Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
"Adidas Originals" veikals Berlīnē. (Foto: REUTERS/SCANPIX)

Pasaule jūk prātā "Adidas" dēļ: uzņēmums paziņo, ka vairs nespēj apmierināt pieprasījumu 45

Dzīvesstils
7. maijā 05:51 2019. gada 7. maijā 05:51
Jauns.lv
Uzņēmums "Adidas" saskāries ar patīkamu problēmu - kompānija vairs nespēj saražot pietiekami daudz produkcijas, lai apmierinātu augošo pieprasījumu, vēstī CNN.

Pazīstamais Vācijas sporta preču gigants piektdien paziņojis, ka piedzīvo grūtības, jo pircēju pieprasījums pārsniedz "Adidas" spēju preces saražot. "Adidas" ražo vidējas cenas sporta apģērbus un apavus. 

Šā gada pirmajos trīs mēnešos preču neesamība ierobežoja pārdošanas pieaugumu līdz 4%. "Adidas" (ADDDF) apgalvo, šī problēma šogad var novest pie pārdošanas pieauguma krituma par diviem procentpunktiem, ierobežojot to līdz 5-8% gadā. 

Finanšu atskaitē "Adidas" nesniedz konkrētas detaļas un arī neatklāj, kuru preču tieši visvairāk trūkst. Arī uzņēmuma preses pārstāvji atteikušies komentēt nianses.

Tomēr investorus priecē kompānijas rezultāti, kuri liecina, ka ieņēmumi no interneta tirdzniecības ir pieauguši par 40 procentiem, Ķīnas tirgū - par 16 procentiem. 

Pirmā ceturkšņa darbības peļņa ir palielinājusies par 17%. "Adidas" akciju cena Frankfurtē ir kāpusi par 6%, sasniedzot jaunu rekordu. 

Sporta preču gigants apgalvo, ka savu "Adidas" preču zīmi ir attīstījuši mērķtiecīgi. Arvien populārāki kļūst "Adidas" treniņtērpi un preces skriešanai, un tas savukārt palīdz kompensēt to, ka šogad ir mazāks pieprasījums pēc futbola precēm - atšķirībā no pagājušā gada, kad pārdošanas apjomus veicināja Pasaules kauss futbolā.

Daudz sliktāk klājas citam "Adidas" piederošam zīmolam - "Reebok". Tā pārdošana ir kritusies par 6%.

Jaunu stratēģiju "Adidas" sāka 2016. gada beigās, nolemjot koncentrēties uz Ķīnu, Ziemeļameriku un interneta pārdošanu. Piektdienas rezultāti ir parādījuši, ka orientēšanās uz e-pārdošanu un Ķīnas tirgu ir atmaksājusies ar uzviju. Pārdošanas kāpums piedzīvots arī Ziemeļamerikā, kur kompānija ir ielauzusies "Nike" un "Under Armour" piederošajā tirgus daļā.

"Adidas" par sava zīmola vēstnešiem ASV izvēlas sportistus un citas slavenības. Aprīlī uzņēmums noslēdza īpaši veiksmīgu vienošanos, paziņojot par sadarbību ar mūziķi Bejonsi.

Dziedātāja ir piekritusi kopā ar "Adidas" atjaunot "Ivy Park" - modernu treniņapģērbu līniju. Bejonse kļūs arī par "Adidas" radošo partneri, kas palīdzēs radīt jaunus apavu un apģērbu modeļus.

Saistītās ziņas

"adidas" jaunā kleitiņa par 75 eiro satracina cilvēkus - un viņi liek pretī Staļina zvērību līķu kaudzes 48
"Mīlam snīkerus, bet taisām tos citādi," - japāņi atkārto ikoniskos "adidas" modeļus
Porziņģis jaunākajā "Adidas" reklāmā atstāj ēnā pat Mesi un Bekhemu 19

Citi šobrīd lasa

Kurš aktieris licis Leonardo di Kaprio sajust taureņus vēderā? 16
"Knicks" prezidents stāsta, ka Porziņģis viņam esot uzstādījis ultimātu 26
Porziņģis Dalasas "Mavericks" komandai esot izskaidrojis kautiņu Liepājā 27
Tēmas: adidas
Skatīt visus komentārus

Принц Уильям случайно раскрыл семейное прозвище принцессы Шарлотты

Дженнифер Энистон рассказала, о чем говорила с Джоли в их единственную встречу