Niklāvs, Evelīna, Beta - noskaidroti Latvijas ietekmīgākie influenceri
"Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā, kas notika ceturtdien, zīmolu starpā tika noteikti arī laureāti plaši apspriestajā "influencēšanas" jomā. Pasākumā noskaidrots, ka Latvijas mērogā visietekmīgākais ir jaunietis vārdā Niklāvs Mičulis. Viņam Instagramā seko ap 60 000 cilvēku.
Kopumā par atpazīstamāko Baltijas "Instagram" influenceri izvēlēta "@akvuzeee" no Lietuvas. Savukārt Latvijas "Instagram" influenceru "Top 5" veido - "@niklavs", "@movieevelina", "@kporzee", "@lauriszalans", "@betabeidz". Baltijas atpazīstamāko "Instagram" influenceru topu noteica Igaunijas influenceru mārketinga platforma "Modash.io".
Niklāvs Mičulis spējis apsteigt pat pasaulslaveno latviešu basketbolistu Kristapu Porziņģi. Vienlaikus var droši secināt, ka topā šogad nav nedz Latvijas Blogeru un Influenceru vadītājas Maijas Armaņevas, nedz citi, kuri mērķtiecīgi strādā, lai tiktu atzīti par influenceriem. Tāpat iezīmējas tendence, ka panākumus nebūt nenosaka sekotāju skaita tūkstoši, jo, piemēram, Betai to nav pat 20 000. Taču ietekme ir, atzīts forumā.
Laureāti Instagramā:
Mīlētākais zīmols Baltijā - "Swedbank"
Jauns.lv jau vēstīja, ka par mīlētāko Baltijas, tostarp arī Latvijas, zīmolu atzīta AS "Swedbank", informēja "Baltijas Zīmolu topa" organizētāji.
Latvijā par otro un trešo mīlētāko zīmolu tika atzīti tīmekļa vietnes zīmols "Inbox" un mazumtirgotāja "Maxima Latvija" zīmols "Maxima".
Savukārt "Baltijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar atkritumu apsaimniekotāju "Latvijas Zaļo punktu", par līderi Baltijas valstīs kļuva degvielas tirgotāja "Neste Latvija" zīmols "Neste", bet Latvijā - "Latvijas valsts meži". Latvijā otro un trešo vietu ieguva - dzērienu ražotāja "Cido grupas" minerālūdens zīmols "Mangaļi" un "Neste".
"Baltijas Startup zīmolu tops" tika noskaidrots kopā ar informācijas tehnoloģijas (IT) uzņēmumu "Accenture Latvia" un Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma "Printify" kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā. Savukārt par otro un trešo Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju "Gamechanger Audio" un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju "Giraffe360".
Baltijas mērogā par unikālāko zīmolu kļuva automašīnas zīmols "Porsche", savukārt Latvijā - alkoholisko dzērienu ražotāja "Latvijas Balzams" zīmols "Rīgas Melnais Balzams". Savukārt par mīlētāko pilsētu Baltijā kļuva Tallina, bet Latvijā - mīlētākās pilsētas titulu dala Sigulda un Rīga. Specbalvu kā visstraujāk augošais zīmols Baltijā saņēma degvielas tirgotāja "Circle K Latvia" zīmols "Circle K".
Mediju jomā par ietekmīgāko zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā tika atzīts televīzijas kanāls TV3. Savukārt kopā ar "Httpool" tika noskaidrots arī ietekmīgākais "LinkedIn" zīmols - Baltijā tas ir mobilo sakaru operators "Tele2", bet Latvijā - IT uzņēmums "Atea".