TV3 arī februārī saglabā skatītākā kanāla pozīciju
Šī gada februārī skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 11,9% no kopējā skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.
Kā liecina TNS dati par februāri, TV3 vērošanai bija veltīts 11,9% no kopējā skatīšanās laika, kas ir par 0,8 procentpunktiem vairāk nekā janvārī.
Tikmēr otrajā vietā februārī bija Latvijas Televīzijas pirmais kanāls (LTV1) ar 10% lielu skatīšanās daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojies "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK), kura skatīšanās laika daļa bija 9%.
Kanālam "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT) no kopējā skatīšanās laika veltīti 8,8%, "NTV Mir Latvija" - 6,9%, "RTR Planeta Baltija" - 6,3% un kanālam TV5 veltīti 4,9%.
Kanālu "3+" un "REN Baltija" katra skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,4%, kanāla TV6 - 2,9%, "Kanāla 2" - 1,3%, bet "National Geographic Channel" - 0,7%.
Kanāliem "CTC Baltija", "FOX" un "RīgaTV 24" katram veltīti pa 0,6% no kopējā skatīšanās laika februārī. Kanālam "Re:TV" veltīti 0,5%, bet kanāliem "Fox Life" un "1BM" katram pa 0,3% no visa skatīšanās laika.
Kanāla "Kidzone TV" skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla "Sony Entertainment TV" - 0,1%, bet visu pārējo kanālu - 19,2%. Savukārt video vērošanai veltīti 4,1% no kopējā skatīšanās laika februārī.
Šī gada februārī viens televīzijas skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 35 minūtes dienā, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā janvārī.
LETA / foto: Edijs Pālens, LETA