Pašmāju uzņēmums "Silvanols" sāk D vitamīna ražošanu
foto: Publicitātes foto
Bizness un ekonomika

Pašmāju uzņēmums "Silvanols" sāk D vitamīna ražošanu

Jauns.lv

Zaļās farmācijas uzņēmums "Silvanols", attīstot jaunu produktu kategoriju, uzsāk D vitamīna ražošanu. Uzņēmuma plānos ietilpst šogad sasniegt "Silvanols" interneta platformā vismaz 5% no kopējā apgrozījuma, portālam Jauns.lv pavēstīja uzņēmumā. 

"Silvanols" pārstāvji skaidro: "Pagājušais gads mums ir parādījis, ka nekas nav akmenī cirsts un mums ir jābūt spējīgiem pielāgoties pārmaiņām pasaulē un realizēt jaunas iespējas. Esam ne tikai izveidojuši savu interneta e-veikala platformu Latvijā, lai būtu ērti un ātri pieejami saviem klientiem, bet arī no 2021.gada nodrošināsim šo piedāvājumu visā Baltijā."

"Silvanols" sabiedrisko attiecību speciāliste Mareta Lāce par uzņēmuma nākotnes plāniem arī pastāsta: "Turpinām strādāt e-komercijas attīstībā un strādājam pie  jaunas well-being produktu kategorijas, kas nodrošinās vēl lielāku produktu piedāvājumu tieši interneta lietotājiem."

Uzņēmumā norāda: "No šodienas well-being kategorijā saviem pircējiem piedāvājam D-Vitamīnu: "Vitamin D3 4000 IU Silvanols" pieaugušajiem un "Vitamin D3 1000 IU Silvanols" bērniem."

"Abiem produktiem ir augsta D3 vitamīna koncentrācija, patīkama, maiga saldā apelsīna garša. Īpaši ir padomāts par produkta kvalitāti un oksidēšanās samazināšanu – kā produktu bāze ir izvēlēta īpaša saulespuķu eļļa (angļu val.: winterised), kas nodrošina D vitamīna kvalitāti ilgtermiņā," pauž Lāce. 

Viņa piebilst, ka "Silvanols" ir ražotājs, kas jau no pašiem sākumiem būtisku uzmanību ir pievērsis izejvielu un produktu pētniecībai. 'Mūsu ieguvums ir jaunas zināšanas par mūsu dabas vielu produktu efektivitāti un drošību. Sabiedrība akceptē uz pierādījumiem balstītas zināšanas. Tās ļauj pārliecināt cilvēkus Latvijā un ārvalstīs par mūsu produktu priekšrocībām slimības periodā un veselības uzlabošanas nolūkā. Jaunās zināšanas dod iespēju runāt par mūsu produktiem ievērojami augstākā līmenī. Mēs ticam, ka ne visu cilvēka izvēlē nosaka cena, primāri produkta vērtība tiešām ir apliecināta kvalitāte un pierādīta efektivitāte," saka uzņēmumā. 

Lāce, informējot par "Silvanols" interneta platformas attīstīšanu, arī atsaucas uz "Gemius" veikto e-komercijas pētījumu, kas parāda, kā Latvijas iedzīvotāji iepērkas internetā. Pētījums tika veikts no 13. janvāra līdz 3. februārim, aptaujājot 3115 respondentus vecumā no 18 līdz 74 gadiem. Tajā secināts, ka 72% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju tiešsaistē iepērkas vismaz reizi mēnesī un biežāk. 2021. gadā ievērojami pieaudzis ne vien to respondentu skaits, kuri iepirkušies internetā, bet arī aptaujāto daļa, kuri uzskata, ka tēriņi internetā šogad palielināsies.

"Cilvēks saskaras ar mainīgu apkārtējo vidi un arvien jaunām dzīves stila radītām vajadzībām un problemātiku. "Silvanols" vēlas uzrunāt cilvēkus, kuriem rūp sava veselība primāri caur profilaksi un ilgtermiņā. Mēs varam parādīt savu līderību, jo esam inovatīvs uzņēmums, kas piedāvā visaptverošu un plašu dabīgu produktu sortimentu," pauž "Silvanols" pārstāvji.