Nopērk biļetes uz Gruziju, bet paliek Latvijā... "Ja kļūdījies, atpakaļceļa nav" - Dmitrija nelāgā pieredze ar "airBaltic"
Dmitrijs nopircis biļetes uz Gruziju, taču, viņaprāt, "airBaltic" kļūdas dēļ palicis Latvijā, vēsta raidījums "Bez Tabu".
Dmitrijs biļetes uz Batumi, Gruzijā, iegādājies caur "airBaltic" mājaslapu. Šajā pilsētā dzīvo viņa dēls, un Dmitrijs regulāri brauc pie viņa ciemos. "Man ir četri bērni. Viens no viņiem dzīvo Gruzijā, Batumi. "airBaltic" ir tiešais reiss. Vasaras sākumā, kad bija akcija, nopirku ne to lētāko biļeti - par 356 eiro tiešo reisu Rīga - Batumi un atpakaļ, lai satiktos ar bērnu."
Dēls saslima, un Dmitrijs nolēma mainīt biļetes uz citu datumu. "Oficiālajā mājaslapā vajadzēja ievadīt rezervācijas numuru, pēc tam datumu, kad izlido, pilsētu, uz kuru lido, un viss. Tālāk zaļa poga, es tā sapratu, lai aizsūtītu anketu un pieprasījumu atcelt biļeti. Un kādi būs varianti? Es uzreiz saņēmu atbildi, ka viņi ir pieņēmuši iesniegumu, un šeit ir tā interesanti uzrakstīts: "Paldies." Lūk, viņi atsūtīja. "Paldies, mēs saņēmām pieprasījumu." Nu, pieprasījums, tas nozīmē… nu, es paprasīju variantus. Un tālāk viņi raksta:" Lūdzu, sazinieties ar mums, ar zvanu centru, ja atlikušas mazāk nekā 72 stundas līdz plānotajam lidojumam un jūs vēlaties veikt izmaiņas rezervācijā."
Tā viņš arī rīkojās - piezvanīja nākamajā dienā, bet bija par vēlu, biļetes jau anulēja. "Vienreiz nospied un viss. Un sanāk - pat ja tu kļūdies, tad atpakaļceļa nav. Un viņi teica: "Biļešu jums vairs nav. Mēs jums atgriezām…" Atsūtīja man vaučeru par 27 eiro. Es zvanīju vēl divas reizes, prasīju variantus, viņi teica: "Mēs varam jums atjaunot biļetes, bet vajag piemaksāt." Par ko piemaksāt? "Tāpēc, ka cenas ir mainījušās." Vēl 310 eiro piemaksāt par biļeti, kura man jau bija nopirkta."
"airBaltic" atsūtījis "Bez Tabu" rakstisku komentāru: "Skatītājs pašrocīgi ir aizpildījis lidojuma anulēšanas formu. Biļete tika atcelta saskaņā ar attiecīgi iegādātās biļešu klases (GREEN) noteikumiem, kuras atcelšanas gadījumā pasažierim tiek atmaksāti lidostas nodokļi (šī informācija pieejama arī "airBaltic" mājaslapā un pašā pieprasījuma formā, kurā lūdzam pasažierus iepazīties ar atcelšanas politiku). Pasažierim tika piedāvāta iespēja biļetes statusu atjaunot saskaņā ar attiecīgās biļešu klases nosacījumiem un konkrētā lidojuma vietu pieejamību šajā brīdī. Pasažieris no šīs iespējas atteicās."
Plašāk skaties augstāk pievienotajā sižetā.