"Swedbank" apsteidz "Inbox" un "Maximu" Baltijas mīlētāko zīmolu topā
foto: REUTERS/SCANPIX
Bizness un ekonomika

"Swedbank" apsteidz "Inbox" un "Maximu" Baltijas mīlētāko zīmolu topā

Jauns.lv / LETA

"Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonijā par mīlētāko Baltijas, tostarp arī Latvijas, zīmolu atzīta AS "Swedbank", aģentūru LETA informēja "Baltijas Zīmolu topa" organizētāji.

Latvijā par otro un trešo mīlētāko zīmolu tika atzīti tīmekļa vietnes zīmols "Inbox" un mazumtirgotāja "Maxima Latvija" zīmols "Maxima". 

Savukārt "Baltijas Zaļāko zīmolu topā", kas tiek veidots kopā ar atkritumu apsaimniekotāju "Latvijas Zaļo punktu", par līderi Baltijas valstīs kļuva degvielas tirgotāja "Neste Latvija" zīmols "Neste", bet Latvijā - "Latvijas valsts meži". Latvijā otro un trešo vietu ieguva - dzērienu ražotāja "Cido grupas" minerālūdens zīmols "Mangaļi" un "Neste". 

"Baltijas Startup zīmolu tops" tika noskaidrots kopā ar informācijas tehnoloģijas (IT) uzņēmumu "Accenture Latvia" un Baltijas mēroga žūriju. Drukāšanas platforma "Printify" kļuva par spēcīgāko jaunuzņēmumu zīmolu gan Baltijā, gan Latvijā. Savukārt par otro un trešo Latvijas jaunuzņēmumu zīmolu žūrija atzina ģitāras efektu un sintezatoru izstrādātāju "Gamechanger Audio" un virtuālo tūru tehnoloģiju ražotāju "Giraffe360".

Baltijas mērogā par unikālāko zīmolu kļuva automašīnas zīmols "Porsche", savukārt Latvijā - alkoholisko dzērienu ražotāja "Latvijas Balzams" zīmols  "Rīgas Melnais Balzams". Savukārt par mīlētāko pilsētu Baltijā kļuva Tallina, bet Latvijā - mīlētākās pilsētas titulu dala Sigulda un Rīga. Specbalvu kā visstraujāk augošais zīmols Baltijā saņēma degvielas tirgotāja "Circle K Latvia" zīmols "Circle K".