
Vai "Shein Club" ir atgriezies sociālajos tīklos? Parādījies paziņojums

Jauns.lv platformā "TikTok" ir pamanījis video paziņojumu, ka veikalam "Shein Club" tagad ir jauns profils.
Video sākumā redzama Jauns.lv ziņa, ka “Shein Club” ir pazudis no sociālajiem tīkliem, bet zem tās — TV3 paziņojums, ka “ātrās modes milzis sola risināt situāciju”. Video tiek apturēts, ekrāns iekrāsojas melnbaltos toņos, un atskan audio angļu valodā: “Yep, that’s me,” jeb “Jā, tas esmu es,” — it kā apstiprinot, ka runa tik tiešām ir par “Shein Club”.
Audio turpinājumā skan: “Jūs noteikti prātojat, kā es nonācu šajā situācijā?” Tālāk dzirdama Boney M dziesma “Rasputin”, parādās datums “03.07.2025”, redzami cilvēki, kuri iepērkas “Shein Club” veikalā, kā arī redzams, ka ir jauns preču pievedums — darbinieki izkravā busiņu. Video aprakstā rakstīts, ka “veikals strādā jau no 14. jūnija”.
@shnclub Hei! 💖SHNClub is here with a brand new account! 🍭 🧚🏻♀️ Esam atvērti jau kopš 14. jūnija – gaidīsim Tevi katru dienu no 10:00 līdz 20:00!🙂↕️🏄🏽♀️ #riga #store #latvia #sheinclub #newaccount #fashion #tiktokfashion #stylegoals ♬ Originalton - vspseta
Šobrīd šis “TikTok” konts ir publicējis tikai vienu video, un raksta tapšanas laikā tam ir 79 sekotāji. Pats konts nevienam neseko. Profila galvenē norādīts veikala darba laiks un adrese.
Neskatoties uz to, ka konts darbojas zem nosaukuma “shnclub”, ierakstot to pašu nosaukumu “Instagram” platformā, pagaidām nekas ar “Shein Club” veikalu saistīts neparādās.
Komentāri zem šī video pārsvarā ir negatīvi — tajos norādīts, ka veikalā pārdoto apģērbu kvalitāte ir pat sliktāka nekā pašā ātrās modes tiešsaistes veikalā “Shein”.
Jauns.lv jau rakstīja, ka kāda "TikTok" lietotāja dalījusies pārdomās par to, kā "Shein Club" varētu būt ticis pie drēbēm, ko pārdod internetveikalā "Shein".
Kā jau Jauns.lv vēstīja “Shein Club” nav saistīts ar internetveikalu “Shein”. Shein" korporatīvās komunikācijas vadītājs Robins Kīlijs informēja portālu Jauns.lv, ka "Shein" produkti ir pieejami tikai tiešsaistē — oficiālajā vietnē un lietotnē. Jebkuri veikali Latvijā, kas uzdodas par "Shein" veikaliem, nav apstiprināti no uzņēmuma puses un nav ar to saistīti. Tāpēc "Shein" nevar garantēt, ka tajos piedāvātās preces ir autentiskas un kvalitatīvas.
""Shein" rīko pop-up pasākumus, taču klienti par tiem vienmēr uzzina tieši no mums — mūsu sociālo tīklu kanālos," norādīja Kīlijs. "Mēs veicam atbilstošus pasākumus, lai risinātu situāciju saistībā ar šo veikalu un pasargātu mūsu klientus Latvijā," viņš piebilda.