Arī par telefonu būs jāmaksā vairāk; daļai klientu pie rēķina būs klāt vidēji 2 eiro
foto: ddp / Vida Press
Sabiedrība

Arī par telefonu būs jāmaksā vairāk; daļai klientu pie rēķina būs klāt vidēji 2 eiro

Jauns.lv

Daļa mobilo sakaru operatora SIA "Bite Latvija" klientu drīzumā saņems lielākus rēķinus. Uzņēmuma korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja Una Ahuna-Ozola portālam Jauns.lv apstiprināja, ka, iegūstot dažādus papildu labumus, tarifu plānu cenas klientiem pieaugs vidēji par 2 eiro mēnesī atkarībā no tarifu plāna.

Arī par telefonu būs jāmaksā vairāk; daļai klientu...

Jauns.lv lasītāji ziņoja, ka, saņēmuši informāciju, ka viņiem no 1.marta palielināta maksa par "Bites" telekomunikāciju pakalpojumiem. Piemēram, līdzšinējo 11,5 eiro vietā turpmāk būs jāmaksā 13,50 eiro. Arī citiem tarifu plāniem esot plānots maksas pieaugums.

Interneta nozīme palielinās

Ahuna-Ozola skaidroja, ka jau pirms pandēmijas internets ir bijusi būtiska daļa no cilvēku ikdienas, un veselības krīzes laikā tā nozīme ir tikai palielinājusies. Cilvēki to izmanto gan attālinātam darbam un mācībām, gan ikdienas solī un izklaidei brīvajā laikā.

Mainoties iedzīvotāju interneta lietošanas paradumiem, jau pirmajā pandēmijas gadā datu patēriņš “Bite” tīklā palielinājās par aptuveni 80%, un šobrīd nekas neliecina, ka tas varētu samazināties. Tendences liecina, ka lielāks interneta apjoms un ātrums arī turpmāk cilvēkiem kļūs arvien svarīgāks.

No 1.marta jauni tarifu plāni

Ņemot vērā interneta patēriņa straujo pieaugumu gan šobrīd, gan prognozēto palielināšanos nākotnē, no šī gada 1. marta “Bite” klientiem būs pieejami jauni tarifu plāni, kas būs piemērotāki visām mūsdienu vajadzībām un interneta lietošanas paradumiem.

“Proti, tajos esam iekļāvuši līdz pat trīs reizēm lielāku mobilo datu apjomu, kas nozīmē arī lielāku interneta apjomu, ko var izmantot ārzemēs, un plašākas saziņas iespējas ar savējiem visā Eiropā. Tāpat iekļāvām bezmaksas zvanus uz visiem operatoriem Latvijā – LMT, Tele2, TET, kā arī citiem operatoriem, piemēram, tādiem, kas apkalpo poliklīnikas, slimnīcas u.tml.

Bet, piemēram, jaunajā tarifu plānā “Bite Neierobežots Baltijā” tagad ir iekļauts neierobežots mobilais internets visā Baltijā un palielināts pieejamais mobilo datu apjoms Eiropā, lai ceļojot par mobilo datu patēriņu nav jāraizējas.”

Pieaugs vidēji par 2 eiro mēnesī

Ahuna-Ozola norādīja, ka, iegūstot visus plānotos papildu labumus, tarifu plānu cenas klientiem pieaugs vidēji par 2 eiro mēnesī atkarībā no tarifu plāna.

Savukārt “Bite” tarifu plāni, kuri netiks mainīti, ir “Starts”, “Skolēniem” un “Jauniešiem”.

Kas sagaida “Tele2” un LMT klientus?

Savukārt mobilo sakaru operatora SIA "Tele2" sabiedrisko attiecību vadītājs Oskars Fīrmanis Jauns.lv pavēstīja: “Mūsu klientiem maksa par mobilo sakaru pakalpojumiem šobrīd nemainās. Mēs savus tarifu plānus veidojam tā, lai tie atbilstu aktuālajām klientu vajadzībām un paradumiem. Ja redzēsim, ka ir nepieciešams veikt kādas korekcijas, mēs noteikti par to savlaicīgi informēsim klientus. Par šāda veida izmaiņām mums ir pienākums klientus informēt vismaz 30 dienas iepriekš.”

Bet mobilo sakaru operatora SIA "Latvijas mobilais telefons" (LMT) Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Valdis Jalinskis Jauns.lv atzina: “Telekomunikāciju nozare nemitīgi attīstās un to ietekmē daudzi faktori, t.sk. pieaug arī tīkla infrastruktūras būves un uzturēšanas izmaksas, kas saistītas ar energoresursu cenu kāpumu. Tuvāko mēnešu laikā LMT neplāno tarifu izmaiņas. Par visām izmaiņām savus klientus informēsim laicīgi, ja tādas būs.”

Strauji pieaug elektrības un gāzes tarifi

Portāls Jauns.lv jau vēstīja, ka pēdējā laikā strauji pieauguši elektrības un gāzes tarifi, kas veicinājis arī citu preču un pakalpojumu cenu sadārdzināšanos.