"Rimi" Latvijā pagājušajā gadā spējis nopelnīt 40 miljonus
Mazumtirdzniecības veikalu tīkla SIA "Rimi Latvia" apgrozījums pērn bija 870,429 miljoni eiro, kas ir par 4,8% vairāk nekā 2016.gadā, bet tā peļņa palielinājās par 27,3%, sasniedzot 40,847 miljonus eiro, liecina informācija "Firmas.lv".
Gada pārskatam pievienotajā vadības ziņojumā teikts, ka pērn kopumā Latvijā iekšējais patēriņš turpināja uzlaboties, kas bija viens no iemesliem "Rimi Latvia" mazumtirdzniecības ieņēmumu pieaugumam. Vienlaikus uzņēmuma apgrozījuma palielināšanos pērn sekmēja jaunu veikalu atvēršana, kā arī esošo pārveidošana un modernizēšana.
Vadība informē, ka aizvadītajā gadā "Rimi Latvia" izdevies arī uzlabot rentabilitāti, pateicoties zudumu un izmaksu kontrolei, kā arī dažādiem efektivizācijas pasākumiem. Savukārt uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanā pērn galveno ieguldījumu sniedza mērķtiecīga cenu politika.
Pēc vadības paustā, "Rimi Latvia" pērn turpināja veikalos pašapkalpošanās kasu izveidi un iepriekš plānoto projektu īstenošanu mazumtirdzniecības tīkla pilnveidošanā, atverot jaunus supermārketus Rīgā, Lidoņu ielā un Brīvības ielā. Tāpat pērn "Rimi" supermārkets Siguldā tika pārveidots par hipermārketu, kā arī četri "Supernetto" veikali Siguldā, Bauskā un divi Rīgā – Dzelzavas un Bauskas ielā, tika pārveidoti par "Rimi Mini" supermārketiem. Kopumā aizvadītajā gadā "Rimi Latvia" bija 121 veikals, no kuriem 32 bija hipermārketi, 49 – lielveikali, bet 40 bija zemo cenu veikli.
Atbilstoši ziņojumam, uzņēmums pērn turpināja nodrošināt pieejamu cenu līmeni, papildus piedāvājot izdevīgus akcijas produktus ikvienā pircējiem nozīmīgā preču kategorijā. Tāpat pagājušā gadā "Rimi Latvia" turpināja uzlabot sortimentu, iekļaujot visos cenu līmeņos pircēju iecienītu preču grupas, kas atlasītas pēc augstākajiem uzņēmuma kvalitātes standartiem.
Ziņojumā norādīts, ka pērn "Rimi" hipermārketos tupināja darboties septiņi zemnieku produkcijas veikali "Klēts". Tāpat liela uzmanība tika pievērsta bioloģiskās pārtikas sortimenta paplašināšanai. Vienlaikus Latvijas ražotāju kvalitatīvās produkcijas popularizēšanai trešo gadu tika īstenota programma "Latvijas Gardākie stāsti".
Īstenojot ilgtspējīgu uzņēmējdarbību, "Rimi Latvia" aizvadītajā gadā īpašu uzmanību pievērsa vides aizsardzības jautājumiem, pilnībā pielāgojot energopārvaldības sistēmu tām atbilstošajām presībām, kā arī turpinot iepriekš iesākto tehnisko risinājumu ieviešanu – apgaismojuma maiņu uz LED un veikala aukstumsistēmu pārveidi uz CO2 iekārtām. Tāpat uzņēmums īstenoja aktivitātes, lai izglītotu darbiniekus un sabiedrību par to, kā pēc iespējas mazāk nodarīt kaitējumu apkārtējai videi.
"Rimi Latvia" vadība atzīmē, ka pērn uzņēmums sociālās atbildības vērtību īstenošanai rīkoja vairākas labdarības un sponsorēšanas aktivitātes, tostarp bērnu atbalsta programmu "Rimi Bērniem", ziedojumu kampaņas "Eņģeļi pār Latviju", "Labestības diena" un "Dr.Klauns", kampaņu "Paēdušai Latvijai" un akciju Latvijas patversmēs dzīvojošajiem dzīvniekiem "Pērc, ziedo, pabaro". Vienlaikus veselīga dzīvesveida popularizēšanai "Rimi Latvia" pērn turpināja atbalstīt "Lattelecom Rīgas maratonu", kura laikā rīkoja "Rimi bērnu maratonu", kā arī turpināja projektu "Rimi Gardēži" un organizēja konkursu Latvijas skolēniem "Rimi gardēžu klase". Tāpat alkoholisma izplatības mazināšanai jauniešu vidū uzņēmums aizvadītajā gadā turpināja īstenot kampaņu "Izskats ir mānīgs".
Ziņojumā teikts, ka kopumā "Rimi Latvia" pērn nodrošināja 5748 darbavietas visā Latvijā, tostarp nodarbinot 190 cilvēkus ar invaliditāti un nodrošinot stipendijas daļējai mācību maksas segšanai 35 darbiniekiem. Tāpat uzņēmums darbiniekiem organizēja dažādus saliedēšanās pasākumus.
"Rimi Latvia" vadība 2018.gadā turpinās attīstīt veikalu tīklu, investēs esošo veikalu pārveidošanā un labiekārtošanā, vienlaikus nodrošinot labu apkalpošanas līmeni, kvalitāti un cenu. Vienlaikus uzņēmums attīstīs privāto preču zīmju produktu klāstu un koncentrēsies uz pircēju lojalitātes veicināšanu. Minēto darbību rezultātā "Rimi Latvia" plāno nostiprināt pozīcijas Latvijas pārtikas mazumtirdzniecības tirgū.
"Rimi Latvia" apgrozījums 2016.gadā bija 830,874 miljoni eiro, bet peļņa – 32,079 miljoni eiro.
"Rimi Latvia" dibināta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir pieci miljonu eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam "ICA Group" piederošais "Rimi Baltic".