Komiķu kampaņa "Sabojā filmu" izraisa ažiotāžu Tviterī
Sabiedrība

Komiķu kampaņa "Sabojā filmu" izraisa ažiotāžu Tviterī

Jauns.lv

Pēdējās dienās sociālo tīklu lietotājus Latvijā pārņēmusi jauna aizraušanās - "Twitter" haštags #SabojaFilmu, kas kļuvis par populārāko "Twitter" trendu Latvijā, apliecinot, ka latvieši sociālos tīklus lieto izklaidei.

Komiķu kampaņa "Sabojā filmu" izraisa ažiotāžu Tvi...

Haštagu aizsākusi Standartkomiķu apvienība Latvijā "ComedyLatvia" ar pirmo tvītu "Aidā, pajokosimies - mēs iesāksim tēmu, jūs turpināt. Šoreiz piesmiesim pašmāju filmu nosaukumus #SabojaFilmu". Piemēram, "Limuzīns pirmās kāzu nakts krāsā". Lietotāji turpinājuši jokot arī par ārvalstu filmām.

Kā biznesa portālam "Nozare.lv" pastāstīja "ComedyLatvia" pārstāvis Edgars Bāliņš, šāda ideja realizēta, lai noskaidrotu, vai cilvēki iesaistās šādos jokos, un lai reklamētu savu "Twitter" kontu pirms nākamnedēļ gaidāmā britu komiķa Bila Beilija ierašanās Rīgā.

Komiķu apvienība "ComedyLatvia", kas izveidota šogad, arī turpmāk plāno rīkot līdzīgas akcijas. Nākamā varētu būt "Sabojā dziesmu", "Sabojā grāmatu" vai kas pavisam cits, norāda Bāliņš. Haštaga popularitāti viņš skaidro ar cilvēku vēlmi "Twitter" dalīties ar smieklīgām un interesantām lietām.

Savukārt sociālo tīklu speciālists Artūrs Mednis biznesa portālam "Nozare.lv" pastāstīja, ka šis tautās aizgājušais haštags precīzi raksturo vienu no galvenajiem iemesliem, kādēļ latvieši lieto sociālos tīklus - proti, izklaidei.

Tēma par filmu nosaukumiem ir jautra, interesanta un ik vienam zināma. Tajā piedaloties, cilvēks izmanto iespēju parādīt, ka ir asprātīgs var arī retvītojot pierādīt, ka spēj ieraudzīt un saprot asprātības, norāda Mednis.

Haštags

#SabojaFilmu

diennakts laikā teorētiski ir sasniedzis visus ''Twitter'' lietotājus Latvijā, vakar pīķa stundā tas ietvītots 603 reizes. Ir cilvēki, kas savu variantu ietvītojuši vienu reizi, ir tādi, kas izteikušies pat 24 reizes, meklējot jaunus filmu nosaukumus internetā. Daudzi sev tīkamākos nosaukumus tikai retvītojuši.

Izanalizējot pēdējos 1002 #SabojaFilmu lietotājus, 43% no tiem ir vīrieši, bet 57% sievietes, kas sakrītot ar demogrāfisko situāciju Latvijā, kā arī ar vispārējām tendencēm pasaulē, ka sociālos tīklus vairāk lieto sievietes.

Kā norāda Mednis, šis haštags gan nav ilgtspējīgs un ātri pāries, tomēr ik pa brīdim vēlāk "uzpeldēs", kad iznāks kāda jauna filma un kāds tai izdomās nomainīt nosaukumu.

Kā ilgtspējīgus speciālists min, piemēram, Eirovīzijas, hokeja un ''Positivus'' haštagus, kuri norimst, bet nākamajā sezonā kļūst aktuāli no jauna.

LETA/Foto:  ekrānuzņēmums