Arī CSDD jauns logo; eksperts to salīdzina ar izšautu lodi
Lai īstenotu izvirzītos stratēģiskos mērķus, CSDD ir radījusi jaunu organizācijas vizuālo identitāti, kā ieviešana norisināsies pakāpeniski.
CSDD jaunā identitāte balstīta uz trīs uzņēmuma vērtībām – “Virzi. Maini. Līdzi.”. Šīs vērtības raksturo CSDD pieeju klientu apkalpošanā, organizējot iekšējos procesus uzņēmumā tā, lai nodrošinātu pasaules līmeņa klientu apkalpošanas kvalitāti ikvienam klientam visā Latvijā, informē uzņēmuma pārstāvji.
Jaunā vizuālā identitāte simbolizē nemainīgu virzību uz priekšu, balstītu vienotās vērtībās un noteikumos – kā dzīvē, tā uz ceļa. Ceļš no atsevišķa elementa logotipā, kļuvis par vienojošu elementu, plūstot cauri visai grafiskajai zīmei kopumā. Vizuālā identitāte ir dinamiska, tajā jūtama kustība un arī pēctecība.
Vizuālo elementu ieviešana notiks pakāpeniski, pāris gados. Vispirms vizuālās pārmaiņas būs redzamas ikdienas komunikācijā sociālo tīklu kontos un dokumentācijā, kam sekos CSDD eksāmenu transportlīdzekļu vizuālās pārmaiņas marta vidū. Pakāpeniski korporatīvās identitātes grafiskie elementi tiks integrēti visos 26 CSDD klientu apkalpošanas centros. Savukārt, jauns informācijas un pakalpojumu portāls, kur vienuviet būs integrēta CSDD mājaslapa un e-csdd.lv sniegtie e-pakalpojumi, klientiem būs pieejams gada nogalē.
📑📎 CSDD jauna vidēja termiņa stratēģija 2024. - 2026. gadam un vērtībās balstīta korporatīvā identitāte! ℹ️ https://t.co/MgaWUfjqR2! pic.twitter.com/zBVldCCU4Z
— CSDD (@CSDD_LV) February 2, 2024
“Pēdējo gadu laikā CSDD pieeja korporatīvās ilgtspējas vadībai arvien vairāk ir vērsta uz ilgtermiņa vērtību radīšanu, īstenojot aktivitātes, kas papildus ekonomiskajai komponentei ietver vides, sociālās un pārvaldības dimensijas. CSDD veic pāreju uz ilgtspējīgu pakalpojumu sniegšanu un iesaistās to atbalstošu procesu un aktivitāšu veidošanā”, uzsver CSDD valdes priekšsēdētājs Aivars Aksenoks. “
Portālam Jauns.lv zīmolu eksperts, portāla parbrendu.lv autors Krišjānis Papiņš pauda viedokli, ka, viņaprāt, abi logo- iepriekšējais, un jaunais ar savu vēstījumu ir diezgan atšķirīgi. Ja iepriekšējais logo bija ļoti ikonisks, atvērts un trāpīgs, tautā iemīļots, tad jaunais ir kompakts un ļoti noslēgts- bargāks, stingrāks, atgādina tādu kā izšautu lodi.
Papiņš: “CSDD skaidro, ka logo balstās vērtībās- virzi, maini, līdzi. Šeit rodas konflikts, jo vērtības pēc būtības nav kaut kas abstrakts, tām ir jābūt kā praktiskam instrumentam, kuras vada darbieku izvēles. Viņi ikdienā pieņem lēmumus, apdomājot, vai viņu rīcība atbilst organizācijas nospraustajām vērtībām. Tām ir jābūt dzīvām un jātiek praktizētām, savukārt, lai tās varētu praktizēt, tām ir jābūt saprotamām un vienkāršām. Šajā gadījumā rodas jautājums, vai šīs vērtības ir saprotamas?
Principā organizācija šobrīd maina savu logo, kurš simbolizē atvērtību un relaksāciju uz jauno, kas simbolizē noslēgtību, stingrību un formalitāti.”
Korporatīvās vizuālās identitātes vadlīnijas izstrādāja Latvijas uzņēmuma SIA “Kid Design” komanda Maijas Rozenfeldes vadībā, un tas irmaksāja 17 760 eiro bez PVN. Vadlīnijas paredz identitātes integrēšanu CSDD dokumentācijā, digitālajā vidē un klientu apkalpošanas centros visā Latvijā.
Jau ziņojām, ka pavisam nesen, atzīmējot savu 21. pastāvēšanas gadadienu “Rīgas satiksme” maina savu vizuālo identitāti, kas izraisīja plašas diskusijas. Arī CSDD jaunieviestās izmaiņas sabiedrība vērtē pretrunīgi.
Kpc jaunais csdd logo ir tik lidzigs cs2 logo pic.twitter.com/HV6V8ZGhSZ
— mūnijs (@muunijs) February 2, 2024
Klusi un nemanāmi šomēnes nomainīts arī CSDD logo un vizuālā identitāte.
— Kaspars Zn (@saliktengriba) February 24, 2024
Kursīvs šogad, izskatās, modē. Šis gan man patīk, atškirībā no RS.
Kā jums? pic.twitter.com/qzL0KFj2Kx