Sabiedrība
2010. gada 31. maijs, 15:44

Mazsalacas "Meteorīta" akciju apbalvo Kijevas reklāmas festivālā

Jauns.lv

Kijevas reklāmas festivālā mediju aģentūra "Inspired" saņēmusi sudraba godalgu par Latvijā realizēto "Tele2" tarifu plāna "Meteorīts" ieviešanas kampaņu Latvijas tirgū, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "Inspired" pārstāvji.

Mediju aģentūras "Inspired" un netradicionālo risinājumu aģentūras "Abnormal" realizētā "Tele2" tarifu plāna "Meteorīts" pieteikuma kampaņa festivālā saņēmusi sudraba godalgu netradicionālā PR kategorijā.

Savukārt "Tele2" "varoņu" kampaņa, kuras realizācijā piedalījās "Inspired", ieguvusi bronzas godalgu reklāmas kampaņu kategorijā.

"''Meteorīts" noteikti ir viena no skaļākajām kampaņām Latvijas reklāmas vēsturē. Karikatūras, parodijas, Latvijas reklāmistu "cepiens", izsistie logi apliecina meteorīta spēju radīt spēcīgas emocijas, kas tika novērtēts gan vietējā mērogā mārketinga sasniegumu konkursā "Password", gan arī Kijevas reklāmas festivālā," pauž "Inspired" vadītājs Kārlis Gedrovics.

Kijevas starptautiskais reklāmas festivāls šogad norisinājās vienpadsmito reizi. Tas notika Kijevā no 26.maija līdz 28.maijam. Kopumā 1289 darbus dažādās kategorijās starptautiskas žūrijas izvērtēšanai bija iesnieguši 299 dalībnieki no 12 dažādām Eiropas un Āzijas valstīm. Konkursā tika pārstāvētas tādas valsts kā Krievija, Ukraina, Baltkrievija, Moldova, Latvija, Lietuva, Igaunija, Kazahstāna, Azarbaidžāna, Armēnija, Slovēnija un arī Nīderlande.

Mediju aģentūra "Inspired" Latvijā savu darbību uzsāka 2005.gadā un darbojas visā Baltijā. Aģentūra piedāvā mediju reklāmas stratēģiju izstrādi, mediju reklāmas pirkšanu, mediju reklāmas plānošanu, digitālo mediju risinājumu stratēģisko izstrādi un realizāciju un citus pakalpojumus.

"Inspired" Latvijā strādā ar tādiem zīmoliem kā "airBaltic", "Madara Cosmetics", "Hesburger", "Microsoft" un citiem.

Aizvadītā gada nogalē "Inspired" kļuva par oficiālo globālā mediju aģentūru tīkla "Universal McCann" pārstāvi Baltijas reģionā.

Mediju aģentūras SIA "Inspired Communications" mātesuzņēmuma peļņa 2008.gadā bijusi 74 976 lati, kas ir par 23% mazāk nekā 2007.gadā, kad uzņēmuma peļņa bija 97 479 lati, liecina Uzņēmumu reģistru apkalpojošās firmas SIA "Lursoft" informācija.

Uzņēmuma apgrozījums 2008.gadā sasniedzis 10 709 979 latus, kas ir par 35,2% vairāk nekā 2007.gadā, kad uzņēmums strādāja ar 7 917 774 latu apgrozījumu.

2006.gadā "Inspired Communications" apgrozījums bija 3 905 170 lati, bet peļņa - 23 375 lati.

"Inspired Communications" konsolidētais apgrozījums 2007.gadā bija 12 042 884 lati, bet peļņa - 253 064 lati.

LETA