P&G šampūni atkārtoti uzpildāmā alumīnija pudelē
Procter & Gamble Beauty visā Eiropā ievieš iepakojuma inovāciju ar mērķi mainīt veidu, kā patērētāji pērk, lieto un utilizē šampūnu pudeles pēc to lietošanas. Tagad P&G Beauty Latvija matu kopšanas līdzekļi Pantene, Head & Shoulders un Aussie pieejami jaunā, ilgtspējīgā iepakojumā – atkārtoti uzpildāmā alumīnija pudelē. Tā ir daļa no uzņēmuma ilgtspējas pieejas pozitīvām un videi draudzīgām pārmaiņām.
Good Refill sistēma sastāv no atkārtoti lietojamas 100% alumīnija šampūna pudeles un pārstrādājama materiāla uzpildes pakas, kas izgatavota, izmantojot par 60% mazāk plastmasas (uz ml salīdzinājumā ar standarta zīmola pudeli).
Cilvēki ierasto plastmasas šampūna pudeļu vietā varēs iegādāties skaistas, moderna dizaina alumīnija pudeles un lietot tās vairākus gadus, uzpildei izmantojot speciāli izstrādātās šampūnu rezerves jeb uzpildes pakas.
No12. aprīļa P&G šampūnus jaunajā iepakojumā var iegādāties Drogas veikalos visā Latvijā.
Ar šīs iniciatīvas palīdzību Procter & Gambleveicinās patērētāju paradumu maiņu. Uzņēmuma stratēģijas "100 % pārstrādāt, 50% samazināt, 5% atkārtoti izmantot" mērķis ir, lai līdz 2021. gada beigām iepakojums būtu 100% pārstrādājams un lai šampūnu un kondicionieru ražošanā tiktu izmantots par 50% mazāk nepārstrādājamās un par 5% mazāk atkārtoti lietojamās plastmasas. Tādējādi kopumā gadā tiks saražots par 300 miljoniem mazāk nepārstrādājamās plastmasas pudeļu.
"Pašreizējā pandēmija rāda, ka nav laika domāt un apspriest ekoloģijas un ilgtspējas jautājumus, ir pēdējais laiks rīkoties. 63% ES patērētāju saka, ka cenšas samazināt radīto atkritumu daudzumu, bet 99% matu kopšanas produktu ir plastmasas iepakojumos. Nav jēgas baidīt cilvēkus ar ekoloģiskām kataklizmām, mums jāpiedāvā reāla iespēja dzīvot un saimniekot savās mājsaimniecībās videi draudzīgā veidā. Matu kopšanas līdzekļu izvēle atkārtoti lietojamā iepakojumā ir mazs, bet svarīgs solis, kā mēs katrs varam samazināt atkritumu daudzumu, ņemot vērā, ka šampūna pudele atrodas katras mājsaimniecības vannas istabā," saka "Procter & Gamble Marketing Latvia" valdes locekle Jeļena Orlova.
Šis iepakojuma jauninājums ir viens no P&G atskaites punktiem, lai sasniegtu Responsible Beauty 2030 mērķus, par kuriem tika ziņots 2020. gada jūnijā.
Papildus jaunā iepakojuma ieviešanai P&G, Sanitex un Drogas iesaistās arī sabiedrības izglītošanā, ciešā sadarbībā ar Latvijas Zaļo punktu īstenojot kopīgas aktivitātes, lai vērstu uzmanību un skaidrotu par videi draudzīga iepakojuma nozīmi attiecībā uz vides ilgtspējas veidošanu.
**
P&G Responsible Beauty ir kompleksa pieeja ilgtspējīgai izaugsmei, biznesa vadības principos integrējot sociālos, ekoloģiskos un ekonomiskos aspektus. Šī pieeja paredz, ka ikviena produkta ražošanā tiek ņemta vērā patērētāju un mūsu planētas labklājība. Katrs nozares līmenī pieņemtais lēmums rada reālas sekas, ar kurām jārēķinās. Piemēram, dažas no visvairāk lietotajām kosmētikas sastāvdaļām var nebūt pieejamas ilgtspējīga ražojuma veidā, savukārt daži dabiskākie preparāti var nebūt drošākie patērētājiem. Tāpat jābūt uzmanīgiem, atsakoties no kādas izejvielas izmantošanas, jo šīs izejvielas ražošana, iespējams, balsta kāda reģiona vai kopienas ekonomiku.
Uzziniet vairāk par P&G Responsible Beauty 2030 mērķiem
Lai uzzinātu vairāk par Responsible Beauty, dodieties uz vietni.
Reklāmas raksts sadarbībā ar B&Y