Vāc ziedojumus, lai bērniem būtu iespēja iepazīties ar laikmetīgo mākslu. FOTO
kim? Laikmetīgās mākslas centra kampaņa ar bērnu piedalīšanos.
Kultūra

Vāc ziedojumus, lai bērniem būtu iespēja iepazīties ar laikmetīgo mākslu. FOTO

Jauns.lv

kim? Laikmetīgās mākslas centrs, sadarbībā ar blogu Kids Gazette un fotogrāfi Ivetu Vaivodi, izveidojis aizraujošu foto kampaņu ar bērnu piedalīšanos. Notikums, kurā mazākie apmeklētāji izspēlē izstāžu pirmatklāšanu, organizēts ar nolūku pievērst sabiedrības uzmanību laikmetīgās mākslas nozīmei bērnu attīstībā un aicināt atbalstīt mākslas centra izglītības aktivitātes 2017. gadā.

Vāc ziedojumus, lai bērniem būtu iespēja iepazītie...

"Vēlējāmies uzsvērt, ka bērni ir mūsu īstie VIP viesi. kim? tic domājošas, tolerantas un aktīvas sabiedrības iespējamībai un uzskata, ka tādas sabiedrības attīstību veicina saskare ar mākslu un īpaši laikmetīgo mākslu. Ar interesi un izpratni par laikmetīgo mākslu nepiedzimst, tādu veido un apgūst. Sākt bērnībā ir īpaši svarīgi, jo tas nosaka interesi par mākslu un kultūru visu turpmāko dzīvi,” uzsver kim? dibinātāja Zane Čulkstēna.

kim? Laikmetīgās mākslas centra kampaņa ar bērnu piedalīšanos

kim? Laikmetīgās mākslas centra mazie apmeklētāji izspēlē izstāžu pirmatklāšanu, tādejādi pievēršot sabiedrības uzmanību laikmetīgās mākslas nozīmei bērnu attīstībā.

Pēdējo divu gadu laikā kim? uzsācis sadarbību ar vairāk nekā 20 izglītības iestādēm un dienas centriem, kopumā uzņemot gandrīz piecus tūkstošus jauno apmeklētāju. Līdz ar jauno telpu atklāšanu Sporta ielā 2, par vienu no saviem organizācijas darbības mērķiem izvirzījis tieši darbu ar bērnu un jauniešu auditoriju, sniedzot šai sabiedrības daļai iespēju padziļinātā veidā iepazīties ar aktuālajām izstādēm un piedalīties dažādās izglītības aktivitātēs.

“Esmu ļoti gandarīta par šo sadarbību ar kim? Laikmetīgās mākslas centru, jo beidzot manai vīzijai par to, ka bērni pie mākslas jāradina no maza vecuma, sāk rasties forma un plašāks sabiedrības un ģimeņu atbalsts. Kopīgs nākotnes redzējums man ir būtisks un ļoti ceru, ka šī izglītības programma gūs atbalstu sabiedrībā un arī vizuālās mākslas pedagogu vidū skolās,” stāsta Kids Gazette veidotāja Santa Pīlēna.

“Regulāra saskare ar mākslu tiešā veidā ietekmē cilvēka attīstību, vairojot empātiju, radošumu un analītiskās spējas. No nākamā gada vēlamies attīstīt stratēģiski pārdomātu un auditorijai interesantu izglītības programmu, kas dos iespēju pēc iespējas plašākai auditorijai iepazīties ar laikmetīgo mākslu un jo īpaši pavisam mazākajiem apmeklētājiem,” min kim? izpilddirektore Renāte Prancāne.

2017. gadā iecerēta apjomīga pasākumu un radošo darbnīcu sērija bērniem, jauniešu platformas izveide, vispārizglītojošas mākslas profesionāļu lekcijas un sarunas auditorijām līdz 25 gadu vecumam, tūres izstādēs gidu vadībā un citi pasākumi sadarbībā ar organizācijas starptautiskajiem partneriem. Kopumā kim? apņēmies noorganizēt vairāk nekā 120 pasākumus, kuros plānots pulcināt un ar laikmetīgās mākslas norisēm iepazīstināt vairāk kā 10 tūkstošus bērnu un jauniešu.

Laikmetīgās mākslas centrs "kim?" atklāj jauno izstāžu zāli

Pēc septiņiem Spīķeru kvartālā pavadītiem gadiem "kim?" Laikmetīgās mākslas centrs Rīgā, Sporta ielā 2, atklājis savu jauno izstāžu zāli

Lai realizētu ieplānoto programmu, kim? nepieciešami 30’000 EUR, no kuriem 20 000 EUR  iecerēts piesaistīt no korporatīvajiem atbalstītājiem. kim? Laikmetīgās mākslas centrs būs pateicīgs par jebkura apmēra ziedojumu kas ļaus pietuvoties izvirzītajam mērķim. Ziedojumi dos iespēju attīstīt stratēģiski pārdomātu un daudzpusīgu izglītības programmu dažādām auditorijām, kā arī nodrošinās bezmaksas ieeju visos pasākumos.

Ziedot iespējams ar pārskaitījumu uz "Swedbank" bankas kontu

LV37HABA0551042014804

, kā arī uz PayPal kontu kim@kim.lv. Maksājuma uzdevumā aicinām norādīt “ziedojums" un savu kontakta informāciju.

kim? Laikmetīgās mākslas centram ir sabiedriskā labuma organizācijas statuss, kas paredz, ka ziedotāji – gan privātpersonas, gan uzņēmumi – var saņemt nodokļu atlaides.

kasjauns.lv, Foto: Iveta Vaivode / publicitātes