Slavenības
2020. gada 29. marts, 11:47

"Ērkšķu" šova Olga cenšas sākt modeles karjeru Amerikā

Juris Vaidakovs

Žurnāls "Kas Jauns"

TV kanāla "STV Pirmā!" sociālā projekta "Caur ērkšķiem uz..." trešās sezonas dalībniece, tetovētā modele Olga Kuļikova šobrīd Amerikā cīnās par iespēju tikt uz pasaulē prestižākā tetovēšanas žurnāla "Inked" vāka.

Kamēr "STV Pirmā!" gatavo pārsteigumu un jau rudenī pie skatītājiem nonāks "Caur ērkšķiem uz..." jaunā sezona, aizvadītā gada viena no spilgtākajām varonēm – 20 gadu vecā Olga – cenšas īstenot savu mērķi kļūt par pasaulē zināmu alternatīvo modeli. Bet Latvijā viņa savulaik bija aizrāvusies ar pīrsingiem un tetovēšanos, veikusi arī skarifikāciju jeb ķermeņa rētošanu, karājusies miesā sadurtos āķos un pat ēdusi pašas miesu. Nu viņa atrodas Amerikā, raksta žurnāls "Kas Jauns".

Amerikā lielākas iespējas

Olga jau kopš janvāra atrodas Kolorado: pēc "Caur ērkšķiem uz..." projekta noslēguma viņa jau otro reizi devusies uz ASV – tur dzīvo viņas, kā pati saka, „sabiedrotais” un tur ir lielāka iespēja sevi parādīt kā modeli.

„Esmu piereģistrējusies vienā ASV modeļu datu bāzē un jau esmu saņēmusi dažus piedāvājumus uz fotosesijām. Piemēram, Latvijā par parastu fotosesiju fotogrāfi nemaksā, bet bildes, kuras pēc tam varu izmantot savā modeles portfolio, jāgaida vairākus mēnešus. Amerikā ne tikai bildes atsūta pēc nedēļas, divām, bet arī modelēm samaksā pat par visvienkāršāko fotosesiju. Savukārt par nopietnākām fotosesijām var saņem jau 500 dolāru lielu honorāru!” paskaidro Olga un piebilst: „Amerikā ir lielāka iespēja izsisties kaut vai ar to, ka esmu meitene no Latvijas, nevis vietējā.”

Cer tikt pamanīta pasaulē

Šobrīd Olga cer nokļūt uz žurnāla "Inked" vāka. Tas ir pasaulē lielākais tetovēšanas kultūrai veltītais žurnāls, kur uz vāka bijušas tādas pasaules zvaigznes kā Ozijs Osborns, Avrila Lavinja, Aksels Rouzs un citi.

Šis žurnāls arī katru gadu rīko konkursu tetovētām meitenēm – ar iespēju kļūt par vāka modeli. Olga zinājusi, ka šāds konkurss pastāv, taču viņa par to bija pavisam aizmirsusi. „Dalība tajā man nebija galvenais mērķis. Taču pavisam nejauši pamanīju šā konkursa reklāmu un nolēmu pamēģināt – ja jau es tāpat esmu Amerikā, kāpēc gan nepieteikties? Kāpēc gan nepamēģināt? Tā taču arī ir viena no iespējām apliecināt sevi, izsisties dzīvē. Tas varētu būt grūdiens modeles karjerā – jomā, kurā patiešām vēlos darboties,” paskaidro tetovētā meitene.

Olgai ir taisnība, jo uzvara konkursā ne tikai garantē nokļūšanu uz pasaulē populārākā tetovēšanas žurnāla vāka, bet arī 25 000 dolāru lielu naudas balvu, kas būtu labs sākuma kapitāls mērķu īstenošanai. Taču "Caur ērkšķiem uz..." otrās sezonas dalībniece atzīst, ka ceļš uz uzvaru konkursā ir ļoti grūts. Proti, balsošana notiek gan pēc principa, ka katrs balsotājs diennaktī var atdot tikai vienu balsi, gan ir iespēju par vienu dolāru nopirkt papildu balsi. „Daudzas modeles to izmanto – viņas un viņu atbalstītāji maksā šo vienu dolāru, kas dod uzreiz divas balsis. Es gan pieturos pie saviem principiem, ka jāpaļaujas uz saviem atbalstītājiem un faniem, nevis uz balsu pirkšanu,” uzsver Olga.

Visi veikali izpirkti

Mājās Olga plānoja atgriezties pēc trim nedēļām, taču koronavīrusa pandēmijas dēļ viņai, visticamāk, tas nebūs iespējams – visi reisi uz Latviju ir atcelti. Meitene stāsta, ka arī Amerikā šobrīd iestājies pamatīgs satraukums šīs sērgas dēļ.

„Mums ir kaut kas līdzīgs karantīnai. Nav tā, ka būtu ierobežota pārvietošanās – visi tik un tā ar savām mašīnām braukā apkārt, bet sabiedrisko transportu izmanto reti. Atcelti visi publiskie pasākumi, nenotiek ne izrādes, ne koncerti, ne sporta sacensības. Joprojām cilvēki dodas ārpus mājām, dažiem ir sejas maskas. Taču pats trakākais, ka nu jau pāris dienu visi veikali izpirkti tukši! Nē, nav tā, ka veikali būtu pilni ar cilvēkiem, ka būtu rindas, vienkārši visi plaukti ir tukši!” par situāciju ASV stāsta Olga.

Viņa gan atklāj, ka ir kāds variants, kā tikt pie pārtikas: „Mums ir veikalu tīkls "Walmart", kas strādā pēc pusnakts. Jābrauc uz veikalu tieši pusnaktī, jo tad ir cerība, ka būs, ko nopirkt. Bet šāda situācija ir jau kādu nedēļu. Un dīvaini, ka visvairāk izpirkts ir tualetes papīrs!”

Citas interesantākās ziņas un notikumus lasiet šīs nedēļas žurnālā "Kas Jauns"!