Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

Sportistes Elīzas Tīrumas 7 enerģijas avoti 1

Esi vesels
2013. gada 29. jūnijā 10:15 2013. gada 29. jūnijā 10:15
Kamaniņbraucēja Elīza Tīruma vienmēr dzirkstī labā omā. “Man tas ir normāls stāvoklis, jo prieks vairo enerģiju un palīdz sasniegt izvirzītos mērķus,” apņēmīgi teic jaunā sportiste. Lūk, Elīzas atklāsmes, kur viņa smeļas spēku un enerģiju.

1. Laba veselība

Sportistam, tāpat kā visiem citiem cilvēkiem, laba veselība ir galvenā, jo bez tās nav enerģijas un nav iespēju tuvoties saviem izvirzītajiem mērķiem. Bez veselības organisms ir diskomfortā un neļauj justies priecīgi un labi. Daru visu, lai stiprinātu savu imunitāti un uzturētu sevi formā. Nesen biju apslimusi, tāpēc nospriedu, ka man kaut kas ir lietas labā jādara, lai spētu ar visu tikt galā bez jebkādas aizķeršanās. Nu jau pāris dienu rūdos kontrastdušā. Esmu pievērsusies arī svaigēšanai. Patlaban tas ir ļoti aktuāli, jo nupat dārzā sāk augt dārzeņi un visādi zaļumi.

2. Veselīgs humors

Tas ir nepieciešams jebkurā dzīves situācijā. Ir jāprot veselīgi pasmieties gan pašai par sevi, par savām neveiksmēm, gan par citiem. Vienīgi tas jādara bez sarkasma un ironijas. Smiekli stimulē C vitamīna un labsajūtas hormonu veidošanos organismā. Labs smieklu iedvesmas avots man ir treniņi, kad kopā ar komandas biedriem varam cits citu paķircināt, tādējādi uzturot pozitīvo gaisotni. Ja tu spēj no sirds smieties, tas nozīmē, ka esi laimīgs.

3. Labs miegs

Lai es varētu labi justies un nodoties pilnvērtīgai dzīvei, man ir nepieciešams vismaz 10 stundas laba miega. Tas uzlabo gan pašsajūtu, gan darbspējas. Ja man ir treniņi, vienmēr cenšos iet gulēt laikus, lai varu atvēlēt miegam 10 stundas, ar astoņām man ir par maz. Ja esmu pēc treniņa piekususi, reizēm guļu arī pusdienlaiku. Tas lieliski palīdz atpūtināt gan ķermeni, gan galvu. Nekad neesmu gājusi bērnudārzā, kur ir jāguļ pusdienlaiks. Tagad nožēloju, ka neesmu to izbaudījusi jau bērnībā, jo pēc vienas vai divu stundu miega patiešām ir ļoti laba sajūta.

­ ­

_____________________________________________________________________

 

­

Latvijā at­zītākais ­oriģinālmedikaments 1, kura sastāvā ir optimāla magnija un B6 ­ vitamīna kombinācija,kas efektīvi uzveic magnija trūkumu un tā izraisītos simptomus.

Magne B6 mazina nogurumu, nespēku, nervozitāti, muskuļu krampjus. Ražots Francijā.

­

Pirms lietošanas uzmanīgi izlasiet lietošanas instrukciju.

Konsultēties ar ārstu vai farmaceitu par zāļu lietošanu. Bezrecepšu medikaments.

1

Sanofi

iekšējie dati pamatojoties uz IMS 2012. S-LV-MGP-13-03-04. Apstiprināts: 12.03.2013

ZĀĻU NEPAMATOTA LIETOŠANA KAITĪGA VESELĪBAI

_____________________________________________________________________

­

4. Kvalitatīva atpūta

Laba atpūta m­anā uztverē ir aktīvā atpūta. Es nevaru nosēdēt uz vietas, vairāk nogurstu, neko nedarot, nevis atpūšoties kustībā. Vienatnē vai bariņā – tas ir atkarīgs no garastāvokļa. Ja man gribas izvēdināt galvu vai atpūsties no visa, tad labāk vienai, bet lielākoties atpūšos kopā ar draugiem un ģimeni. Man ļoti patīk riteņbraukšana un volejbols, dažādas fiziskās aktivitātes svaigā gaisā un saulē. Tas ir kā degviela manam organismam, jo, aktīvi kustoties, manā organismā atraisās enerģija un prieks. Sēžot mājās un neko nedarot, neko tādu nav iespējams izbaudīt.

