Edvards Nortons un Darja Verbovija kļūst par PRADA no LG 3.0 reklāmas sejām
Holivudas zvaigzne Edvards Nortons un modele Darja Verbovija ir PRADA no LG 3.0 jaunās reklāmas sejas.
Auto un tehnoloģijas

Edvards Nortons un Darja Verbovija kļūst par PRADA no LG 3.0 reklāmas sejām

Jauns.lv

LG un PRADA iepazīstina ar globālās reklāmas kampaņas sejām – aktieri Edvardu Nortonu un modeli Darju Verboviju, kas prezentē jaunāko kopīgas sadarbības rezultātā tapušo viedtālruni – PRADA no LG 3.0.

Šis ir jau trešais, veiksmīgas sadarbības rezultātā radītais tālrunis, kur katrs no sadarbības partneriem ieguldījuši labāko no sasniegumiem savā jomā.

Reklāmas kampaņā piedalās slavenais amerikāņu aktieris Edvards Nortons, kurš savas karjeras laikā filmējies tādās filmās kā “Pirmatnējās bailes” (“Primal fear”), “Amerikāņu vēsture X” (“American History X”), “Debesu valstība” (“Kingdom of Heaven”) un “Cīņas klubs” (“Fight Club”). Edvards Nortons pierādījis sevi arī kā veiksmīgu rakstnieku un režisoru, piedaloties filmas “Neticamais Halks” (“The Incredible Hulk”) aizkadra uzņemšanas procesā. Līdzās Edvardam Nortonam kampaņā piedalās arī ukraiņu/kanādiešu izcelsmes modele Darja Verbovija, kura vairākkārt strādājusi ar PRADA, kā arī daudziem citiem vadošajiem modes uzņēmumiem.

Abas slavenības guvušas ievērojamus sasniegumus savā profesijā – aktieris Edvards Nortons nominēts Amerikas Kinoakadēmijas balvai (Academy Award), savukārt modele Darja Verbovija sasniegusi rekordu, atklājot un noslēdzot visvairāk modes šovu vienā sezonā, kā arī pēdējo gadu laikā viņa bijusi viena no pelnošākajām modelēm.

“LG ir pagodināts uzņemt šīs talantīgās un veiksmīgās personības savā komandā, lai iepazīstinātu ar jauno viedtālruni,” saka LG Electronics Mobile Communications Company prezidents un izpilddirektors Dr. Jong-seoks Parks (Jong-seok Park). “Viņi atspoguļo PRADA tālruņa no LG 3.0 esenci, apvienojot stilu un izsmalcinātu saturu.”

“Ar lielu prieku sadarbojos ar PRADA un LG – tie ir globāli zīmoli ar nevainojamu reputāciju, kas tiek respektēti un augsti novērtēti inovāciju jomā,” saka Edvards Nortons.

PRADA tālrunis no LG 3.0 apvieno PRADA unikālo stilu ar LG inovatīvajām tehnoloģijām un var lepoties ar vienu no lielākajiem (4,3 collu) un spilgtākajiem (800 nitu) skārienekrāniem pasaulē. Elegantais, melnais tālrunis veidots, sekojot PRADA dizaina tradīcijām, turklāt tam ir pilns skārienekrāns un PRADA Saffiano zīme uz tālruņa aizmugurējās daļas. Katra detaļa veidota ar izsmalcinātu vienkāršību, turklāt tālrunī iestrādāta arī LG vadošā Floating Mass tehnoloģija, kas optiski vēl vairāk samazina jau tā 8,5 mm plāno viedtālruņa korpusu.

Elegants un iespaidīgs, PRADA tālrunis no LG 3.0 var lepoties arī ar 1.0GHz divkodolu, divkanālu (Dual-Core/ Dual-Channel) arhitektūru ātrdarbīgai veiktspējai, kā arī divu joslu (dual-band) wi-fi efektīvai interneta pārlūkošanai. Tālruni iesējams papildināt ar PRADA tālruņa aksesuāriem – tālruņa turētāju, Bluetooth austiņām vai elegantiem tālruņa ietvariem.

LG un PRADA iepazīstina ar globālās reklāmas kampaņas sejām

LG un PRADA iepazīstina ar globālās reklāmas kampaņas sejām


kasjauns.lv, Foto: publicitātes