Supermodele atgriežas apritē pēc 50 gadiem! FOTO
Sešdesmitos gados populārā supermodele Tvigija (65) karjeru uzsāka 16 gadu vecumā. Pēc nepilniem 50 gadiem viņa atkal atgriežas apritē, kļūstot par „L’Oreal” jauno reklāmas seju.
Meitene, kura pasaulē nāca kā Leslija Hornbija, modeles karjeru uzsāka 16 gadu vecumā. Pusgaros brūnos matus viņa nokrāsoja gaišus un apgrieza pavisam īsus. Pateicoties jaunajam matu griezumam un krāsai, meitenes lielajām acīm, garajām skropstām un trauslajam augumam, viņa teju vienas nakts laikā kļuva slavena. Pasaule viņu iepazina kā modeli vārdā Tvigija.
Lai gan mēdz uzskatīt, ka pārlieka tievuma kults aizsākās ar supermodeles Keitas Mosas parādīšanos modeļu biznesā, tas bija jau Tvigijas laikos. Šai modelei gribēja līdzināties daudzas.
Tagad, 65 gadu vecumā, Tvigija iecelta par zīmola „L’Oreal Professionnel” jauno reklāmas seju Britu salās. Viņa sadarbojas ar zīmolu un reklamē gaišo matu krāsu „Majirel High Lift”. Strādājot pie šī projekta supermodele atkal sadarbojas ar frizieri Danielu Galvinu, kurš pusaudzes gados pārkrāsoja brunetes Tvigijas matus gaišā tonī. „Es pilnībā izmainīju viņas izskatu, pārvēršot viņu apburošā un atmiņā paliekošā blondā koķetē, kas palīdzēja viņai kļūt par pasaulē pirmo supermodeli,” lepojas Galvins. „Tvigijas matu krāsošanas tehnika mani aizvedusi uz ikvienu pasaules nostūri, izglītojot frizierus, ka panākt dabiskas blondīnes izskatu.”
Tvigija nav pirmā slavenība, kura noslēgusi līgumu ar skaistumkopšanas produktu kompāniju, būdama jau cienījamos gados. Pērn rudenī „L’Oreal” vēstniece Britu salās bija aktrise Helēna Mirrena, kurai tolaik bija 69 gadu. Aktrise Šarlote Remplinga kļuva par kosmētikas zīmola „NARS Cosmetics” reklāmas seju 68 gadu vecumā, aktrise Džesika Lānža iesaistījās „Marc Jacobs Beauty” kampaņā 65 gadu vecumā, bet modele un aktrise Lorēna Hatone pozēja zīmolam „J. Crew”, kad viņa bija jau 71 gadu veca.
„Es nevaru teikt, ka esmu sajūsmā par savām grumbiņām, bet esmu iemācījusies ar tām sadzīvot,” norāda Tvigija. „Novecošana ir ļoti dabisks process ikviena cilvēka dzīvē, tāpēc nav prātīgi sapņot, kaut tas nenotiktu. Būtu naivi ignorēt to, ka dzīvojam sabiedrībā, kas ir orientēta uz vizuālo tēlu un kurā valda jaunības kults. Tāpat nevar noliegt, ka ikviens vēlamies, lai citi pateiktu, ka izskatāmies jaunāki par saviem gadiem. Līdz šim neesmu veikusi ķirurģiskas skaistumu uzlabojošas procedūras, bet — kas zina. Varbūt es tomēr pārdomāšu? Tomēr uzskatu, ka sievietēm nevajadzētu aizrauties ar dārgām procedūrām. Katra grumbiņa pastāsta kaut ko par jūsu dzīvi. Smieklu krunciņas ir burvīgas, jo tās piešķir personībai raksturu un sejai izteiksmību. Nav nekā sliktāka par gludu, botoksa pārāk piepildītu seju bez emocijām! Dažas jaunas sievietes izskatās vienkārši traģiski, kurpretim dāmas gados pasakaini. Pozitīva attieksme pret savu izskatu lielā mērā ir panākumu atslēga ceļā uz veselīgu pašapziņu. Vienmēr atcerieties, ka perfektais skaistums reklāmas fotogrāfijās tikai iedvesmo labi izskatīties. Tas nav īsts un reāls.”