“Emocijas bija šokējošas!” – vecākus pārsteidz bērnu slimnīcas darbinieces attieksme
foto: Ekrānuzņēmums no TV3 video
Esi vesels

“Emocijas bija šokējošas!” - vecākus pārsteidz bērnu slimnīcas darbinieces attieksme

Jauns.lv

Sindija ģimenes divgadnieks pavadīja laiku pie omes laukos. Kādā brīdī vecmamma zvanījusi un informējusi vecākus par strauju temperatūras kāpumu bērnam. Dodoties uz Bērnu slimnīcu, vecāki vēl nenojauta, cik nepatīkami izvērtīsies viņu vizīte, vēsta TV3 raidījums "Bez Tabu".

“Pazvanīja omīte un teica, ka bērnam temperatūra ceļas, raustās kājiņas, un nevar saprast, kas viņam ir. Sadarījām savus darbus, cik ātri varējām un braucām uz laukiem,” stāsta bērniņa tētis. 

Pēc sarunas ar 113 dispečeri ģimenei ieteikts doties uz Bērnu Klīniskās universitātes slimnīcas uzņemšanas nodaļu. Ģimene devusies uz ieeju, kur saziņa ar darbiniekiem notiek ar namruņa starpniecību. 

“Pacēla sieviete, darbiniece, vaicāja, kādas sūdzības. Teicām, ka bērnam 39,7 temperatūra. Uzreiz prasīja, cik dienu ir temperatūra. Atbildējām, ka vienu, tad viņa teica: ”Ko te atbraucāt? Ko šeit darāt?” Mēs bijām šokā un neko neatbildējām. Tad domofons atslēdzās, viņa nometa klausuli,” stāsta tētis. 

Ģimene atkārtoti spiedusi domofona pogu, taču neviens vairs to neesot pacēlis. Sieva jau sākusi raudāt un pamatīgi uztraukties.  
“Emocijas bija šokējošas. Sieva jau raudāja, bija izmisums. Kā var prasīt, ko te darām? Neviens taču bezjēgā tur nebrauc,” stāsta tēvs. 

Ar trešo zvana reizi izdevās iekļūt uzņemšanā, tur sagaidījis laipns vīrietis, kurš nekavējoties steidzās izjautāt mammu. Bērnu slimnīcas administrācijā norāda, ka nelaipna attieksme uzņemšanā un darbā ar pacientiem nav pieļaujama.

“Man ir jāsaka dziļa nožēla par to, ka komunikācija nav bijusi no tām veiksmīgākajām. Gribētos vecākiem atvainoties. Šobrīd ļoti strādājam, lai darbinieki arī stresa situācijās komunicētu atbilstoši,” stāsta Alla Silova pediatre, Bērnu slimību klīnikas virsārste.