TV3 arī februārī saglabā skatītākā kanāla pozīciju
Šī gada februārī viens televīzijas skatītājs pie televīzijas ekrāna pavadījis vidēji piecas stundas un 35 minūtes dienā, kas bija par 13 minūtēm mazāk nekā janvārī.
Kultūra

TV3 arī februārī saglabā skatītākā kanāla pozīciju

Kasjauns.lv

Šī gada februārī skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 11,9% no kopējā skatīšanās laika, liecina pētījumu kompānijas TNS apkopotie dati.

TV3 arī februārī saglabā skatītākā kanāla pozīciju...

Kā liecina TNS dati par februāri, TV3 vērošanai bija veltīts 11,9% no kopējā skatīšanās laika, kas ir par 0,8 procentpunktiem vairāk nekā janvārī.

Tikmēr otrajā vietā februārī bija Latvijas Televīzijas pirmais kanāls (LTV1) ar 10% lielu skatīšanās daļu. Savukārt trešajā vietā ierindojies "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK), kura skatīšanās laika daļa bija 9%.

Kanālam "Latvijas Neatkarīgā televīzija" (LNT) no kopējā skatīšanās laika veltīti 8,8%, "NTV Mir Latvija" - 6,9%, "RTR Planeta Baltija" - 6,3% un kanālam TV5 veltīti 4,9%.

Kanālu "3+" un "REN Baltija" katra skatīšanās laika daļa bija 3,7%. Kanāla LTV7 skatīšanās laika daļa bija 3,4%, kanāla TV6 - 2,9%, "Kanāla 2" - 1,3%, bet "National Geographic Channel" - 0,7%.

Kanāliem "CTC Baltija", "FOX" un "RīgaTV 24" katram veltīti pa 0,6% no kopējā skatīšanās laika februārī. Kanālam "Re:TV" veltīti 0,5%, bet kanāliem "Fox Life" un "1BM" katram pa 0,3% no visa skatīšanās laika.

Kanāla "Kidzone TV" skatīšanās laika daļa bija 0,2%, kanāla "Sony Entertainment TV" - 0,1%, bet visu pārējo kanālu - 19,2%. Savukārt video vērošanai veltīti 4,1% no kopējā skatīšanās laika februārī.