Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: jaunā Honda HR-V, kas patiks BMW M Sport faniem

Auto ziņas

Jauns.lv

Kopš Honda sašaurinājis aktivitātes Eiropā, katrs jauns modelis ir notikums. Vajadzētu rīkot banketu, ja drīkstētu. Bet aizbraukt uz jauno mašīnu paskatīties gan drīkst. Šodien esam Frankfurtē Honda mācību centrā, mūsu uzdevums ir iepazīstināt ar jauno Honda HR-V.

Mazās klases krosovers nu vairs nemaz neizskatās mazs. HR-V ir izaudzis līdz kompaktklasei, un tāpat kā citas Eiropas Hondas, kļuvis par hibrīdu.

"Pēc oranžajiem vadiem skaidrs, ka darīšana ar hibrīdu. Melojuši viņi nav vismaz par to, ka elektriskā daļa ir lielāka un nozīmīgāka nekā iepriekš," stāsta Normunds Avotiņš.

Lai gan velkošie ir tikai priekšējie riteņi, elektromotori šeit ir divi. e:HEV sistēma ar mazāku jaudu mums pazīstama no minivena Honda Jazz, tikai šeit summārā jauda ir 131 ZS.

"Jokojot nolēmām, ka jaunais HR-V patiks BMW M Sport faniem. Nezināmu iemeslu dēļ vienai komplektācijai restē ir 3 strīpiņas, balta sarkana un zila."

Bagāžnieks ir lielāks nekā caurmērā, Iekonomēts uz pārsega, jo tas piestiprināts pie vāka. Cik vietas ir aizmugurē? Paskatīsimies,

"Jā, te viss ir pa vecam! Vietas ir daudz. var salikt bērnu sēdekļu, visādas somas utt."

Tas viss tāpēc, ka degvielas tvertne arī šajā Hondā pārcēlusies uz automašīnas vidu un atrodas kaut kur zem vadītāja sēdekļa. Tā nu pieticis vietas gan hibrīda baterijai, gan Magic Seat sēdekļiem.

"Jā, jaunā HR-V arhitektūrta man patīk. Kaut kādi neparasti kloķi. Tas domāts, lai izmantotu ārējo gaisa plūsmu."

Gaišais ādas salons piederas jaunā HR-V izmeklētākajam modelim. Taču arī standarta kabīne ar kvalitatīvu melnu apdari izskatās pietiekami glīti. 

Verdikts

Jaunā Honda HR-V pie mums nonāks nākamgad. Cik tā maksās? Būtībā mūsdienu krosoveru robežās. Sākot ar 31 280 eiro līdz kādiem 36 - 37 par šādu eksemplāru ar strīpiņām priekšā.