Sjūzena Sarandona izraudzīta par Japānas zīmola "Uniqlo" seju
Amerikāņu aktrise Sjūzena Sarandona izraudzīta par Japānas apģērbu ražotāja "Uniqlo" reklāmas seju uzņēmuma kampaņai saistībā ar divu veikalu atvēršanu Ņujorkā.
64 gadus vecā aktrise labāk pazīstama ar virkni "Oskara" balvu nominācijām un politiskajām aktivitātēm, nevis ar interesi par modes industriju, vēsta Daily Telegraph.
"Uniqlo" šonedēļ uzsāk apjomīgu reklāmas kampaņu saistībā ar oktobrī Ņujorkā paredzēto divu veikalu atvēršanu, kas būs lielākie kompānijas veikali pasaulē.
Reklāmās redzami vairāk nekā 30 dažādas personības, tostarp Sarandona, aktrise Lora Linnija, aktieris Džons Legisamo, seriāla "Glee" ("Radīti skatuvei") siržu lauzējs Sarens Kriss, džeza dziedātāja Esperansa Spaldinga un mikroblogošanas vietnes "Tumblr" dibinātājs Deivids Karps.
Dažādās reklāmas sejas izraudzītas, lai uzsvērtu "Uniqlo" filozofiju "Ražots priekš visiem".
"Ar Ņujorkas reklāmas kampaņu mēs vēlamies parādīt, ka personība nav atrodama drēbēs, bet gan cilvēkos," norādīja "Uniqlo" ASV kampaņas izpilddirektors Sins Odake.
Sarandona atzina, ka jutusies glaimota, kad viņa uzaicināta fotografēties reklāmas kampaņai.
"Man patīk ["Uniqlo"] apģērbu vienkāršība un kvalitāte, kā arī krāsas un cenas. Pēc manām domām, viņu klientu serviss un kā viņi attiecas pret savu zīmolu, kā arī apietas ar savu personālu, ir patiesi cienījami. Es jutos glaimota, ka viņi man to palūdza," stāstīja aktrise.