Bizness un ekonomika

"Ergo" grupa zīmola maiņā ieguldījusi 70 miljonus eiro

Jauns.lv

Starptautiskā apdrošināšanas sabiedrības "Ergo" grupas uzņēmumu daļējā zīmolu maiņā ieguldīti aptuveni 70 miljoni eiro (49 miljoni latu), pastāstīja "Egro" Latvijas uzņēmuma pārstāve Inese Kronberga.

Kā skaidroja "Ergo" valdes priekšsēdētājs Baltijas valstīs Kestutis Bagdonavičs, lēmums pārdot apdrošināšanas produktus ar "Ergo" zīmola vārdu bijis loģisks starptautiskas organizācijas solis, lai pozicionētos ar vienotu tēlu un vienotu vārdu visos tirgos.

Līdz ar zīmola maiņu lieli un Vācijā vairāk nekā 100 gadus zināmi zīmoli "Hamburg-Mannheimer", "Victoria" un "KarstadtQuelle" apdrošināšanas produktus tagad pārdod ar "Ergo" zīmola vārdu. Savukārt pārējie trīs "Egro" grupas uzņēmumi - "DKV", "DAS" un "ERV" - savus zīmolus saglabās, jo līdz šim bijuši ļoti spēcīgi un atpazīstami Eiropas uzņēmumi.

Bagdonavičs uzsvēra, ka tādējādi "Ergo" grupas uzņēmumi apvienojuši arī spēkus mārketingā, izveidojot vienu kopīgu budžetu, kuru turpmāk būs daudz vienkāršāk kontrolēt.

Arī Baltijas uzņēmumi mainījuši zīmolu, taču tikai vizuālā risinājuma ziņā. Līdz ar to ieguldījumi zīmola maiņā Baltijā bijuši ļoti nelieli, atzīmēja Kronberga.

Jau ziņots, ka šī gada deviņos mēnešos "Ergo" apdrošinātāju grupas parakstīto prēmiju apjoms Baltijā pārsniedzis 97 miljonus eiro (68 miljonus latu), kas ir par 3,6% vairāk nekā pērn attiecīgajā laikā.

Šī gada pirmajos deviņos mēnešos apdrošināšanas atlīdzībās "Ergo" klientiem Baltijā izmaksāja 48 miljonus eiro (33 miljonus latu), kas ir par 2,08 miljoniem eiro (1,5 miljoniem latu) vairāk nekā līdzvērtīgā periodā pērn.

"Ergo" apdrošinātāju grupas Baltijā šī gada deviņos mēnešos gūtā peļņa ir 2,9 miljoni eiro (divi miljoni latu), kas ir par 41% mazāk nekā identiskā laika periodā pērn, kad peļņa bija 4,8 miljoni eiro (3,4 miljoni latu). Labākie darbības rādītāji un lielākā peļņas daļa sasniegta nedzīvības apdrošināšanas sabiedrībā "Ergo Latvija" un "Ergo Life Insurace SE" Latvijas filiālē.

"Ergo" gūtā peļņa Baltijā pagājušajā gadā pārsniegusi piecus miljonus eiro (3,5 miljonus latu), kas ir par 58% mazāk nekā 2009.gadā.

"Ergo" uzņēmumi Baltijā pērn kopumā parakstījuši apdrošināšanas prēmijas 130 miljonu eiro (91,4 miljonu latu) apmērā, kas ir par 7% mazāk nekā 2009.gadā, kad tika parakstītas prēmijas 140 miljonu eiro (98,4 miljonu latu) apmērā.

Atlīdzībās "Ergo" uzņēmumi Baltijā pērn izmaksāja 82,9 miljonus eiro (58,3 miljonus latu), galvenokārt KASKO un OCTA apdrošināšanas gadījumos. Salīdzinot ar 2009.gadu, izmaksāto atlīdzību apjoms samazinājies par 20%.

"Ergo" ir apdrošinātāju grupa Baltijā, kas darbojas dzīvības, nedzīvības, pensiju un veselības apdrošināšanas segmentos Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Kompānija pārstāv starptautisko apdrošināšanas grupu "Ergo", kas ir viena no lielākajām apdrošināšanas sabiedrībām Eiropā, apvienojot 135 apdrošināšanas sabiedrības 30 pasaules valstīs un apkalpojot vairāk nekā 40 miljonus klientu.

""Ergo" International AG" apdrošināšanas grupas mītne ir Diseldorfā, Vācijā, un tās lielākais akcionārs ir starptautiskā pārapdrošināšanas sabiedrība "Munich Re", kas ir viena no pasaulē vadošajām pārapdrošināšanas un risku apdrošināšanas sabiedrībām.

LETA Nozare.lv