"Gemius" publicē 2024. gada apmeklētāko vietņu sarakstu: Jauns.lv iekļūst TOP 4
foto: Evija Trifanova/LETA
Gemius publicē apskatu par 2024. gada apmeklētākajām vietnēm.
Sabiedrība

"Gemius" publicē 2024. gada apmeklētāko vietņu sarakstu: Jauns.lv iekļūst TOP 4

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

Gemius publicētais 2024. gada gemiusAudience TOP 20 vietņu apskats norāda uz lielām pārmaiņām Latvijas interneta vietņu tirgū, kur, neskatoties uz izaicinājumiem, vairākas vietnes guvušas ievērojamus panākumus.

"Gemius" publicē 2024. gada apmeklētāko vietņu sar...

Delfi.lv saglabāja līdera pozīciju, vairāk nekā pusi gada (8 mēnešus) esot visapmeklētākais portāls Latvijā. Portāls 2024. gadā sasniedza vairāk nekā 800 000 reālo lietotāju, un, lai gan rudenī piedzīvoja nelielu apmeklējuma kritumu, gada beigās Delfi turpināja saglabāt stabilu vietu mediju līderu vidū. Delfi arī pieņēma lēmumu slēgt forumu Cālis.lv, kas tika īstenots 19. jūlijā. Delfi valdes priekšsēdētājs Jānis Grīviņš komentēja, ka portāls turpinājis ieguldīt kvalitatīvā žurnālistikā un tehnoloģiskajos uzlabojumos, kas veicināja arī abonēšanas produktu panākumus.

Savukārt, Inbox.lv, kas ieņēma otro vietu aiz Delfi vairāku mēnešu garumā, arī piedzīvoja ievērojamu izaugsmi. Gada martā portāls sasniedza 832 000 reālos lietotājus. Inbox.lv vadītāja Kristīna Dziedātāja uzsvēra, ka stabila attīstība ir iespējama, pateicoties lietotājiem ērtu e-pasta un failu risinājumu piedāvājumam, kas veicina lojālitāti.

Tvnet.lv saglabāja trešo vietu visu gadu, un neskatoties uz nelielu apmeklējuma kritumu gada beigās, portāls turpināja būt viens no visapmeklētākajiem Latvijā. Gada sākumā Tvnet.lv sasniedza 822 000 lietotāju, taču noslēdza gadu ar 765 000 reālo lietotāju.

Jauns.lv bija viens no lielākajiem ieguvējiem 2024. gadā. Gada beigās portāls sasniedza 697 000 lietotājus, iekļūstot topa ceturtajā vietā. Šis rezultāts uzrāda stabilu izaugsmi, jo Jauns.lv visu gadu bija piektajā vietā, bet gada beigās nostiprināja ceturto pozīciju, apsteidzot citus konkurentus. Portāls turpina ieguldīt saturā un tehnoloģiskajos uzlabojumos, kas atspoguļojas auditorijas pieaugumā.

Lsm.lv saglabāja stabilu pozīciju ceturtajā vietā lielākoties visa gada garumā, līdz gada noslēgumā iznāca no topa un ieņēma piekto vietu, sasniedzot 683 000 lietotājus. Gada vidū, kad Eirovīzija un hokeja čempionāts piesaistīja lielu auditoriju, lsm.lv sasniedza lielāko apmeklējumu mēnesī ar 753 000 reāliem lietotājiem.

Santa.lv, kas iepriekš bija topa apakšā, izdarīja pārsteidzošu lēcienu un sasniedza jaunu auditorijas rekordu 2024. gada beigās ar 523 000 lietotājiem, kas ir par 117 000 vairāk nekā gada sākumā.

Tv3.lv, Apollo.lv, 1188.lv un Nra.lv arī turpināja stabilu klātbūtni topā. Tv3.lv visvairāk apmeklēja maijā, kad portāls sasniedza 715 000 lietotājus, savukārt Apollo.lv piedzīvoja lielāku auditoriju maijā un gada beigās noslēdza ar 508 000 lietotājiem.

Arī La.lv gads bija dinamisks, ar sezonāliem pieaugumiem līdz novembrim sasniedzot 564 000 lietotāju, bet gadu noslēdzot ar 562 000. Nra.lv pieredzēja pozīciju maiņu visa gada garumā, bet decembrī portāls saglabāja stabilu auditoriju – 525 000 reālo lietotāju.

Gada beigas saglabājās arī pārējiem mazākajiem topa dalībniekiem, kā Spoki.lv, Grani.lv, Press.lv, Sportacentrs.lv un Meteofor.lv, kuri dažādos mēnešos sasniedza lielāko apmeklējumu.

2024. gads bija īpaši veiksmīgs Žurnāls Santa grupai, kas turpināja attīstīt savu digitālo platformu Santa.lv, uzrādot lielāku auditoriju un stabilu izaugsmi, kas ļaus portālam kļūt par nozīmīgu spēlētāju Latvijas mediju tirgū nākotnē.

Visi šie rādītāji skaidri norāda uz to, ka Latvijas digitālajā vidē konkurence turpina pieaugt, un vietnēm ir jāiegulda resursi, lai saglabātu un palielinātu savu auditoriju, piedāvājot kvalitatīvu un aktuālu saturu.