Sabiedrība

"Rīgas pilsētbūvnieks" pārtraucis sabiedrisko attiecību iepirkuma konkursu

Jauns.lv

Pašvaldības SIA "Rīgas pilsētbūvnieks" pārtraukusi iepirkuma konkursu par sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādi 2013.gadam, jo tajā netika saņemts neviens piedāvājums, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā publicētā informācija.

"Rīgas pilsētbūvnieks" pārtraucis sabiedrisko atti...

"Rīgas pilsētbūvnieks" gada nogalē izsludinājis iepirkuma konkursu par sabiedrisko attiecību stratēģijas izstrādi, kas sevī ietver informācijas izvietošanu krievu un latviešu valodā vadošajos Latvijas medijos 2013.gadā - pretendentam būtu jānodrošina uzņēmuma pasūtītā materiāla izgatavošana un translācija vadošajos televīzijas kanālu ziņu raidījumos ar sižeta garumu, ne īsāku par divām minūtēm, materiālu sagatavošanu un publicēšanu nacionālajos laikrakstos, kā arī jānodrošina uzņēmuma interviju pārraides lielākajos radio kanālos un informatīvo materiālu izvietošana vadošajos interneta portālos.

Uzņēmuma preses sekretārs Ivo Kiršblats iepriekš aģentūrai LETA teica, ka par šo iepirkumu jau interesējušās vairākas vadošās mediju aģentūras, tomēr līdz 27.decembrim neviens pretendents tā arī nav pieteicies un konkursu nācies pārtraukt.

Plānotā līguma summa bija līdz 19 500 latiem, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Līgumu plānots slēgt uz vienu gadu vai līdz laikam, kad sasniegta noteiktā līguma summa.

Kiršblats skaidroja, ka "Rīgas pilsētbūvnieka" plānos nākamgad ir turpināt "park&ride" sistēmas popularizēšanu, informēt par četru jaunbūvēto daudzdzīvokļu māju atklāšanu Imantā, tāpat informācijas izplatīšana medijos nepieciešama, lai informētu uzņēmuma apsaimniekoto namu iedzīvotājus divās valodās, piemēram, par izmaiņām tarifos un citiem saimnieciskiem jautājumiem.

"Sapratām, ja "Rīgas pilsētbūvnieks" pats turpinās slēgt līgumus ar medijiem, tas sanāks dārgāk, tāpēc slēgsim līgumu ar aģentūru un iepirksim to kā ārpakalpojumu," skaidroja Kiršblats. Uzņēmums mediju pakalpojumus kāda konkrēta pasākuma popularizēšanai vai izziņošanai plānojot izmantot vidēji reizi mēnesī.