Unikāls tonālais krēms un “Giorgio Armani” smaržas, kas ir kā jāvārds mīlestībai un sev - kosmētikas un aromātu jaunumi
"Pastaiga" apskata, kas jauns un interesants radīts kopjošās un dekoratīvās kosmētikas, kā arī aromātu jomā.
Zīmols, kuru vērts iepazīt
Vai zini, ka Latvijā, “Kempinski The Spa”, pieejama ekskluzīvā zīmola “111SKIN” kosmētika, ko iecienījušas pasaules līmeņa slavenības, vadošie grima mākslinieki un ādas kopšanas eksperti? Zīmolu, iedvesmojoties no inovācijām medicīnā un zinātniskiem pētījumiem par novecošanās procesu apturēšanu, radījis pasaulslavenais britu plastiskās ķirurģijas speciālists Dr. Jannis Aleksandridess.
Kosmētikas galvenā sastāvdaļa ir patentētā formula NAC Y²™, kas veicina kolagēna ražošanu un stimulē šūnu atjaunošanos. Lielākais ieguvums – acīm redzami rezultāti, kas ir salīdzināmi ar klīniskās ārstēšanas efektiem, taču bez jebkādām ķirurģiskām manipulācijām. Zīmola “111SKIN” kosmētika tiek izmantota arī “Kempinski The Spa” skaistumkopšanas procedūrās.
Liepziedu smaržu vannas - visa gada garumā
“Stenders” jaunā kolekcija “Liepziedi” ļaus vasaras saldo, reibinošo smaržu vannas istabā baudīt visu gadu. Visu kolekcijas produktu sastāvā ir liepziedu ekstrakts, kam piemīt izteikti nomierinošas īpašības. Antioksidantiem bagātais sastāvs palīdz aizsargāt ādu no ārējās vides kaitīgās ietekmes, rūpējas par mitrināšanu un padara to veselīgu un starojošu. Visi ķermeņa kopšanas līdzekļi, izņemot grieztās ziepes, ir piemēroti vegāniem. Cena: 4,70 – 19,90 €.
Nekā lieka
Iepazīstiet “Skinonym”! Tas ir zīmola “Mádara” ādas kopšanas ekspertu radīts tonālais krēms, kas pieskaņojas ādas dabiskajai tekstūrai, nodrošinot svaigas, veselīgas un vienmērīgas ādas efektu bez manāma pārklājuma, izlīdzina tās toni un maskē nepilnības. Augu izcelsmes peptīdi, kas stimulē kolagēna sintēzi, palīdz uzturēt ādas jauneklīgo apjomu un aizkavē priekšlaicīgu novecošanos. Sastāva formulā – tikai dabīgi minerālu pigmenti, 0% sintētisku un dzīvnieku izcelsmes krāsvielu. Pieejami seši toņi. Cena: 35,96 € (30 ml).
Gēls acu zonai un plakstiņiem
“Fillerina 12HA” dermokosmētiskās pildvielas gēls acu zonai un plakstiņiem veicina grumbu aizpildīšanu acu zonā un pat palīdz piepacelt plakstiņus. Nostiprinošo efektu un tvirtumu acs kontūras un plakstiņu audiem nodrošina 12 dažādu izmēru hialuronskābes molekulas, kam talkā nāk trīs dažādas kolagēna un divas elastīna molekulas. Cena: 76 līdz 128 €.
Vīrieša būtība
“Myslf” ir vairāk nekā smaržas. Tā ir no klišejām brīva vīzija par moderno vīrišķību, kur satiekas ziedi un koksne, ko “Yves Saint Laurent” parfimēri definē kā spēcīgu estētisko un poētisko stāju. Aromāts, kas pauž ikviena vīrieša unikālo, personīgo identitāti, viņa pieredzes un izvēļu kombināciju.
Saki: “Jā!”
“Giorgio Armani” sievišķīgā aromāta “Sì EDP Intense” jaunā versija ir veltījums spējai pateikt “Sì!” – jāvārdu kaislībai, brīvībai, mīlestībai un sev.
Tam piemīt siltāka šķautne, ko rada upeņu nektāra, samtainu ziedu sirds nots un jutekliskas vaniļas buķetes sajaukums. Atkārtoti uzpildāmo pudelīti grezno iespaidīgs, zeltains “Sì” logotips, kas iegravēts stiklā. Aromāta reklāmas kampaņas lielākā zvaigzne aizvien ir aktrise Keita Blanšeta.
Tagad vai nekad
“Lancôme Idôle Now” ir spēcīgs aromāts, jo atspoguļo tās sieviešu paaudzes drosmi, kas vairs nelūdzas pēc pārmaiņām. Viņu laiks ir tagad vai nekad – un šī uzņēmīgo dāmu paaudze ir gatava ieviest pārmaiņas tagad! “Idôle Now” ir zīmola pirmais ziedu aromāts, ko iedvesmojusi daba un papildinājusi zinātne. Cena: 108 € (50 ml).
Smaržu māksla
Smaržas – tā ir māksla, ir pārliecināts Hosē Eizenbergs, zīmola “Eisenberg” dibinātājs. Jaunā valdzinošo aromātu kolekcija “L’Art du Parfum” vēsta par viņa mīlestību pret mākslu – gleznām, mākslas fotogrāfiju un dzeju. “Eau Fraîche Délicate” ir svaigs un dinamisks aromāts, “Tentation Irrésistible” – drosmīgs un juteklisks, savukārt “Rouge et Noir Intense” – elegants un izsmalcināts. Atliek tikai izvēlēties savai būtībai tuvāko! Cena: no 66,99 € (30 ml).