Krištianu Ronaldu atzīts par mārketingam visizdevīgāko pasaules futbolistu
Portugāļu zvaigzne Krištianu Ronaldu atzīts par mārketingam visizdevīgāko futbolistu pasaulē saskaņā ar pētījumu, ko trešdien publicējusi starptautiska sporta mārketinga kompānija.
''Barcelona'' un Argentīnas izlases uzbrucējs Lionels Mesi ieņem otro vietu pētījumā, ko organizēja ''Repucom'', bet negaidītā trešajā vietā ierindojies vēl viens ''Barcelona'' spēlētājs - spānis Žerārs Pikē.
Dati tika ievākti aptaujājot 6500 personas 13 valstīs, ieskaitot Lielbritāniju, ASV, Brazīlijū, Ķīnu un Indiju, kuriem vajadzēja pārstāvēt vairāk nekā pusotra miljarda pasaules iedzīvotāju.
2013. gada Zelta bumbas ieguvējs Ronaldu, kurš sestdien Madrides ''Real'' palīdzēja gūt uzvaru Čempionu līgas finālspēlē, tika atzīts arī par planētas zināmāko futbolistu, jo viņu atpazina 83,9 procenti aptaujāto.
Krištianu Ronaldu prezentē savu apakšveļas līniju „CR7”
''Ronaldu ir investoru sapnis. Viņa vērtība ir svarīga komandām, kuras viņš pārstāv, tāpat kā kompānijām, kuras viņā iegulda naudu,'' izteicies ''Repucom'' pārstāvis Pols Smits.
''Globālā interese par Ronaldu ir tā, kas raisa viņa komerciālo spēku ar vairāk nekā 82 miljoniem sekotāju ''Facebook'' un 26 miljoniem - ''Twitter''.''
Futbolists Krištianu Ronaldu iziet ielās ar savu skaisto draudzeni Irinu Šaiku
Krištianu Ronaldu draudzenes pavedinošā fotosesija
BNS/ Foto: AFP/LETA, All Over Press