…

Mūsu produktiem ir plastmasas iepakojums, tostarp Formula 1 kokteilim. Tāpēc mūs vienmēr ir nodarbinājis jautājums, ko ar to darīt. Līdz ar to devām mūsu klientiem iespēju to nodot otrreizējai pārstrādei, piemēram, Latvijā tas ir iespējams mūsu pārdošanas centrā.

Taču ne tikai klienti, arī mūsu darbinieki un neatkarīgie partneri ir ieinteresēti vides jautājumos. Dažas reizes gadā visi piedalāmies videi draudzīgās iniciatīvās, gan savācot atkritumus, gan stādot kokus - to darām arī Latvijā.

Jāpiemin, ka līdzās ilgtspējas projektiem Herbalife nodarbojas arī ar labdarību. Uzņēmuma dibinātāja un pirmā Herbalife neatkarīgā partnera Marka Hjūza ģimene savulaik izveidoja fondu, kas atbalsta bērnus programmā ZERO HUNGER. Tās mērķis ir nodrošināt bērnus ar pārtiku tajās pasaules daļās, kur tās nav. Kā daļu no šīs lielās iniciatīvas šogad esam arī uzsākuši jaunu stratēģisku partnerību ar Eiropas Pārtikas banku federāciju (FEBA), kuras mērķis ir palīdzēt novērst pārtikas izšķērdēšanu un samazināt tās trūkumu. Šī partnerība aptver 10 Eiropas valstis, tostarp Lietuvu un Igauniju.

Parunāsim tagad par biznesa iespējām. Jūs jau tās minējāt. Mēs redzam, ka cilvēki mūsdienās vēlas elastīgākus darba grafikus, bet ar ko atšķiras Herbalife biznesa iespējas?

Herbalife biznesa modelis ļauj mūsu neatkarīgajiem partneriem jeb cilvēkiem, kuri izplata, pārdod mūsu produktus, veidot savu biznesu. Lai strādātu ar klientiem, mūsu neatkarīgie partneri veido uztura klubus, dažādus "maratonus" ar mērķi zaudēt svaru4 un pievērsties sabalansētam uzturam, organizē treniņus sociālajos tīklos un daudzas citas aktivitātes.

Interesanti, ka klienti, sasniedzot rezultātus, visbiežāk paši vēlas veidot savu biznesu ar Herbalife, tā gūstot papildu ienākumus. Protams, pie viņiem vēršas arī mūsu neatkarīgie partneri, pastāstot par iespējām.

Ja cilvēks vēlas attīstīt savu biznesu ar Herbalife, viņš nav viens. Proti, kļūstot par Herbalife neatkarīgo partneri, jaunajam kolēģim tiek sniegts atbalsts - informatīvie materiāli, apmācības, viņš var piedalīties darbnīcās u.tml. Mēs novērojam, ka daudzas mammas, kuras vēlas būt elastīgas, pavadot laiku kopā ar bērniem, izmanto šo iespēju. Viņas var strādāt arī no mājām, jo ​​tagad tas ir tehniski iespējams.

Baltijas valstīs ir daudz veiksmīgu piemēru, un arī vīrieši iesaistās šajā biznesā. Īpaša motivācija cilvēkiem rodas tad, kad viņi saprot, ka ir daudz iespēju sasniegumiem. Kad nesen biju Jūrmalā, man bija ļoti patīkami redzēt jaunus vīriešus, kuri ir pievienojušies Herbalife kā neatkarīgie partneri. Viņi visu savu laiku velta, lai kopā ar dzīvesbiedrēm attīstītu personīgo biznesu. Ko viņi stāsta? Viņi novērtē elastību, jo paši izlemj, cik stundas strādā, cik daudz laika iegulda, no kurienes viņi darbojas šajā biznesā. Viņi var piesaistīt jaunus neatkarīgos partnerus no citām valstīm, jo ​​mēs esam globāls uzņēmums.

Mani novērojumi liecina, ka 80% cilvēku, kuri mums pievienojas, sākotnēji apvieno šo biznesu ar citu nodarbošanos, bet vēlāk daļa no viņiem nolemj pilnībā pievērsties savam biznesam ar Herbalife. Manuprāt, tas ir tāpēc, ka viņi nesāk no nulles – viņiem ir atbalstoša kopiena, mentors, korporatīvie pasākumi. Viņiem ir daudz elastīgu iespēju, un viņi nekad nav vieni. Un tas ir daudz citādāk nekā tad, ja cilvēks veido savu biznesu viens – pie mums tā nav.

