Zīmīga smarža
“Mēs vēlamies iepazīstināt klientus ar smaržām, kas slēpj jauneklīgo, dēkaino GUESS zīmola un meiteņu garu jebkurā pasaules malā,” par jaunajām Guess smaržām stāsta Stīvs Mormoriss, Global Beauty vecākais viceprezidents starptautiskā mārketinga jautājumos.
Uzņēmuma IFF (Inrenational Flavors & Fragrances) smaržu meistars Lorāns Legerneks skaidro: “Es vēlējos piešķirt jauneklīgu, koķetu un sevišķi seksīgu niansi šīm GUESS smaržām, kas radītas, iedvesmojoties no tādām sievietēm kā Brižita Bardo un Merilina Monro. Atklāju, ka akācijas ziedi pauž manis meklēto GUESS meitenes kaislību un piemīlību. Šī intriģējošā divdabība bija pamats smaržām. Lai pastiprinātu eksotisko fantāzijas un seksīguma noskaņu, es sajaucu mimozas un paradīzes orhidejas aromātus, vedinot uz sapņiem par saulrietu Kalifornijas piekrastē.”
GUESS Girl atspoguļo krāšņu sievišķību, un to ietērps ir rotaļīgi sārts. Smaržas tiek piedāvātas maigi sārtā salokāmā kastītē, pār kuru romantiski vijas iespiesta fuksijkrāsas lentīte, veidojot burtu G.
Reklāmas kampaņā, kas noritēja GUESS radošā direktora Pola Marčāno un fotogrāfes Elenas fon Unvertas vadībā, Embera Hīrda iejutusies tēlā, kas atspoguļo katras sievietes sapni par perfektu uznācienu. Tērpusies šim modes zīmolam raksturīgā piegulošā purpursārtā, vizuļiem klātā kleitā, ko papildina žilbinoši balta, klasiskajā GUESS stilā ap vidukli sasieta vaļēja kreklblūze, Embera ierodas kaislību pārņemtā klubā, kas atrodas uzdzīvotāju iecienītajā Islamoradā Floridā.
Smaržas pieejamas veikalos Douglas, Kolonna un Stockmann
Aptuvenā cena veikalos:
30 ml – Ls 24.40
50 ml – Ls 30.90
Pastaiga.lv / Foto no publicitātes materiāliem