Pasaule jūk prātā "Adidas" dēļ: uzņēmums paziņo, ka vairs nespēj apmierināt pieprasījumu
foto: REUTERS/SCANPIX
"Adidas Originals" veikals Berlīnē.

Pasaule jūk prātā "Adidas" dēļ: uzņēmums paziņo, ka vairs nespēj apmierināt pieprasījumu

Jauns.lv

Uzņēmums "Adidas" saskāries ar patīkamu problēmu - kompānija vairs nespēj saražot pietiekami daudz produkcijas, lai apmierinātu augošo pieprasījumu, vēstī CNN.

Pazīstamais Vācijas sporta preču gigants piektdien paziņojis, ka piedzīvo grūtības, jo pircēju pieprasījums pārsniedz "Adidas" spēju preces saražot. "Adidas" ražo vidējas cenas sporta apģērbus un apavus. 

Šā gada pirmajos trīs mēnešos preču neesamība ierobežoja pārdošanas pieaugumu līdz 4%. "Adidas" (ADDDF) apgalvo, šī problēma šogad var novest pie pārdošanas pieauguma krituma par diviem procentpunktiem, ierobežojot to līdz 5-8% gadā. 

Finanšu atskaitē "Adidas" nesniedz konkrētas detaļas un arī neatklāj, kuru preču tieši visvairāk trūkst. Arī uzņēmuma preses pārstāvji atteikušies komentēt nianses.

Tomēr investorus priecē kompānijas rezultāti, kuri liecina, ka ieņēmumi no interneta tirdzniecības ir pieauguši par 40 procentiem, Ķīnas tirgū - par 16 procentiem. 

Pirmā ceturkšņa darbības peļņa ir palielinājusies par 17%. "Adidas" akciju cena Frankfurtē ir kāpusi par 6%, sasniedzot jaunu rekordu. 

Sporta preču gigants apgalvo, ka savu "Adidas" preču zīmi ir attīstījuši mērķtiecīgi. Arvien populārāki kļūst "Adidas" treniņtērpi un preces skriešanai, un tas savukārt palīdz kompensēt to, ka šogad ir mazāks pieprasījums pēc futbola precēm - atšķirībā no pagājušā gada, kad pārdošanas apjomus veicināja Pasaules kauss futbolā.

Daudz sliktāk klājas citam "Adidas" piederošam zīmolam - "Reebok". Tā pārdošana ir kritusies par 6%.

Jaunu stratēģiju "Adidas" sāka 2016. gada beigās, nolemjot koncentrēties uz Ķīnu, Ziemeļameriku un interneta pārdošanu. Piektdienas rezultāti ir parādījuši, ka orientēšanās uz e-pārdošanu un Ķīnas tirgu ir atmaksājusies ar uzviju. Pārdošanas kāpums piedzīvots arī Ziemeļamerikā, kur kompānija ir ielauzusies "Nike" un "Under Armour" piederošajā tirgus daļā.

"Adidas" par sava zīmola vēstnešiem ASV izvēlas sportistus un citas slavenības. Aprīlī uzņēmums noslēdza īpaši veiksmīgu vienošanos, paziņojot par sadarbību ar mūziķi Bejonsi.

Dziedātāja ir piekritusi kopā ar "Adidas" atjaunot "Ivy Park" - modernu treniņapģērbu līniju. Bejonse kļūs arī par "Adidas" radošo partneri, kas palīdzēs radīt jaunus apavu un apģērbu modeļus.

Sabiedrības dāma Kailija Dženere.

Populārie ļaudis staigā Kanjes Vesta dizainētajos "adidas" Yeezy Boost apavos

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "adidas" oficiāli paziņojis par reklāmas līguma noslēgšanu ar Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubā Ņujorkas "Knicks" spēlējošo latvieti Kristapu Porziņģi.

Kristaps Porziņģis uzsāk sadarbību ar "adidas"

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "adidas" oficiāli paziņojis par reklāmas līguma noslēgšanu ar Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubā ...