Uz Salu tilta strādā vien 4 cilvēki – kur vērienīgie rekonstrukcijas darbi? FOTO
Saltu tilta vērienīgie rekonstrukcijas darbi sākušies, taču iedzīvotāji novērojuši – uz tilta strādā vien trīs līdz četri strādnieki.
Sabiedrība
2014. gada 30. jūlijā, 06:19

Uz Salu tilta strādā vien 4 cilvēki - kur vērienīgie rekonstrukcijas darbi? FOTO

Jauns.lv

Ceļu satiksmes dalībnieki jau no jūlija sākuma izjūt milzu neērtības, pārvietojoties pa Salu tiltu, kur uzsākti vērienīgi rekonstrukcijas darbi. Par rekonstrukcijas iespaidīgumu gan pagaidām daudz kas neliecina.

Uz Salu tilta strādā vien 4 cilvēki – kur vērienīg...

Salu tilta rekonstrukcija sākusies jau 3. jūlijā, taču tā vietā, lai novērotu raitu darba norisi, portāla Kasjauns.lv lasītāji ziņo – uz tilta dienas laikā redzami vien trīs, četri strādnieki, kas gan liek apšaubīt ievērojamo rekonstrukcijas darbu norises raito gaitu. Varētu domāt – pie vainas lielais karstums, taču arī nakts laikā iedzīvotāji novērojuši līdzīgu ainu.

Pagaidām rekonstrukcijas darbi sākti tilta vidusdaļā, slēgtas divas vidējās joslas tilta brauktuves vidū. Tā kā Salu tilts ir pilsētas maģistrālais tilts, satiksmi uz tā slēgt pavisam nav iespējams, taču tās intensitāte ietekmē arī darba gaitu.

Rīgas Domes satiksmes departamentā gan noliedz, ka darbs uz Saltu tilta notiktu lēnāk, kā paredzēts. Tas, ko redz šoferi, pārvietojoties pa tiltu, esot vien neliela daļa, darbi notiekot arī uz ietvēm un zem tilta esošajā komunikācijas šahtā.

„Tā tas var būt, ka šobrīd uz tilta nav sevišķi daudz darbinieku, jo darbi pārsvarā notiek naktīs. Tā ir normāla prakse – uzņēmums ir izstrādājis plānu, lai darbi notiktu pēc iespējas raitāk, nodarbinot strādniekus gan dienas, gan nakts laikā,” apstiprina Rīgas Domes satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dišlere. Viņa piebilst, ka viens no iemesliem nelielajam strādnieku skaitam uz tilta ir pēdējās dienās Latviju sasniegušais karstums, jo uz tilta tas ir vēl nepanesamāks.

„Šobrīd notiek seguma demontāžas darbi, un naktī tos veikt ir daudz efektīvāk. Gan satiksmes intensitātes, gan lielā karstuma dēļ, nakts laikā darbi notiek daudz raitāk. Tā vietā, lai pa dienu strādnieki strādātu 13 stundas, naktī to pašu iespējams paveikt astoņu stundu laikā. Tas, ka autovadītāji uz tilta neredz strādājam cilvēkus, nebūt nenozīmē, ka tur neviens nestrādā. Šodien (aut. - saruna notika 29. jūlijā) uz Salu tilta ir nodarbināti 20 cilvēki, tostarp tie, kas strādā uz ietvēm un komunikācijas šahtā,” skaidro Dišlere.

Kopumā Rīgas Satiksmes departamentā apstiprina – darbi rit pēc plāna, un nekāda aizkavēšanas pašlaik neesot.

Sazinoties ar pilnsabiedrību LNK Industries Group, kuras uzraudzībā notiek tilta rekonstrukcijas darbi, izdodas noskaidrot, ka pašlaik notiekot atvairbarjeru, ūdens novades sistēmas un brauktuves seguma demontāža.

„Šajā būvniecības stadijā ar šādu darbinieku skaitu ir pilnīgi pietiekami, un arī Rīgas iedzīvotājiem ir daudz patīkamāk, ka satiksmes intensitātes laikā uz tilta neatrodas papildus smagās tehnikas vienības,” teic LNK Group pārstāve Inga Domka.

Lai gan dienas laikā iedzīvotāju novēroto nelielo darbinieku skaitu uz tilta atbildīgās iestādes nenoliedz, naktīs strādnieku skaits sasniedzot pat 35 cilvēkus.

Uz Salu tilta strādā vien 4 cilvēki

Uz Salu tilta strādā vien 4 cilvēki


Kasjauns.lv/ Foto: Rojs Maizītis