"Swedbank" sociālajos tīklos ievieto svarīgu paziņojumu
Pēc ceturtdienas īslaicīgiem "Swedbank" darbības traucējumiem, kas radīja visai vērā ņemamu haosu iedzīvotāju dienas gaitās, šodien sociālajos tīklos parādījušies vairāku ļaundaru vēstījumi. Banka lūdz nenoticēt tiem un atgādina, ka ar banku viss ir kārtībā - tā strādā, apkalpo, un nekādas briesmas nedraud.
❗️Uzmanību
— Swedbank (@SwedbankLatvia) March 8, 2019
Sociālajos tīklos tiek izplatītas nepatiesas baumas par Swedbank darbību.
Neuzķeries, neizplati baumas tālāk un brīdini citus❗️ pic.twitter.com/KaOxSpR9wj
Piektdienas vakarā "Swedbank" Latvijas atzars tviterī publiskoja paziņojumu, ka sociālajos tīklos tiek izplatītas nepatiesas baumas par Swedbank darbību. Neuzķeries, neizplati baumas tālāk un brīdini citus, aicināja banka. "Swedbank" nordāda, nepatiesu ziņu izplatīšana par kādu banku vai Latvijas finanšu sektoru kopumā, lai dezinformētu un celtu viltus trauksmi, ir krimināli sodāma. Krimināllikuma 89. un 194. pants.
Jau vēstīts, ka ceturtdien, 7.martā, saistībā ar tehniskajiem sistēmas atjaunināšanas darbiem bija ierobežota "Swedbank" internetbankas, mobilās lietotnes, karšu un bankomātu izmantošana. Arī piektdien "Swedbank" pakalpojumu darbībā ir traucējumi. ""Swedbank" šodien turpina strādāt pie IT sistēmu pilnveides, lai pilnībā novērstu vakardienas tehniskā incidenta sekas. Dienas laikā iespējami īslaicīgi traucējumi bankas pakalpojumu darbībā," sacīja "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
Piektdien ar traucējumiem interneta bankas darbībā saskārās arī "Luminor Bank" klienti. "Šodien īslaicīgi atsevišķos gadījumos klienti saskārās ar traucētu pieeju internetbankai. Ieviešot sistēmas atjauninājumus, šādas situācijas dažkārt ir iespējamas. Šobrīd sistēmas darbība pamatā ir atjaunota, var būt īslaicīgi pārrāvumi, bet tādā gadījumā aicinām klientus dažas minūtes nogaidīt un pieslēgties internetbankai atkārtoti," pauda bankā.
Tāpat šonedēļ nelieli traucējumi ir "SEB bankas" mobilās lietotnes darbībā. "Šonedēļ esam identificējuši nelielu lēndarbību mobilās lietotnes darbībā, bet tas tiek uzraudzīts un risināts, un ietekmē tikai daļu no klientiem," informēja bankā, piebilstot, ka šobrīd "SEB bankas" pakalpojumu pieejamība kopumā nav traucēta.