Pasaule jūk prātā "Adidas" dēļ: uzņēmums paziņo, ka vairs nespēj apmierināt pieprasījumu
Uzņēmums "Adidas" saskāries ar patīkamu problēmu - kompānija vairs nespēj saražot pietiekami daudz produkcijas, lai apmierinātu augošo pieprasījumu, vēstī CNN.
Pazīstamais Vācijas sporta preču gigants piektdien paziņojis, ka piedzīvo grūtības, jo pircēju pieprasījums pārsniedz "Adidas" spēju preces saražot. "Adidas" ražo vidējas cenas sporta apģērbus un apavus.
Šā gada pirmajos trīs mēnešos preču neesamība ierobežoja pārdošanas pieaugumu līdz 4%. "Adidas" (ADDDF) apgalvo, šī problēma šogad var novest pie pārdošanas pieauguma krituma par diviem procentpunktiem, ierobežojot to līdz 5-8% gadā.
Finanšu atskaitē "Adidas" nesniedz konkrētas detaļas un arī neatklāj, kuru preču tieši visvairāk trūkst. Arī uzņēmuma preses pārstāvji atteikušies komentēt nianses.
Tomēr investorus priecē kompānijas rezultāti, kuri liecina, ka ieņēmumi no interneta tirdzniecības ir pieauguši par 40 procentiem, Ķīnas tirgū - par 16 procentiem.
Pirmā ceturkšņa darbības peļņa ir palielinājusies par 17%. "Adidas" akciju cena Frankfurtē ir kāpusi par 6%, sasniedzot jaunu rekordu.
Sporta preču gigants apgalvo, ka savu "Adidas" preču zīmi ir attīstījuši mērķtiecīgi. Arvien populārāki kļūst "Adidas" treniņtērpi un preces skriešanai, un tas savukārt palīdz kompensēt to, ka šogad ir mazāks pieprasījums pēc futbola precēm - atšķirībā no pagājušā gada, kad pārdošanas apjomus veicināja Pasaules kauss futbolā.
Daudz sliktāk klājas citam "Adidas" piederošam zīmolam - "Reebok". Tā pārdošana ir kritusies par 6%.
Jaunu stratēģiju "Adidas" sāka 2016. gada beigās, nolemjot koncentrēties uz Ķīnu, Ziemeļameriku un interneta pārdošanu. Piektdienas rezultāti ir parādījuši, ka orientēšanās uz e-pārdošanu un Ķīnas tirgu ir atmaksājusies ar uzviju. Pārdošanas kāpums piedzīvots arī Ziemeļamerikā, kur kompānija ir ielauzusies "Nike" un "Under Armour" piederošajā tirgus daļā.
"Adidas" par sava zīmola vēstnešiem ASV izvēlas sportistus un citas slavenības. Aprīlī uzņēmums noslēdza īpaši veiksmīgu vienošanos, paziņojot par sadarbību ar mūziķi Bejonsi.
Dziedātāja ir piekritusi kopā ar "Adidas" atjaunot "Ivy Park" - modernu treniņapģērbu līniju. Bejonse kļūs arī par "Adidas" radošo partneri, kas palīdzēs radīt jaunus apavu un apģērbu modeļus.
Populārie ļaudis staigā Kanjes Vesta dizainētajos "adidas" Yeezy Boost apavos
Kristaps Porziņģis uzsāk sadarbību ar "adidas"
Komentāru izplatīšanas noteikumi
1.Par komentāra saturu atbildību nes portāla lietotājs, kurš izplata komentāru.
2.Portāls neatbild par rakstiem pievienotajiem komentāriem, un tam ir tiesības dzēst komentārus, kas neatbilst LR normatīvajiem aktiem un šiem noteikumiem.
3.Portālam ir tiesības aizliegt lietotājam pieeju sadaļai „Komentāri”, ja lietotājs pārkāpj LR normatīvos aktus un šos noteikumus.
4.Komentāros aizliegts izplatīt:
5.Ja komentāru ievietotājs neievēro LR normatīvos aktus un šos noteikumus, atkarībā no pārkāpuma rakstura vai sekām pārkāpējs saucams pie likumā noteiktās civiltiesiskās, administratīvās vai kriminālās atbildības.
6. Portāls aizsargā komentāru autoru konfidencialitāti. Portāls informāciju par komentāru autoriem (IP adresi) sniedz tikai un vienīgi tiesībsargājošām iestādēm uz rakstveida pieprasījuma pamata.
7. Publicējot materiālus portālā, portāla lietotājs vienlaicīgi izsniedz SIA „Izdevniecība Rīgas Viļņi” neatsaucamu, vienkāršu, beztermiņa licenci, kas ir spēkā visā pasaulē un par kuru nav jāveic autoratlīdzības maksājumi. Licence SIA „Izdevniecība Rīgas Viļņi” dod tiesības izmantot materiālu jebkādā ar normatīvajiem aktiem atļautā veidā. Izsniedzot licenci SIA „Izdevniecība Rīgas Viļņi”, portāla lietotājs saglabā visas autora tiesības uz publicētajiem materiāliem.
8. Trešajām personām bez rakstiskas atļaujas saņemšanas no SIA „Izdevniecība Rīgas Viļņi” nav tiesības izmantot portāla lietotāju publicēto materiālu portālā.
9. Noteikumi ir saistoši komentāru izplatītājiem.
10. Portāls ir tiesīgs jebkurā laikā pēc saviem ieskatiem mainīt šos noteikumus un izmaiņas stājas spēkā ar brīdi, kad tās ir publiskotas portālā.