"Man tikko izdega smadzenes!" - "Rīgas satiksmes" jaunie uzlabojumi mājaslapā sanikno lietotājus
"Rīgas satiksme" kārtējo reizi kritusi rīdzinieku nežēlastībā, proti, uzņēmuma mājaslapā ievietotās sabiedriskā transporta kustības saraksta noformējumā veiktās izmaiņas likušas daudziem lietotājiem izbrīnā raukt uzacis.
Rīdzinieki sociālajā tīklā "X" pauduši neizpratni par uzņēmuma ieviestajām izmaiņām sabiedriskā transporta laika grafiku attēlojumā. Lielai daļai jaunais noformējums sagādājot grūtības orientēties laika grafikos.
"Man tikko izdega smadzenes. Lūdzu atjaunojiet normālo stundu skatu sarakstos,” raksta Armands. Viņam piekrīt neviens vien lietotājs, jauno risinājumu nosaucot par īpaši neveiksmīgu. Taču ir arī tādi lietotāji, kuriem jaunais noformējums laika grafikos šķiet ērtāks un pārskatāmāks.
Labdien, @Rigassatiksme_.
— Armands (@thearmi) February 16, 2024
Man tikko izdega smadzenes.
Lūdzu atjaunojiet normālo stundu skatu sarakstos. pic.twitter.com/PptTZK6fb0
Labdien, @Rigassatiksme_ Lūdzu atjaunojiet iepriekšējo lapas jauko interfeisu ar reisu grafikiem. Jūsu, diemžēl nemākulīgie "uzlabojumi", satracinājuši pasažierus. NEKAS nav saprotams! Pagājušais gadsimts! Lūdzu, lūdzu @RigasDome @VilnisKirsis @Olafs_Pulks https://t.co/oTckmKiZm7
— Kaspars Ūdris (@kasparsudritis) February 18, 2024
Izskatās, ka lapu "uzlabojis" kāds, kurš ikdienā nebrauc ar sabiedrisko transportu. Mani neinteresē ne reāllaiks, ne karte, vien tas, cikos konkrētajam transportam ir jāpienāk pieturā. Viss, āmen. P.s. Palaist negatavu lapu lietošanā jau arī vajag mācēt.
— Una Griskevica 🇮🇱 🇺🇦🇵🇱🇱🇻 #StandWithUkraine (@UnaNeo) February 18, 2024
Jautājums @RigasDome @VilnisKirsis @Rigassatiksme_ @OlafsPulks Jūs patiesi domājat, ka šādi izveidots saraksts ir ļoti ērts? Patiesi? pic.twitter.com/knPI0V0LFW
— Vladimirs Makarovs (@vmakarovs) February 17, 2024
Kāpēc viņi vienmēr visu sabojā? Sarakstus, mistisko iekāpšanu/izkāpšanu pa noteiktām durvīm utt. Un vispār - kur palika ekrāni no pieturām? Kāds mājās aiznesa?
— Fanija (@fanija_b) February 16, 2024
Tikmēr "Rīgas satiksme" ziņo, ka uzņēmums veicis uzlabošanas darbus kopējā transportlīdzekļu informācijas sistēmā, kā rezultātā ieviesta sistēma, kas nodrošina informācijas attēlošanu par sabiedriskā transporta pienākšanas un atiešanas laikiem tiešsaistē.
Tieši tas arī bijis iemesls, kāpēc laika grafika attēlojums mainīts, jo tagad lietotājiem ir iespēja apskatīt, cikos transports pienāk reāllaikā.
"Rīgas satiksme" atzīst, ka saņemtas gan pozitīvas atsauksmes, gan ieteikumi atjaunot iepriekšējo "skatu", taču patlaban iedzīvotājiem ir sniegta iespēja apskatīt vairāk, prognozējot to, cikos sabiedriskais transports pienāks realitātē, nevis tikai paļauties uz saraksta informāciju.
"Darbs pie jaunās sistēmas ieviešanas turpinās un ikdienu tiek veikti dažādi uzlabojumi. Kopumā sistēma strādā veiksmīgi, taču jauno sistēmu uzsākot lietot plašākam interesentu skaitam var tikt novērotas nepilnības," norāda uzņēmumā.
Tāpat uzņēmums savu 21. pastāvēšanas gadadienu uzsāk ar jaunu vizuālo identitāti, uzlabojot zīmolu.
“Rīgas satiksmes” valdes priekšsēdētāja Džineta Innusa:
“Pēdējos gados uzņēmums ir būtiski mainījies. Ir mainījusies ne tikai uzņēmuma pārvaldība, bet arī izpratne par sabiedriskā transporta nozīmi pilsētas kustības un savienojumu nodrošināšanā. Autobuss, trolejbuss un tramvajs pamazām kļūst par daudz ko vairāk kā tikai vienkāršu mobilitātes risinājumu.
Nododot pasažieru rīcībā transporta kustības reāllaika datus, digitālās transporta biļetes, kā arī iespēju maršruta tīklā izmantot vienkāršu un saprotamu biļešu tarifu sistēmu, esam cītīgi strādājuši, lai sabiedriskā transporta izmantošana kļūtu arvien pievilcīgāka un paredzamāka. Dinamika domāšanā, jauni risinājumi un nepieciešamība nepārtraukti attīstīties un mainīties ir ielikta arī “Rīgas satiksmes” jaunajā zīmolā, kas ir uzlādēts ar kustību, enerģiju un cilvēcību.”