Kā izdevīgi iepērkas sabiedrībā zināmi cilvēki?
Turpmākos mēnešus portālā Jauns.lv varēsi sekot līdzi projektam Viens-divi-izdevīgi!, kas tapis sadarbībā ar izdevīgāko* mazumtirdzniecības zīmolu Latvijā - MAXIMA. Rakstu sērijās būs ne tikai vērtīgi padomi, ieteikumi un knifi, kā iepirkties izdevīgi un ietaupīt, bet arī trīs Latvijā zināmi cilvēki ar atšķirīgu dzīvesstilu ļaus ielūkoties savā ikdienā un iepirkumu somā.
Aktrise Regīna Devīte, ēst gatavošanas entuziaste influencere Justīne Martinsone (@jushkapadrushka) un jaunās māmiņas Aigas Zviedres (@the_aiga) ģimene šo mēnešu laikā stāstīs par saviem iepirkšanās paradumiem un pārbaudīs, cik daudz iespējams, ietaupīt nedaudz tos mainot, atklās, kādas "Maxima" akcijas un īpašos piedāvājumus ir iecienījušas, regulāri izmanto, un iepazīs jaunus, vēl izdevīgākus veidus, kā gudri iepirkties. Protams, viņas runās par maltīšu plānošanu, iecienītākajām produktu kategorijām un produktiem. Netiks piemirsta arī sadzīves ķīmija, saimniecības, higiēnas un skaistumkopšanas preces, jo arī tās ir atrodamas "Maxima" veikalu plauktos un veido ievērojamu daļu no ikdienā iztērētās summas par pirkumiem. Atklāsim Regīnas, Justīnes un Aigas secinājumus, padomus un knifiņus, kas viņām ļauj saimniekot gudri un ietaupīt, kā arī ieklausīsimies dažādu ekspertu ieteikumos.
Viens, divi – izdevīgi! būs tavs labākais sabiedrotais turpmākajos mēnešos, jo tikai te uzzināsi, kā, izmantojot "Maxima" piedāvājumus, var iepirkties vēl izdevīgāk, tajā pašā laikā neietekmējot savus ikdienas paradumus un dzīves kvalitāti. Aplūkosim ne tikai unikālos Paldies kartes labumus, kas izstrādāti tieši tevi, bet izpētīsim arī senioriem, ģimenēm un kulinārijas entuziastiem domātos piedāvājumus un parādīsim, kā, izmantojot tos savā labā, var saimniekot krietni efektīvāk un ekonomiskāk nekā līdz šim.
Seko līdzi Viens, divi – izdevīgi! ne tikai lasot, bet arī aktīvi iesaistoties! Ejot uz veikalu, pievērs uzmanību akcijām, ko iesaka Regīna Devīte, pagatavo maltīti pēc Justīnes ieteikuma un sastādi iepirkumu sarakstu pēc tāda principa, kā to darīs Aiga Zviedre!
*Saskaņā ar "Brand Capital" īstenoto Baltijas mēroga pētījumu, kas norisinājās no 2022. gada jūlija līdz augustam. Izpēti veica un kvalitāti garantē viens no vadošajiem tirgus pētījumu uzņēmumiem RAIT.
Reklāmas raksts tapis sadarbībā ar "Maxima Latvia".