Modē atkal ir logotipi
Ielu modes fašionisti un fašionistes demonstrē šobrīd aktuālāko stilu – rotāšanos ar 90. gados modīgajiem logotipiem. Lieliem, drosmīgiem un pamanāmiem, un vairs ne uz T krekliem.
Drosmīgajiem
Nebūs nekā vēl kliedzošāka un pamanāmāka, kā tērpties no galvas līdz kājām logotipos. Kā uzticīgam modes fanam pienākas, viena zīmola emblēmās.
Apsien
Ar zīmola Gucci logotipu rotāta josta skaitās retro, modernā alternatīva ir ironiskās, košās Off-White zīmola elastīgās gumijas jostas.
Pie potītēm
Kā rāda jaunie ielu modes likumi – novārtā nevar atstāt arī potītes. Laikā, kad logotipiem rotāta soma skaitās klasika, kurpes ir inovācija.
Iepērkoties
Tā kā caurspīdīgums ir uzņēmis apgriezienus, pat maisiņš par 762 ASV dolāriem ir jaunā, neformālā logotipu novietne. It kā pavirši, it kā relaksēti.
Zinātājiem
Diskrētāk par zīmolu garajiem nosaukumiem modes nama Fendi dubultais F būs rezervētāka un atturīgāka pieeja logotipu modei. Tomēr visiem labi atpazīstama.
Mūžīgi
Tie, kas jau laikus uzticību modes namam ir pierādījuši ar zīmola logotipa tetovējumu uz savas ādas, šobrīd varēs ietaupīt un jaunās modes lietas atstāt citiem. Ironija, protams.
Ekonomiskais variants
Lai pieslīpētos modes aktualitātēm un vienlaikus būtu saprātīgi budžeta jautājumos, modes namu mārketinga komandas vilina būt savējiem par nieka 90 eiro. Ar zeķītēm kājās.