![Daiņus Ļuļis atgriežas "PHH Group" un "220.lv" izpilddirektora amatā](https://i.jauns.lv/t/2025/02/10/3209299/660x471.webp?v=1739194669)
Daiņus Ļuļis atgriežas "PHH Group" un "220.lv" izpilddirektora amatā
![](https://i.jauns.lv/t/pt/i65Y3LIsPJsJ4iqhM9RU7ZmE359AI0pQpLSs7fNQ/50x50.webp)
"Pigu.lt" dibinātājs un bijušais izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys) atgriežas "PHH Group" kā uzņēmuma izpilddirektors.
PHH Group ir vadošā e-komercijas tirdzniecības platforma Baltijas reģionā un Somijā, pārvaldot pazīstamo tiešsaistes mazumtirdzniecības platformu portfeli, kurā iekļaujas "220.lv", "Pigu.lt", "Kaup24.ee", "Hansapost.ee", kā arī Somijā zināmais "HobbyHall.fi." Ļuļis atgriežas uzņēmuma vadībā saskaņā ar galvenā akcionāra "MidEuropa" aicinājumu, tādējādi nomainot iepriekšējo vadītāju Darjušs Včislo (Dariuszu Wcislo), kurš iepriekš ir atstājis amatu.
“Šobrīd e-komercijas nozarē vērojama sīva konkurence un tā saasinās vēl nepieredzētā tempā. Ļuļis ir padziļināta pieredze nozarē, viņam piemīt stratēģiskais redzējums, savukārt ievērojamā izpratne par reģionālo tirgus dinamiku pasvītro viņa augsto kompetenci kā kvalificētam vadītājam, kurš uzņēmumam spēj nodrošināt ilgtermiņa panākumus. Ņemot vērā minētos aspektus, kopā ar citiem investoriem, tostarp "EBRD" un "MCI", esam aicinājuši Daiņus Ļuļi atgriezties un vadīt "PHH Group" jau nākamajā attīstības posmā,” norāda "MidEuropa" partneris un "PHH Group" valdes priekšsēdētājs Metjū Strassbergs (Matthew Strassberg).
Ļuļis uzsver, ka viņa mērķis, atgriežoties "PHH Group", ir nodrošināt ilgtspējīgu un stratēģisku uzņēmuma izaugsmi. “Mans mērķis ir izmantot uzņēmuma ievērojamo, bet vēl līdz galam neizmantoto iekšējo potenciālu, radot ilgtermiņa vērtību. Lai to sasniegtu, ir nepieciešama visaptveroša izpratne gan par e-komercijas izaicinājumiem, gan Baltijas reģiona unikālajām un atšķirīgajām tirgus niansēm. Mans galvenais fokuss būs uzlabot vispārējo klientu pieredzi, piedāvājot rūpīgi izstrādātu produktu klāstu, konkurētspējīgas cenu struktūras un personalizētu, pozitīvu pieredzi visos iepirkšanās posmos. Es pilnībā uzticos komandas kompetencei īstenot šo vīziju un sekmīgi vadīt uzņēmumu tik nozīmīgā attīstības fāzē,” uzsver Ļuļis. Vņa stratēģija "PHH Group" attīstībā balstīsies uz trim būtiskiem pīlāriem, kas nodrošina veiksmīgu e-komercijas izaugsmi: plašu un stratēģiski atlasītu produktu portfeli, konkurētspējīgām cenām, ko veicina izmaksu līderība un motivēti Marketplace pārdevēji, kā arī efektīvu un paātrinātu loģistikas izpildi.
TurpinaĻuļis: “Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana šobrīd kalpos kā katalizators turpmākai produktu piedāvājuma paplašināšanai un attīstībai. Mūsu stratēģijas pamatā ir nemainīga apņemšanās nodrošināt izcilu pievienoto vērtību mūsu klientiem. Šis princips attiecas arī uz visiem mūsu sadarbības partneriem - piegādātājiem, tirdzniecības platformas Marketplace pārdevējiem, darbiniekiem un akcionāriem. Līdz ar to mūsu spēja radīt ilgtspējīgu vērtību ir tieši atkarīga no šī stratēģiskā fokusa saglabāšanas.”
Pēdējo trīs gadu laikā, darbojoties citās profesionālajās jomās, tostarp strādājot kā Žalgiris Group izpilddirektors, Ļuļis turpināja saglabāt ciešu saikni ar "PHH Group" – ne vien kā "Pigu.lt" dibinātājs, bet arī kā uzņēmuma akcionārs. “Šis uzņēmums ir bijis mana profesionālā ceļa stūrakmens jau kopš tā pirmsākumiem. Esmu ieguldījis ievērojamu darbu un savu stratēģisko redzējumu uzņēmuma izaugsmē, līdz ar to esmu pārliecināts, ka "PHH Group" piemīt milzīgs potenciāls turpmākai tā konsolidācijai un līderpozīciju nostiprināšanai tirgū. Turklāt šajā pārliecībā neesmu viens – arī akcionāriem ir vienots redzējums par izaugsmi, par ko liecina viņu nemainīgā uzticība un nozīmīgās finanšu investīcijas uzņēmuma attīstības iniciatīvās. Apvienojot mūsu komandas pieredzi un apņēmību, esmu pārliecināts, ka spēsim virzīties pretī tālākai izaugsmei un panākumiem,” norāda Ļuļis.
Par "PHH Group"
220.lv pieder "PHH Group", kas ir lielākais e-komercijas uzņēmuma Baltijā. Tas tika izveidots privātā kapitāla investoram "Mid Europa" apvienojoties ar lielākajiem tiešsaistes mazumtirgotājiem, proti, "Pigu.lt" Lietuvā, "220.lv" Latvijā, "Kaup24.ee" un "Hansapost.ee" Igaunijā un "Hobbyhall.fi" Somijā. Kopš 2021. gada koncerns piedzīvojis biznesa transformāciju, izveidojot lielāko un uzticamāko tirgu reģionā. Grupas Marketplace ekosistēmā preces pārdod vairāk nekā 4000 pārdevēju, piedāvājot vairāk nekā 3 miljonus preču. Grupas pārvaldītās vietnes apmeklē aptuveni 150 miljoni pircēju gadā.