Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
(Foto: CAMERA PRESS/Karma Press Photo / Martin / Vida Press)

Nost ar bezmiegu!

Dzīvesstils
2009. gada 30. oktobrī 11:10 2009. gada 30. oktobrī 11:10
  Kasjauns.lv
It kā nāk miegs, tu ielien gultā, bet acis neveras ciet… un laiks līdz modinātāja zvanam arvien plok un plok?

Ja tev ir uzbrucis bezmiegs, pirmais noteikums – nesatraucies, jo spriedze tikai attālina iemigšanu. Lai cīņa būtu efektīva, ieklausies miega ekspertu padomos!

• No dienas laikā uzkrātā stresa palīdzēs tikt vaļā svaigs gaiss un mierīga pastaiga.

• Arī silta vanna ar kumelītēm palīdzēs atslābināties un atslēgties no dienas rūpēm.

• Relaksējošu masāžu kakla un plecu rajonā var veikt arī nespeciālists.

• Noskaņoties miegam palīdz zilā un zaļā krāsa, ko var izmantot, piemēram, gultas veļā.  

• Televizora vai radio vietā labāk pirms gulētiešanas izvēlēties, tā saukto balto troksni, piemēram, čaukstošu lapu skaņas ierakstu.

• Atslābināties lieliski palīdz arī sekss, pēc kura asinīs pastiprināti rodas miega vielas.

• Pieradinot sevi iet gulēt vienā laikā, organisms jau automātiski pieslēgsies šim ritmam.

• Ja pa galvu šaudās draudzenes aizvainojuma vārdi vai rītdienas darbu plāni, to visu labāk izlikt uz papīra lapas.

• Koncentrējies uz elpošanu, centies nedomāt par neko citu – tikai ieelpu un izeplu.

• Iztēlē atgriezies vietā, kas rada patīkamas izjūtas, ar ko saistās patīkamas atmiņas.

kasjauns.lv/Foto: Bulls Press

Citi šobrīd lasa

Gundaru Āboliņu ilgi nācies pierunāt atgriezties "Limuzīns Jāņu nakts krāsā" filmēšanas vietā
"Viņa padarīja mani traku": princese Diāna gadiem ilgi pēc kāzām nesazinājās ar mammu
Līgo un Jāņos, peldoties alkohola reibumā, noslīkuši jau trīs cilvēki 4
Tēmas: Bezmiegs
Pievienot komentāru

Во дает! Лариса Гузеева подарила детям на день рождения поход в стриптиз

"Потеря обоняния и слабость": что известно о состоянии больной коронавирусом Ларисы Долиной