foto: No personīgā arhīva
Ēriks Stendzenieks paša izveidoto LADC nodod tālāk jaunajiem: "Cilvēcība reklāmā nezudīs"
Reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks pēc 13 gadu darba "Latvian Art Directors Club" līdera pienākumus nodevis tālāk savam uzticamam biedram Aleksandram Bētiņam.
Kultūra
2018. gada 31. augusts, 23:24

Ēriks Stendzenieks paša izveidoto LADC nodod tālāk jaunajiem: "Cilvēcība reklāmā nezudīs"

Jauns.lv

2005.gadā Ērika Stendzenieka izveidoto Latvijas radošo cilvēku un reklāmistu saimi "Latvian Art Directors Club" (LADC) oficiāli pārņems kreatīvās aģentūras "Not Perfect I Y & R Riga" direktors Aleksandrs Bētiņš, portālu Jauns.lv informēja Stendzenieks. Par savu lēmumu viņš neklātienē paziņoja LADC ikgadējās reklāmistu balvas "ADwards" pasniegšanā, kas noritēja piektdienas vakarā.

"ADwards" balvu pasniegšanā Stendzenieks pauda pamatojumu savai izvēlei aiziet no LADC prezidenta amata, dodot vietu kolēģim, kuru pazīst jau 20 gadus un ir pārliecinājies, ka tieši viņš vislabāk spēs pārstāvēt Latvijas radošo cilvēku garu starptautiskajā "Art Directors Club" arēnā.

"13 gadu LADC prezidenta amatā ir ilgs laiks. 13 gadu laikā es esmu bijis pagodināts stāvēt klāt daudzu brīnišķīgu talantu dzimšanai, veselas valsts nozares kultūras tapšanai. Vienlīdz brīnišķīgiem lektoriem un tikpat brīnišķīgiem darbiem. Esmu bijis liecinieks tam, kā nozare uzdod sev lielus, svarīgus jautājumus un mēģina uz tiem atbildēt. Šobrīd pienācis brīdis, kad lielie jautājumi man jāuzdod pašam sev un pašam arī jāmeklē veidi, kā atrast uz tiem atbildes. Esmu lepns un drošs par mūsu – LADC – jauno prezidentu Aleksandru Bētiņu," vēstīja Stendzenieks. 

Viņaprāt, Bētiņu raksturo empātija, humors, cilvēciskums un talants uzrunāt auditoriju. "Tas nav bieži sastopams komplekts. LADC un ADwards ir mani bērni, un esmu mierīgs tos nodot labās rokās," pauda reklāmists, "gribas nodot to visu mantojumā un nezaudēt svarīgāko. Nezaudēt to, ko "Pink Floyd" spēlē," sarunā ar Jauns.lv ar pārliecību sacīja reklāmists. 

Jau vēstījām, ka šī gada jūlijā Stendzenieks savu reklāmas aģentūru "!Mooz" pārdeva kompānijai "McCann", lai tā izaugtu par vadošo uzņēmumu Latvijas reklāmas tirgū. 

Stendzenieks skaidroja, ka noslēdzies 23 gadus ilgs klasiskas reklāmas aģentūras biznesa cikls, kura gaitā radītas daudzas Latvijā ikoniskas reklāmas kampaņas, piemēram, Latvijas pievienošanās Eiropas Savienībai, CSDD, "Rimi", Eiro ieviešana Latvijā un citas.

""Mooz!" kļuvis par apbalvotāko reklāmas aģentūru Baltijā ar atzinību Kannu un citos reklāmas festivālos. Savukārt es pievērsīšos individuālām konsultācijām reklāmas, komunikāciju un zīmola stratēģiju jomā. Tas nozīmē vairāk laika un vairāk uzmanības katram klientam, kā arī ģimenei un sev," norāda Stendzenieks. Pēc viņa teiktā "McCann" grupa patlaban tirgū attīstās visstraujāk, un viņš esot pārliecināts, ka šis uzņēmums visaugstākajā kvalitātē turpinās un stiprinās "Mooz" standartus un kultūru. Pērn "Mooz" strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu un 139 590 eiro peļņu. Stendzenieks pats turpina un turpinās strādāt ar paša izvēlētiem klientiem.