Latvieši izvēlējušies, kādu “Kārums” sieriņu vēlas atkal redzēt veikalu plauktos
Melleņu biezpiena sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā – jā, tieši par šādu jaunu “Kārums” variantu Latvijas iedzīvotāji ar kāro sirdi un našķīgo dvēseli visvairāk reižu nobalsojuši īpašajā “Svinam KRĀ!” kampaņā. Tā pēc Latvijā vadošā piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” iniciatīvas aizvadīta par godu daudzu mīlētā “Kārums” simbola jeb Vārnas apaļajai 30 gadu jubilejai.
Kampaņas otrais posms ir jau sācies. Proti – vasaras laikā “Food Union” svaigo piena produktu izcilības centra meistari radīs un līdz detaļām noslīpēs recepti Vārnas jubilejas sieriņam. Savukārt rudenī notiks trešais jeb svinību noslēdzošais posms – tas rezultēsies ar jaunā jubilejas biezpiena sieriņa tirdzniecības uzsākšanu veikalos visā Latvijā.
Kampaņas ietvaros interneta vietnē www.kra30.eu cilvēkiem tika vaicāts, kādu jaunu biezpiena sieriņu viņi gribētu radīt un ēst, lai pārsteigtu Vārnu dzimšanas dienā. Kā ierasts, balsotāju aktivitāte bija ļoti jaudīga – sešu nedēļu laikā (šī gada maijā un jūnijā) 19 tūkstoši kārumnieku radīja 47 tūkstošus biezpiena sieriņu variantus. Trešais populārākais variants bija “Cappuccino” garšas sieriņš ar riekstiem šokolādes glazūrā (5407 balsis), otrais populārākais – “Tiramisu” garšas sieriņš ar sāļās karameles pildījumu karameļu glazūrā (7941 balsts), bet balsošanas līderis – melleņu sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā – ieguva 11 302 balsis.
Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja norāda: “Vārnas sapnis ir piebildījies un jubilejas “Krārums” ir noskaidrots – melleņu biezpiena sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā. Interesanti, ka tā ir garša, kas savulaik jau bijusi “Kārums” sieriņu sortimentā, bet tagad nostaļģisku jūtu un melleņu popularitātes ierosināta, tā atgriezīsies veikalu plauktos. Paldies ikvienam balsotājam un kampaņas dalībniekiem. Tagad atliek vien apbruņoties ar pacietību, lai jauno “Kārumu” sagaidītu veikalu plauktos”.
Interesants vēstures fakts – Vārna nemaz nav “Kārums” vienaudze, bet gan par vienu gadu jaunāka. Kāpēc tā? Vispirms 1993. gadā tika radīta unikālā biezpiena sieriņa recepte, kādu to pazīstam arī šodien, un produkta nosaukums – “Kārums”. Taču par simbolu, kas produktu iepakojumu rotāja pirmajā gadā, kļuva rudais kaķis. Bet jau “Kāruma” otrajā pastāvēšanas gadā notika ikoniskas izmaiņas – vaniļas sieriņš tika ietērpts oranžajā iepakojumā, bet simbols mainīts uz Vārnu.
Kā ziņots iepriekš, šī gada aprīlī “Food Union” ir paplašinājis “Kārums” sortimentu ar 3 jauniem produktiem – banānu biezpiena sieriņu, citrona un aveņu saldā krējuma krēmiem. Līdz ar to, šobrīd zīmola klāstā ir jau 36 produkti.