Jaunups atklāj politisko virtuvi un ironizē par Ķibildu
„Jaunā laika” aktīvists, Rīgas domnieks Edgars Jaunups sociālajā tīklā „Twitter” ironiski izpaudies par reklāmistu un bijušo TV spēles vadītāju Mārtiņu Ķibildu.
Citējam precīzi: „Diez, ko darīs Ķibilds, ja TP un LPP startēs vienā sarakstā..? te priekšā @E_Stendzenieks.. pie TB atpakaļ? — bet tur Liepnieks.. nepaveicās”.
Proti, reklāmas aģentūras „TBWA/Latvija” radošais direktors, bijušais TV spēles „Gribi būt miljonārs?” vadītājs iesaistījies Tautas partijas reklamētāju un PR meistaru komandā. Tas nekas, ka vēl 2007. gada rudenī Ķibilds Doma laukumā piedalījās „lietussargu revolūcijā”, nosodot „oranžā” premjera Aigara Kalvīša un viņa valdības nelietīgos plānus.
Tagad izskanējis, ka Tautas partija Saeimas vēlēšanās varētu startēt vienā sarakstā ar Pirmo partiju/”Latvijas ceļu”. Šo apvienību tradicionāli apkalpo, t.i., kampaņas veido Ērika Stendzenieka reklāmas aģentūra „!MOOZ”, kā nu visi sadalīs lielo kumosu?
Bijušais Tautas partijas līdera Andra Šķēles padomnieks, polittehnologs Jurģis Liepnieks ar kādreizējo „maizes tēvu” vairs nemaz nav draudzīgās attiecībās. Liepnieks pērn piedalījās „tēvzemiešu” pašvaldību vēlēšanu kampaņā, kas šoreiz nevainagojās ar panākumiem. Intervijā „citadiena.lv” Liepnieks izteicās: „Uz Andri Šķēli strādā lielākā mārketinga komanda, kāda līdz šim Latvijas politikā pieredzēta. (..) Mārtiņš Ķibilds. (Smīkņā.) Tas man īpaši patīk, ka redzams lietussargu revolūcijas aktīvists piedalās. Ir arī Mārcis Bendiks, Romāns Meļņiks, Reinis Pozņaks.”
Katrā ziņā vēlēšanas vienmēr ir ļoti ienesīgas polittehnologiem, reklāmas un PR aģentūrām, turklāt panākumi tajās nozīmē naudas āderi arī pēc tam. Kas iegūs varu Saeimā, arī dabūs amatus ministrijās un citur, kas ļauj lemt par valsts pasūtījumiem visvisādām sociālajām kampaņām.
Māris Puķītis/Foto:LETA