NBA zvaigzne pāris sekundēs pārdod 10 tūkstošus vīna pudeļu
Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) zvaigzne Džeimss Hārdens pauda neticību pēc tam, kad ķīniešu fani dažu sekunžu laikā izpirka 10 000 pudeļu viņa paša zīmola vīna, demonstrējot plašo klāstu tiešraidē, valstī, kurā basketbolu mīl miljoniem cilvēku.
Filadelfijas 76 veterāns otrdien pievienojās tiešsaistes slavenības Trakā brāļa Janga tiešraidei, lai reklamētu viņa zīmola J-Harden vīnu, ko noskatījās 15 miljoni skatītāju, ziņo valsts tabloīds Global Times.
"Cik pudeles jūs parasti pārdodat dienā... no viena veikala?" Jans jautāja Hārdenam, kurš atbildēja: "Dažas."
Pēc tam Jans lika zvaigznei skatīties, cik ātri viņi tās var pārdot. "Parādiet man," Hārdens atbildēja, sēdēdams ar sakrustotām rokām.
"Gatavs? Aiziet!” Jaņs stāstīja skatītājiem. Tikai 14 sekundes vēlāk viņš kliedza: "Stop!"
Saskaņā ar Global Times datiem, veicot 5000 pasūtījumu par 60 USD par divām pudelēm, ātrās pārdošanas apjoms sasniedza 300 000 USD.
"Nevar būt!" Hārdens sacīja, pārbaudot datora monitoru, pirms izplūda smieklos un aplausos.
Iepirkšanās tiešraidē pēdējos gados Ķīnā ir kļuvusi populāra, kļūstot par vairāku miljardu dolāru nozari. Tajā ir apvienota izklaide un e-komercija, un saimnieks piedāvā skatītājiem zibenīgus piedāvājumus vai atlaižu kuponus reāllaikā. Skatītāji var uzreiz iegādāties preces no straumētājiem un noklikšķināt, lai nosūtītu savām iecienītākajām zvaigznēm virtuālās "dāvanas".
"Nevar būt!" Hārdens sacīja, pārbaudot datora monitoru, pirms izplūda smieklos un aplausos.
Iepirkšanās tiešraidē pēdējos gados Ķīnā ir kļuvusi populāra, kļūstot par vairāku miljardu dolāru nozari. Tajā ir apvienota izklaide un e-komercija, un saimnieks piedāvā skatītājiem zibenīgus piedāvājumus vai atlaižu kuponus reāllaikā. Skatītāji var uzreiz iegādāties preces no straumētājiem un noklikšķināt, lai nosūtītu savām iecienītākajām zvaigznēm virtuālās "dāvanas".