Porziņģa reklāma ir "salauzusi" ārzemju mediju smadzenes
foto: Ekrānuzņēmums no Youtube.
Kadrs no reklāmas.
Sporta zvaigznes

Porziņģa reklāma ir "salauzusi" ārzemju mediju smadzenes

Karlīna Timofejeva

“X” kartei veltītais “Citadeles” reklāmas video paspējis pārsteigt ne tikai vietējos skatītājus, bet, pateicoties tajā redzamajai Ņujorkas “Knicks” zvaigznei un sirreālai sižeta virzībai, samulsinājusi arī skatītājus pāri robežām. Nu reklāmas analizēšanā iesaistījušies arī pārrobežu preses komentētāji, videoklipu raksturojot, kā “Skābes ceļojumu no elles” un “Garu roku fetišu”. Tomēr reklāmas idejas autori norāda, ka mērķis ir sasniegts, jo “spēlēšanās” ar cilvēku skepsi bija reklāmas galvenais uzdevums.

Porziņģa reklāma ir "salauzusi" ārzemju mediju sma...

Kā par X kartes reklāmu izteicies portāls Sports Ilustrated (si.com) komentētājs: “Es neko daudz nezinu par Latviju, bet izskatās, ka, veidojot kredītkaršu reklāmas, viņi dubultā pārspēj eksperimentālās sirreālistiskās īsfilmas. Piemēram, šī ar Kristapu Porziņģi ir salauzusi manas smadzenes,” norāda portāla pārstāvis, izsakot minējumus, ka reklāmā vai nu pasmejas par Kristapa izstīdzējušo uzbūvi, vai video ir kā skaidrojumus viņa komandas Ņujorkas “Knicks” nepareizajai loģikai. 

Savukārt kāds sašutis portāla sbnation.com žurnālists, uzskaitot visas reklāmā atspoguļotās nejēdzības, jautā vai ir tāds neticami garo roku fetišs, kuru viņš līdz šim nav zinājis?: “Kāda milzu rokām, medus kausiem, suņiem un jutekliskiem pieskārieniem, ir saistība ar bankas karti? Ko tur dara Kristaps? Tie nav retoriski jautājumi ... Man vajag atbildes.”

Kampaņu izstrādāja reklāmas aģentūra McCANN Rīga, kuras vadītājs Kristaps Siliņš par tās rezonansi medijos norāda: “X kartes gadījumā priekšrocību ir tik daudz, ka tās viennozīmīgi izsauktu cilvēku skepsi un aizdomas, tādēļ nolēmām neiet ierasto slavināšanas ceļu. Viss, ko mēs vēlamies, ir piesaistīt cilvēku uzmanību ar vienkāršu patiesību – lai cik skeptiski un negatīvi mēs būtu, kad esam par kaut ko sajūsmā, mēs gribam tam pieskarties, un X – karte ir viens no šiem gadījumiem.”

“X” kartei veltītais reklāmas video atrodams šeit:

Banka savā "Youtube" kontā arī nesen dalījusies ar video, kur redzamas amizantās reklāmas uzņemšanas aizkulises: 

Kā ziņots iepriekš, par bankas “Citadele” emitētās “X” kartes zīmola vēstnešiem jūnijā kļuvuši abi Ņujorkas “Knicks” spēlētāji, Kristaps Porziņģis un Mindaugs Kuzminsks. Attiecīgi Latvijā "X" kartei galvenais vēstnesis būs Porziņģis, bet Lietuvā "X" karti popularizēs Kuzminsks.

Par banku Citadele 

Banka Citadele ir trešā lielākā banka Latvijā pēc klientu skaita. Uz šī gada 31. martu klientu noguldījumu apjoms bankā Citadele bija 2,04 miljardi eiro, savukārt kredītos banka bija izsniegusi 994 miljonus eiro. Citadeles mērķis ir kļūt par labāko finanšu pakalpojumu sniedzēju Baltijas valstīs privātpersonām un mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Citadeles grupa tiek pārvaldīta no Latvijas, un tai ir meitasuzņēmumi un filiāles Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Šveicē. Citadele klientiem nodrošina aizdevumus, norēķinus un karšu maksājumus, ka arī noguldījumu, ieguldījumu, aktīvu pārvaldes un līzinga pakalpojumus.

Plašāka informācija: www.citadele.lv un facebook: www.facebook.com/bankaCitadele