Klienti uzvilkti, bet policija saprotoša: kā frizieriem klājas pēc darba atsākšanas
foto: Juris Rozenbergs
Sabiedrība

Klienti uzvilkti, bet policija saprotoša: kā frizieriem klājas pēc darba atsākšanas

Jauns.lv / LETA

Policija, veicot friziera pakalpojumu sniedzēju uzraudzību, ir saprotoši un korekti, atzinuši vairāku frizētavu pārstāvji.

Klienti uzvilkti, bet policija saprotoša: kā frizi...

Policija jau pirmdien veikusi pārbaudes Siguldas skaistumkopšanas salonā "Elfrisa", savukārt Rīgas salons "Šarmante" tika pārbaudīts gan pirmdien, gan otrdien. Abu skaistumkopšanas salonu vadītājas uzslavēja policistu darbu un norādīja, ka pārbaudes tika veiktas korekti.

"Visiem ir savi darbi. Mūsu darbs ir izpildīt noteikumus, policistu darbs ir tos pārbaudīt. Savā vārdā varu arī lūgt kolēģus būt saprotošiem un iecietīgiem," pauda salona "Šarmante" vadītāja Agita Priedoliņa.

Skaistumkopšanas meistari lēnām atsāk darbu

No šodienas, saskaņā ar valdības lēmumu, atļauts sniegt manikīra, pedikīra, podologa un friziera pakalpojumus.

Savukārt kā norādīja friziersalona "Elfrisa" vadītāja Ilvija Ziemele, nav skaidrs, vai pārbaužu veicēji drīkst ienākt salona telpās, ja tajās jau atrodas maksimālais atļautais cilvēku skaits. "Es nesaprotu, vai es policistu drīkstu laist iekšā, ja salonā jau ir nosacītais cilvēku skaits. Vai es viņu varu atstāt, gaidot aiz durvīm?" jautāja frizētavas vadītāja.

Ziemele gan atzina, ka daudzi klienti neseko līdzi visām epidemioloģiskajām prasībām.

"Mēs, jau veicot pierakstu, pasakām, ka jāierodas medicīniskajā maskā, bet vēl joprojām klienti nāk bez medicīniskajām maskām. Mēs uzreiz tās dodam," sacīja Ziemele.

Friziersalonu pārstāvji norādīja, ka klientu pieprasījums pēc friziera pakalpojumiem ir liels. "Administrators pirmajā dienā neatgāja no telefona. Tagad jau klienti ir nedaudz nomierinājušies un daudzi saprot, ka ir rinda," stāstīja Ziemele.

"Klienti zvana ļoti daudz. Jāsaka, ka diezgan uzvilkti. Tie, kas nav mūsu salona klienti, grib pierakstīties jau tagad vai rīt. Viņi nesaprot, ka dažus pierakstus varam piedāvāt tikai pēc četrām dienām. Viņus tas neapmierina," stāstīja Priedoliņa.

Savukārt, kā izcēla skaistumkopšanas salona "Bbbinnija" īpašniece Binnija Ārberga, vislielākais izaicinājums frizieriem starp pašreizējajiem nosacījumiem ir darbs ar cimdiem. "Pirmkārt, tas ir sāpīgi klientam, jo cimdi nav slīdīgi kā pirksti. Otrkārt, griezuma kvalitāte ļoti zūd. Tā ir lieta, kas steidzamā kārtā ir jāregulē. Viss pārējais ir izpildāms, pat vajadzīgs un vēlams," sacīja Ārberga.

Jau ziņots, ka no pirmdienas, 1.marta, atļauts sniegt friziera, manikīra un podologa pakalpojumus, ievērojot epidemioloģiskos nosacījumus Covid-19 ierobežošanai. Pakalpojumu sniedzēju uzraudzību veic Veselības inspekcija sadarbībā ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru Valsts policiju un pašvaldības policiju.