"Kopenhāgena Lāčplēša ielā!" Kamēr vieni priecājas par veloceliņu, tikmēr citi norāda: "Sastrēgumi būs visu laiku"
foto: Ekrānuzņēmums no x.com
Kā Jauns.lv informē Rīgas domē, Lāčplēša ielā 76 šobrīd notiek jauna "Lidl" veikala ēkas būvniecība. Darbus veic SIA "Aimasa" un tos plānots pabeigt 2026. gadā. Projekta realizētājs veic arī Lāčplēša ielas rekonstrukciju, tajā skaitā, izbūvē jaunu veloceļu.
112

"Kopenhāgena Lāčplēša ielā!" Kamēr vieni priecājas par veloceliņu, tikmēr citi norāda: "Sastrēgumi būs visu laiku"

Marianna Ozola

Jauns.lv

Pēdējā laikā sabiedrības uzmanības lokā nokļuvis Lāčplēša ielas posms, kurā būvē jaunu "Lidl" veikalu. Tur tiek izbūvēts arī jauns veloceliņš, izveidota regulējama gājēju pāreja un papildināta esošā infrastruktūra, nodrošinot iebraukšanu veikala teritorijā gan no Satekles, gan no Lāčplēša ielas puses. Diskusijas par to, vai šis ir labākais risinājums tieši Lāčplēša ielā, kur tagad ļaudīm nāksies, iespējams, saskarties ar sastrēgumiem, braucot ārā no centra, nerimst.

"Kopenhāgena Lāčplēša ielā!" Kamēr vieni priecājas...

Kā Jauns.lv informē Rīgas domē, Lāčplēša ielā 76 šobrīd notiek jauna "Lidl" veikala ēkas būvniecība. Darbus veic SIA "Aimasa" un tos plānots pabeigt 2026. gadā. Projekta realizētājs veic arī Lāčplēša ielas rekonstrukciju, tajā skaitā, izbūvē jaunu veloceļu. 

Kā TV3 raidījumā "Zebra" skaidro tās vadītājs Pauls Timrots, tiek samazināta brauktuve automašīnām. Ja tiek atstāta tikai viena josla virzienā ārā no centra, tad to dēļ, kas gribēs nogriezties pa labi, apstāsies visa plūsma. 

"Ja mēs atstājam tikai vienu joslu pa Lāčplēša ielu ārā no centra, tad sastrēgums šeit būs visu laiku, " uzskata Timrots. 

Viņš turpina: "Ja ideja bija parādīt, ka uz centru nevajag braukt ar mašīnām, tad izdevās parādīt, ka centrs ir sačakarēts un tur braukt tiešām nevajag. Parasti ir ta, ka mašīnām no centra ārā ir viegli izbraukt, bet iekšā grūtāk, bet te princips ir pilnīgi otrādāks."

Viņš arī nesaprot, kāpēc veloceliņš bija jātaisa pa Lāčplēša ielu, kur jau tā satiksme noslogota. Timrots uzskata, ka varēja taisīt pa Ģertrūdes ielu, kur mašīnu maz un iela liela un tukša. 

Jāsaka gan, ka sociālajos tīklos domas par šo Lāčplēša ielas posmu un ar to saistītajiem remontdarbiem ļoti dalās. Kamēr vieni uzskata līdzīgi kā Timrots, tikmēr citi oponē. "Tas murgojums, ka "velo nav ko darīt uz Lāčplēša ielas - lai brauc pa Ģertrūdes ielu" - velo plūsma pamatā ir no un uz Salu tiltu. Lāčplēša iela ir loģiskākais savienojums ar aktīvo pilsētas centru arī velosipēdistiem, ne tikai auto," lasāms mikroblogošanas vietnē X.com.