Jaunākajā "Kenzo" skatē - klejotāja gars, koša kamuflāža un izdzīvošanas instinkts
Franču luksusa zīmols "Kenzo" 2020.gada rudens/ziema sezonai piedāvā pilsētas klejotāja garam atbilstošu jaunu modes kolekciju. Japāņu izcelsmes francūža- Kenzo Takada radītais modes nams aicina jaunajā sezonā izvēlēties brīvi piegulošu, daudzfunkcionālus apģērbu siluetus, košus kamuflāžas audumus, kaklautus, kā arī pilsētas klejotāja tēlu papildināt ar minimālisma stilā ieturētiem, ikdienā noderīgiem aksesuāriem.
Francijas luksusa zīmols "Kenzo" savu jaunāko 2020. gada rudens/ziema tērpu skati Parīzes modes nedēļas ietvaros, izrādīja tikko zaļot sākušā parkā, uz plastikāta tuneļiem ieskauta podiuma tīklojuma.
Šādi tika radīta ilūzija, ka esi fiziski pasargāts no pilsētas kņadas un apkārtējās vides ietekmes, vienlaikus saglabājot iespēju būt informētam par ārā notiekošo - caurspīdīgo sienu dēļ.
Modes nama radošais direktors, dizainers Felipe Oliveirs Baptista (Felipe Oliveira Baptista) savu debiju amatā piesaka, izceļot kolekcijas koptēla vadmotīvu - noslēpumaina klejotāja garu.
Mākslinieka izvēle par labu pilsētas klejotāja tēlam, balstīta uz "Kenzo" zīmola radītāja, dibinātāja Kenzo Takadas (Kenzo Takada) klejotāja personības izzināšanu - ļoti personiskām sarunām, kā arī modes nama arhīvu apkopošanu, ziņo vogue.com
Minimālisma greznība, moderna klejotāja dzīvesveids, koša kamuflāža.
Felipe Oliveirs Baptista radījis daudzveidīgi transformējamus apģērbus jeb valkājamu, funkcionālu mākslu, kur vairākiem tērpiem apdrukas radītas, iedvesmojoties no portugāļu mākslinieka Džulio Pomāra (Julio Pomar) muižas elementiem.
Kolekciju veido brīvas parkas stila jakas, portfeļa kabatas - tērpa silueti ar jaušamām militārisma iezīmēm, audumu daudzslāņainība.
Vienkāršoti piegriezumi, nosedzošas zvejnieka cepures, kaklauti, minimāla furnitūras izmantošana, milzīgs uzsvars uz funkcionalitāti un piemērotību vairākiem izmēriem vienlaikus.
Tērpu siluetos redzami dūnu mēteļi, kurus nepieciešamības gadījumā iespējams pārveidot par guļammaisu, lai pārlaistu nakti kādā ziedošu sakuru piepildītā, romantiskā parkā.
Minimālisms, resursu taupīšana un funkcionalitāte šobrīd ir viena no pamataktualitātēm modes pasaulē, arī "Kenzo" modes piedāvājumā.
Ierasti košais un ieguldīto līdzekļu piesātinātais luksusa zīmols "Kenzo" ar nosprausto mērķu vīzijām un logotipa dizaina maiņu, padarot to vienkāršotu - nepārprotami norāda, ka seko līdzi modes virziena maiņai, pievienojoties ilgtspējības un resursu taupīšanas kustībai industrijā.