Stendzenieks fikciju ar "meteorītu" uzskata par izdevušos triku
Sabiedrība

Stendzenieks fikciju ar "meteorītu" uzskata par izdevušos triku

Jauns.lv

SIA "Tele2" atbalstītais inscenējums ar Mazsalacas novadā "nokritušo meteorītu" no reklāmas viedokļa ir brīnišķīgi izdevies triks.

Stendzenieks fikciju ar "meteorītu" uzskata par iz...
Ēriks Stendzenieks pauda prieku par to, ka kaut kas tāds ir noticis arī Latvijā, jo ārzemēs ar šādu sabiedrības uzmanības pievēršanu nodarbojas jau ļoti sen un intensīvi.
Ēriks Stendzenieks pauda prieku par to, ka kaut kas tāds ir noticis arī Latvijā, jo ārzemēs ar šādu sabiedrības uzmanības pievēršanu nodarbojas jau ļoti sen un intensīvi.

Šādu viedokli pauda reklāmas aģentūras "!Mooz" radošais direktors Ēriks Stendzenieks.

"Tas ir tieši tas, par ko tagad runā - jaunā mārketinga būtība. Jaunā mārketinga uzdevums ir cilvēkus izklaidēt un iedvesmot ārpus klasiskiem standartiem - 30 sekundes gariem reklāmas klipiem vai A4 formāta reklāmām," sacīja Stendzenieks.

Pieredzes bagātais reklāmas veidotājs pauda prieku par to, ka kaut kas tāds ir noticis arī Latvijā, jo ārzemēs ar šādu sabiedrības uzmanības pievēršanu nodarbojas jau ļoti sen un intensīvi.

"Tā ir kvalitatīvu reklāmas aģentūru, žurnālistu un sabiedrības simbioze, kur visi ir ieguvēji, jo žurnālistiem ir ziņas, ko rakstīt, bet sabiedrībai ir ko lasīt. Tā ir kā spēle, kur visi zina, ka spēlējas ar informatīvo lauku. Tas dara dzīvi interesantāku un krāsaināku. Varēja redzēt, kā mediju kopējais noskaņojums mainījās. Ja sestdien visi runāja par budžetu un Valsts Ieņēmumu dienestu, tas svētdien un šodien daudziem parādījās smaids, izdzirdot par meteorītu. Šādos brīžos vilšanās sajūta ir daudz mazāka, nevis brīžos, kad izlasa kārtējos kašķus par budžetu. Vismaz man tas pavilka mutes kaktiņus uz augšu," sacīja Stendzenieks.

Pēc Stendzenieka domām, "Tele2" ir panācis savu. Vai šāds uzmanības piesaistīšanas triks būs izdevies, varēs redzēt vēl pēc pāris dienām, kad turpināsies diskusijas par to, cik ētiska vai neētiska bija šāda rīcība.

"Domāju, ka tuvākajās dienās mēs daudz dzirdēsim par meteorītiem un "Tele2". Tas būs vismaz kaut kas cits, nevis politika," prognozēja "!Mooz" radošais direktors.

Jau ziņots, ka Mazsalacas novadā it kā nokritušais "meteorīts" bijis mobilo sakaru operatora SIA "Tele2" organizēts inscenējums, to aģentūrai LETA apliecināja uzņēmuma mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis. "Mūsu mērķis ir iedvesmot Latvijas sabiedrību," sacīja Sproģis.

Kā ziņots, vakar vakarā Mazsalacas novadā it kā nokritušais "meteorīts" šodien izpelnījās plašu rezonansi Latvijas un pasaules medijos. Par Latvijas "meteorītu" ziņoja gan tuvo kaimiņvalstu, gan tālu aizokeāna valstu mediji, norādot, ka "mazā Latvijas pilsēta Mazsalaca vienas nakts laikā kļuvusi par sensacionāli slavenu".

Dažos izdevumos kā krātera rašanās vaininieks tika minēts iespējamais kosmosa satelīta fragments, bet dažkārt tika piesaukti pat nezināmi lidojoši objekti.

Notikuma vietā visas dienas garumā strādāja gan policijas darbinieki, gan pētnieki un ģeologi ne tikai no Latvijas, bet arī citām valstīm. Rūpīgāk izpētot notikuma vietu, pētnieki secināja, ka tas nav meteorīts, bet gan cilvēku roku darbs.

LETA/Foto:LETA