“Latvijas Namsaimnieks” klientiem jaunas iespējas
Bizness un ekonomika

“Latvijas Namsaimnieks” klientiem jaunas iespējas

Reklāmas projekts

Jauns.lv

Ēku apsaimniekotājs “Latvijas Namsaimnieks” kļuvis par pirmo nozares uzņēmumu Latvijā, kas ikdienas darbā ar iedzīvotājiem ieviesis jaunu apkalpošanas modeli. Balstoties uz veiksmīgu starptautisko pieredzi un inovatīvu pieeju attīstībai, “Latvijas Namsaimnieka” klientiem pieejamas dažādas iespējas ērtai un mūsdienīgai ēku pārvaldībai, arī sarežģītajā Covid-19 laikā.

Jauns apkalpošanas modelis

“Latvijas Namsaimnieks” šobrīd jau pilnībā pārgājis uz jauno apsaimniekošanas modeli. Līdz šim bija ierasts, ka vienam cilvēkam – pārvaldniekam tiek deleģēts risināt pilnīgi visus jautājumus, kas saistīti ar viņa atbildībā esošajām mājām. Šobrīd “Latvijas Namsaimnieks” klientu rīcībā ir vienots zvanu centrs, kura operatori fiksē jautājumu, uz kuru, vai nu atbild uzreiz, vai tālāk novirza atbildīgajam speciālistam un kontrolē tā izpildi. Šī pieeja ļauj efektīvāk un ātrāk risināt iedzīvotājiem būtiskos jautājumus. Katras ēkas apkalpošanā tiek piesaistīti vairāki speciālisti, turklāt, klientiem ir iespēja jebkurā brīdī pārbaudīt sava pieteikuma statusu un sekot līdzi risinājumam. Šādā veidā katru jautājumu vai problēmsituāciju uzreiz risina darbinieks ar atbilstošu specializāciju nevis mājas pārvaldnieks vienpersoniski.

Elektroniskie pakalpojumi

Jau šobrīd “Latvijas Namsaimnieks” klientiem ir iespēja izmantot pašapkalpošanās platformu, lai risinātu dažādus jautājumus, iesniegtu ikmēneša skaitītāju rādītājus un informētu par problēmām. Plānots, ka drīzumā tiks ieviesti papildus uzlabojumi šajā platformā. Tāpat “Latvijas Namsaimnieks” strādā pie mobilās aplikācijas izstrādes.

Kombinētie pakalpojumi

“Latvijas Namsaimnieks” saviem klientiem piedāvā pašiem izvēlēties un kombinēt pakalpojumus, kas atbilst konkrētās ēkas tehniskajām vajadzībām, budžetam un plāniem. Šādā veidā klients pats var noteikt cenu apsaimniekošanas pakalpojumiem un nepārmaksāt. Šobrīd jaunajiem klientiem ir iespēja izmēģināt apsaimniekošanas pamatpakalpojumus 3 mēnešus bez maksas. Tā ir iespēja pārliecināties, cik ērta un vienkārša ir ēkas uzturēšana ar profesionāla ēku apsaimniekotāja palīdzību.

Attālinātas konsultācijas

Jauno apkalpošanas modeli “Latvijas Namsaimnieks” uzsāka ieviest tieši Covid-19 krīzes sākuma posmā, un tas ļāva iedzīvotājiem attālināti risināt visus jautājumus un sazināties ar speciālistiem. Ārkārtas situācijas apstākļos, kad klātienes konsultācijas ir liegtas, šāda attālināta jautājumu risināšana iedzīvotājiem ir ļoti nozīmīga visos ar ēku apsaimniekošanu saistītajos jautājumos. Jaunais modelis jau veiksmīgi darbojas arī citās uzņēmuma filiālēs Latvijā un kaimiņvalstīs.

Par uzņēmumu: “Latvijas Namsaimnieks” ir 1995. gadā dibināts apsaimniekošanas uzņēmums, kas veic klientu interešu pārstāvēšanu, palielinot viņu īpašuma vērtību un uzlabojot dzīves vidi. “Latvijas Namsaimnieks” galvenie darbības virzieni ir daudzdzīvokļu namu pārvaldīšana, inženiertehnisko iekārtu uzturēšana, ēku renovācijas organizēšana, telpu un apkārtnes uzkopšana.

Reklāmas raksts tapis sadarbībā ar Latvijas Namsaimnieks.