5. Saule un svaigs gaiss

Saule un svaigs gaiss man sniedz milzīgu pozitīvu lādiņu. Man ļoti patīk sauļoties un uzturēties saulē, tas dod enerģiju un arī veicina D vitamīna veidošanos organismā. Kad ir lietainās dienas, garastāvoklis ir nomāktāks un arī nogurums ir lielāks, bet tad meklēju iedvesmojošas alternatīvas, kas vairo prieku. Cenšos pagatavot kaut ko ļoti garšīgu, lai iepriecinātu savus tuviniekus, noskatos kādu labu filmu. Lietū man patīk bradāt pa peļķēm.

6. Mana ģimene

Ģimene ir manas enerģijas un labsajūtas galvenā degviela. Esmu lepna, ka man ir liela un ļoti sportiska ģimene. Tētis ir nodarbojies ar volejbolu un braucis ar kartingiem, mamma bijusi vieglatlēte un spēlējusi volejbolu, vecākā māsa Solvita ir slēpotāja, viņas vīrs nodarbojas ar riteņbraukšanu, viņu dēls Ralfs ir slēpotājs, dēls Dāvis – skeletonists. Māsa Marta agrāk bija kamaniņbraucēja, viņas vīrs arī ir ļoti sportisks. Viņu bērni gan ir vēl mazi, bet viņi augām dienām ņemas pa batutiem, izskatās, ka aug sparīga jaunā paaudze. Māsa Maija ir kamaniņbraucēja, viņas draugs ir florbolists. Mūsu ģimenē visi ar sportu esam uz tu, tāpēc mums nekad nav garlaicīgi. Vienmēr varam atrast kopīgas nodarbes, visi spēj pielāgoties un saprasties. Jebkurā sporta pasākumā braucam līdzi cits citu atbalstīt un turam īkšķus. Un tam ir būtiska nozīme.

7. Magne B6

Katru dienu pēc treniņa dzeru vienu kapsulu preparāta Magne B6. Tā ir minerālvielu piedeva, kas satur magniju un B6 vitamīnu. To lieto arī mana mamma pēc dārza darbiem. Magnijs pēc slodzes palīdz atslābināt muskuļus, atbrīvoties gan no fiziska, gan garīga sasprindzinājuma un ļauj pilnvērtīgāk atpūsties. Es to lietoju arī sestdienās un svētdienās, kad nav treniņu, tieši pirms gulētiešanas, lai varētu labāk izgulēties un atslābināties. Preparātu Magne B6 lieto visa mūsu komanda, jo tas ir ļoti nepieciešams fiziskas slodzes apstākļos, tas atbrīvo muskuļus un palīdz uzturēt labu fizisko formu. Turklāt tas labi noder arī pret muskuļu krampjiem.

Reklāmas materiāls publicēts sadarbībā ar Magne B6

Citi šobrīd lasa

IKEA, teniss, algas kalkulators - ko latvieši pērn visvairāk meklējuši "Googlē" 4
Izsprukusi no suteneru nagiem un narkotiku atkarības - "Ērkšķu šova" Vika atguvusi vēlmi dzīvot 4
Ātrā mode: lētais darbaspēks ražo vairāk, nekā cilvēki pērk un novalkā 1
Pievienot komentāru

"Обходит по развитию сверстников": дочь Филиппа Киркорова поступила в первый класс в середине учебного года

«Он же не отвалится!»: хейтеры герцогини Меган смеются над ее привычкой придерживать беременный живот