Uzņēmums "CityBee" mainījis nosaukumu uz "BeeChill"
Transportlīdzekļu koplietošanas uzņēmums "CityBee" mainījis nosaukumu uz "BeeChill", lai veicinātu savstarpējās sadarbības un sapratnes kultūru, kā arī mazinātu trauksmi un stresu, kas klientiem var rasties avārijas vai automašīnas bojājumu gadījumā, informēja uzņēmuma pārstāvji.
"BeeChill" izpilddirektore Greta Januškaite-Karveliene atzīmē, ka uzņēmuma mērķis ir veicināt sadarbību, uzticību un mainīt nomas auto tirgū valdošos standartus, piebilstot, ka uzņēmums vēlas mainīt pieeju automašīnu nomai un samazināt stresu, ko var radīt iespējamie automašīnu bojājumi, jo ikvienam var netīšām gadīties transportlīdzekli sabojāt.
Viņa skaidro, ka nosaukuma maiņa atspoguļo uzņēmuma vērtības un attieksmi, kā arī veicinās uzticību starp uzņēmumu un klientiem.
Uzņēmuma statistika liecina, ka 99% braucienu ar "CityBee" automašīnām bijuši droši un bez negadījumiem. Lielākā daļa negadījumu bijuši nelieli virsbūves bojājumi, skrāpējumi vai citas nejaušas kļūmes. Biežāk bojājumi ir atrodami automašīnu priekšpusē vai aizmugurē. Ziemā automašīnu bojājumu skaits pieaug par 10%.
Tomēr "BeeChill" pārstāvji skaidro, ka pat nelieli virsbūves bojājumi var cilvēkiem radīt trauksmi, satraukumu un neērtības. Lai uzlabotu klientu pieredzi, autobraucēji turpmāk tiks aicināti pirms brauciena sākšanas pārbaudīt nomāto automašīnu un informēt uzņēmumu tikai gadījumos, kad transportlīdzeklis acīmredzamu defektu dēļ nav lietojams. Tāpat no visiem transportlīdzekļiem tiks noņemtas informatīvās uzlīmes par bojājumiem.
Klienta izraisītas avārijas gadījumā uzņēmums turpmāk segs visus zaudējumus pēc tam, kad autovadītājs būs informējis par notikušo. Tas nebūs spēkā gadījumos, kad avārija izraisīta, braucot dzērumā vai citu apreibinošo vielu ietekmē, ja ir pamesta negadījuma vieta, kā arī pārkāpti ceļu satiksmes noteikumi vai pakalpojuma sniedzēja noteikumi un nosacījumi.
Lai segtu iespējamos zaudējumus, no 16. oktobra visiem braucieniem tiks piemērota maksa 1,49 eiro apmērā. Šī maksa aizstās brauciena sākšanas maksu, kas iepriekš bija 99 centi. Tāpēc sākt braucienu turpmāk izmaksās par 50 centiem vairāk, bet vairs nebūs spēkā finansiālās saistības negadījuma gadījumā, kas līdz šim bija 600 eiro.
Januškaite-Karveliene atzīmē, ka izmaiņas veiktas ar nolūku informēt un iedrošināt arvien vairāk autovadītāju izmantot auto koplietošanas pakalpojumus. Tāpat viņa minēja, ka uzņēmuma nosaukuma maiņa ir pārejoša, bet palielināta brauciena sākšanas maksa ir stratēģisks ilgtermiņa risinājums.
Informācija "Firmas.lv" liecina, ka "CityBee Latvija" apgrozījums pērn bija 18,999 miljoni eiro, kas par 1,6% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās vairākkārtīgi - līdz 163 811 eiro.
Uzņēmums reģistrēts 2019. gadā, un tā pamatkapitāls ir 602 800 eiro. "CityBee Latvija" vienīgais īpašnieks ir Viļņā reģistrētā "CityBee Solutions".