Jau minēji, ka daudzas mammas iesaistās Herbalife biznesa iespējās. Kā tas kopumā ļauj sievietēm sasniegt savu potenciālu?

Pirmkārt, sievietēm vispirms ir jāsāk ar sevi. Tā ir Herbalife galvenā devīze: kļūt par sevis labāko versiju. Šajā ziņā dzīvesveida un uztura maiņa patiešām palīdz5. Un tad tu saproti – man ir šī kopiena, tur ir lieliska līderības kultūra. Cilvēki atbalsta viens otru. Tas patiešām palīdz sievietēm noticēt sev, jo mums trūkst pašpārliecinātības.

Jūs varat ieraudzīt veiksmīgas sievietes, kuras ir izveidojušas savu biznesu ar Herbalife6. Un tad jūs redzat, ka viņas to var apvienot ar dzīvi mājās, bērnu audzināšanu un daudz ko citu. Tad mentors palīdz jums izveidot plānu, jūs sākat to īstenot un gūstat pirmos pozitīvos rezultātus. Tas ir ļoti motivējoši.

Jūs pati esat sieviete augstā amatā. Kāda ir Jūsu formula – kā kļūt un būt veiksmīgai, motivētai?

Lai gan es domāju, ka visu mūžu esmu bijusi veiksmīga, es būtu kļuvusi vēl veiksmīgāka, ja būtu atklājusi Herbalife agrāk. Taču Herbalife parasti ienāk cilvēku dzīvēs tad, kad viņiem tas ir visvairāk nepieciešams.

Iepriekš vairāk nekā 20 gadus veidoju savu karjeru ASV uzņēmumos, galvenokārt medicīnas nozarē. Īpaši mārketinga un pārdošanas jomā. Pirms ierados šeit, es vadīju medicīnas uzņēmumu General Electric (GE HealthCare) lielā tirgū.

Savā pieredzē jau agri sapratu, ka ir svarīgi būt sev pašai, autentiskai. Un šeit Herbalife cilvēki to ļoti labi jūt, ir ļoti empātiski, iekļaujoši, komunikabli. Kāds man reiz teica, lai es neizliekos par kādu citu, bet esmu es un veidoju savu, spēcīgu personību.

Mani motivē cilvēku panākumi. Iepriekšējā darbā koncentrējos uz savas komandas un cilvēku izaugsmi. Tāpat mani iedvesmoja brīži, kad ieraudzīju medicīnas inovācijas – jaunu, digitālu mamogrāfijas vai magnētiskās rezonanses sistēmu, pozitronu emisijas tomogrāfijas sistēmu, un tas bija ļoti iespaidīgi.

Savukārt šeit es redzu reālus cilvēku rezultātus. Apmeklēju dažādus pasākumus, redzu, kā mainās cilvēku dzīves mājās, vēlams, arī papildu ienākumos, un tas mani ļoti motivē. Tagad es redzu ne tikai to, kā attīstās mana komanda, bet arī to, kā mana komanda maina citu cilvēku dzīvi.

1 Lai uzzinātu vairāk informācijas par apbalvojumiem, lūdzu, sazinieties ar alyonab@herbalife.com.

2 Uztura bagātinātājs. Uztura bagātinātājs neaizstāj pilnvērtīgu un sabalansētu uzturu.

 

3 Apbalvojums Voted Product of The Year, ko 2023. gadā Beļģijā saņēma Collagen Skin Booster, bet Nīderlandē un Lielbritānijā – Immune Booster.

4 Euromonitor International Limited; per Consumer Health 2022ed, weight management and wellbeing definition; combined % RSP share GBO, 2022 data.

5 Visas atsauces par svara kontroli attiecas uz Herbalife svara kontroles programmu, kas cita starpā ietver sabalansētu uzturu, regulāras fiziskās aktivitātes, pietiekamu šķidruma daudzuma uzņemšanu ikdienā, uztura bagātinātājus, ja nepieciešams, un atbilstošu atpūtu. Individuāli rezultāti atšķirsies.

6 Šis ir piemērs tikai ilustratīviem nolūkiem, un tas neatspoguļo to, kāds būs jūsu bizness. Individuāli rezultāti būs atšķirīgi.

Raksts tapis sadarbībā ar "Herbalife".

Tēmas