Bārbija bez matiem, ratiņkrēslā, ar ādas kaiti - jaunās kolekcijas lelles rāda skaistuma dažādību
Pasaulslavenā, ikoniskā rotaļļietu zīmola "Barbie" jaunāko leļļu kolekcija veidota, izceļot skaistuma izpratnes daudzās dimensijas. Precīzākas sabiedrības atspoguļošanai ieviestas lelles bez matiem, ar vitiligo slimības pazīmēm uz ādas, dažādiem izmēriem, garumu un ādas toņiem.
Kompānija "Mattel Inc" nesen klajā laidusi Bārbijas lelles variantus, kuri atspoguļo dažādā skaistuma izpausmes. Zīmola "Barbie" lelles veidotas kā viens no iespējamiem mierinājuma līdzekļiem bērniem, kuri paši vēl neprot vai nespēj sevi pieņemt vizuālo atšķirību dēļ.
Kolekcijā ietilpst skaista Bārbija bez matiem, citai ādas virsmu klāj vitiligo slimības izpausmes - gaiši plankumi, kuri veidojas uz tumšāka toņa ādas.
Prototipa attēls ar "Barbie" zīmola topošo lelli bez matiem, 2019. gadā bija pati populārākā fotogrāfija zīmola oficiālajā vietnē Instagram ziņo, independent.co.uk
Jaunajā Bārbijas leļļu kolekcijā ietilpst lelles ar protēzēm ekstremitāšu apvidū. "Mattel Inc "savās publikācijās apgalvo, ka jaunāko leļļu prototipi reprezentē globālu skaistuma dažādību un aicina uz iekļaujošu sabiedrību.
2019. gadā "Barbie" izveidoja unikālu leļļu kolekciju, kurā tika pārstāvēti tēli ar invaliditāti - ratiņkrēslos esošie, ar protēzēm dzīvojošie un citi. Šie visi ir mēģinājumi radoši palīdzēt bērniem ar invaliditāti, kuriem ar to ir ļoti grūti sadzīvot un pieņemt.
2016. gadā kompānija "Mattel Inc" pasauli iepazīstināja ar dažādu ķermeņa formu un tipu, ādas toņu un frizūru daudzveidībā veidotām zīmola "Barbie" lellēm, kuras plašāk atspoguļo sabiedrība esošo cilvēku izskatu un dažādību.
Kolekcija veidota, vairs neiecentrējoties uz iedomāta ideāla popularizēšanu, kurš realitātē ir sastopams visai reti un, iespējams, veido vienveidīgu priekštatu par to, kas ir patiešām skaists.
Bārbija (Barbie) ir ikoniska modes lelle, kura veidota ievērojot konkrēta laika un standartu ideālo sievietes figūras proporciju. Lelle ir amerikāņu rotaļlietu uzņēmuma "Mattel Inc" ražojums jau kopš 1959. gada marta.
Bārbijas pārdošanas apjomi šo gadu laikā krietni pārsniedz miljardu, padarot to par uzņēmuma ienesīgāko līniju.