Sabiedrība

Apkopotas Latvijas reklāmas un PR aģentūru veiksmīgākās reklāmas

Jauns.lv

Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls "7guru.lv" apkopojis Latvijas reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūru veiksmīgākās kampaņas pašu aģentūru vērtējumā pagājušajā gadā, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja "7guru.lv" projektu vadītāja Līva Balode.

Apkopotas Latvijas reklāmas un PR aģentūru veiksmī...

Šī gada projektā reklāmas un sabiedrisko attiecību aģentūras iesūtījušas 22 kampaņu aprakstus. "Aģentūras tika aicinātas reizē ar lepnumu un kritisku aci izvērtēt savu paveikto aizvadītajā gadā. Tām tika dota iespēja pašām izvērtēt, kuras kampaņas un kāpēc vērtējamas kā veiksmīgas," stāsta Balode.

Sabiedrisko attiecību aģentūra "A.W.Olsen & Partners/Scholz & Friends Riga" kā 2010.gada veiksmīgāko kampaņu norāda likumdevēja un sabiedrības viedokļa ietekmēšanu, lai panāktu grozījumus Farmācijas likumā. Kampaņas klients bija sabiedriskā organizācija "Aptieku attīstības biedrība".

Aģentūra "Deep White" norādījusi koku stādīšanas akciju "Skābeklis", kuru tika veidota pēc VAS "Latvijas Valsts meži" un AS "SEB banka" pasūtījuma.

Sabiedrisko attiecību aģentūra "Jazz Communications" par labāko pērn uzskata kampaņu "Baltā nakts", kuras klients ir Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamenta Kultūras pārvalde un Laikmetīgās mākslas centrs.

"Komunikācijas aģentūra/Edelman Affiliate" minējusi kampaņu ar nosaukumu "Mēs Jūs atceramies!", kas realizēta klientam AS "Merrild".

Sabiedrisko attiecību aģentūra "Mediju tilts" kā veiksmīgāko pērn min AS "Aldaris" vajadzībām izstrādāto kampaņu "Tuborg Launch".

Aģentūra "NECom" par labāko 2010.gadā uzskata kampaņu "O!Kartes nakts skrējiens", kuras klients ir "Latvijas Mobilā telefona" piekšapmaksas karte "O!Karte", Latvijas Olimpiskā komiteja un "NECom".

Savukārt "Nords Porter Novelli" kā veiksmīgāko min "Latvijas Mobilajam telefonam" veidoto kampaņu "Pirmklasnieks".

Sabiedrisko attiecību aģentūras "PR Studio" labākā kampaņa pērn bija "Pirmā reize", kuras klients ir biedrības "Papardes zieds" un "Tabakas un alkohola kontroles Latvijas nacionālā koalīcija".

Aģentūra "Repute" kā veiksmīgāko min kampaņu "Īsta sula katru rītu!", kuras klients ir SIA "Tetra Pak".

Reklāmas aģentūru kategorijā "Adell Saatchi&Saatchi" par veiksmīgāko 2010.gada kampaņu nosauc "Džonijs atgriežas 2x trāpīgāks!", kura veidota degvielas tirgotājam "Neste".

Reklāmas aģentūra "Alpha Baltic" kā labāko min kampaņu "Izguli reibumu!", kuras klients ir Ceļu satiksmes drošības direkcija.

Savukārt reklāmas aģentūra "DDB" kā savu gada labāko veikumu min kampaņu "O!Karte vs ZZ", kuras klients bijis "Latvijas Mobilais telefons".

Aģentūra "Esplanāde" minējusi kampaņu ar nosaukumu "Triatel mobilā ekspedīcija", kas realizēta klientam uzņēmumam "Telekom Baltija".

"Leo Burnett Riga" kā veiksmīgāko pērn min kampaņu "Toste", kuras klients ir "Hanzas maiznīca".

Reklāmas aģentūra "LoweAge" lepojas ar kampaņu "Ar dziļām saknēm Latvijas zemē", kas realizēta klientam "Ādažu čipsi".

"McCann-Erikson Riga" nosauc kampaņu "VEF Rīga", kas realizēta basketbola klubam "VEF Rīga".

Aģentūra "Mēmais.com" par 2010.gada labāk realizēto kampaņu uzskata "Mobilais "Spilvas" sulu un saldējumu kokteiļu bārs", kuras klients ir SIA "Spilva".

Savukārt "MOOZ!" par labāko nosauc "Latvijas Valsts mežiem" realizēto kampaņu "Latvijas Valsts mežu atbalsta kampaņa Latvijas sportistiem".

Reklāmas aģentūra "Ninja Com" lepojas ar kampaņu "Domina Back2school izaicinājums", kas veidota tirdzniecības centram "Domina Shopping".

"Pegasus Partnership" par veiksmīgāko 2010.gadā min kampaņu "Tuborg Green", kuras klienti ir "TBWA Latvija" un AS "Aldaris".

Aģentūra "Publicis Riga" uzskata, ka visveiksmīgākā pērn bijusi kampaņa "Pieliec punktu neziņai", kura realizēta pēc laikrakstu "Diena" un "Dienas Bizness" pasūtījuma.

Savukārt reklāmas aģentūra "TBWA/ Latvija" kā savu 2010.gada labāko veikumu min kampaņu ""Lattelecom" televīzijas tematiskās pakas", kas veidota klientam "Lattelecom".

Mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls "www.7guru.lv" darbību sāka 2007.gadā un to izveidojusi komunikāciju aģentūra "Repute". Vortāla mērķis ir paaugstināt sabiedrisko attiecību, reklāmas un mārketinga nozaru reputāciju, nozares sniegto pakalpojumu kvalitāti un efektivitāti, apvienot nozaru speciālistu pieredzi un veicināt viedokļu apmaiņu, kā arī informēt par Latvijas un pasaules jaunumiem un aktualitātēm. Pērn vortāls apkopoja 2009.gada 25 aģentūru veiksmīgākās kampaņas.

LETA Nozare.lv