Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv

Durvis ver jauns latviešu dizaina veikals-šovrūms

Sievietēm
2013. gada 18. decembrī 17:03 2013. gada 18. decembrī 17:03
 
17. decembrī, iepirkšanās centra Galleria Riga 4. stāvā norisinājās jaunā pašmāju veikala-šovrūma 8 Rooms atklāšana. 150 kvadrātmetrus plašajās telpās tika pārstāvēti tādi latviešu zīmoli kā BUG, PAIYA, RIPA, Be Carousell, QooQoo, Cinnamons atelier, MARE&ROLS, One Wolf, Red Salt, Līva Šteina, Nina, Alexandra Westfal un Anita Sondore, kā arī somu zīmols no Lielbritānijas – Claudine London.

Prezentējot 2014. gada pavasara/vasaras kolekcijas, jaunatklātajā veikalā-šovrūmā pulcējās ne tikai Latvijas Modes Zīmolu Apvienības pārstāvji, kas vienlaikus ir arī 8 Rooms idejas autori un īstenotāji, bet arī pārstāvēto zīmolu dizaineri, kuri saviem stendiem bija piešķīruši tieši viņu zīmolam raksturīgo identitāti, tādejādi īstenojot Latvijā līdz šim vēl neredzētu veikala idejisko koncepciju.


“Esmu patiesi priecīga, ka tagad arī pie mums, Latvijā, ir atklāts starptautiska līmeņa veikals-šovrūms, kas, manuprāt, ir pirmais solis sekmīgai pašmāju modes dizaina virzībai tirgū. Ļoti pozitīvi vērtēju faktu, ka šeit zīmoli netiek iespiesti kādā konkrētā rāmī, katram dizaineram ir atsevišķa telpa, kur izpausties un prezentēt savas jaunākās kolekcijas,” viedoklī dalās modes redaktore Anita Sedliņa.

Lai atbalstītu un apsveiktu modes dizainerus, veikala-šovrūma telpās kuplā skaitā bija ieradušies gan sabiedrībā zināmi cilvēki un mediju pārstāvji, gan arī daudzi citi modes entuziasti, tostarp modes redaktores Olga Kolotova (L’Officiel), Anita Sedliņa (Pastaiga), Ieva Čečina (Santa) un Tata Ņevskaja (Delfi.ru), stilistes Laila Trilopa (Shape), Jūlija Verbicka (L’Officiel) un Anita Altmane (Galleria Riga, Pastaiga), Baltijas Modes federācijas prezidente Elena Strahova, mākslinieks Bruno Birmanis, starptautisko attiecību speciāliste Guna Leiškalne, TV personības Renārs Zeltiņš un Jeļena Gricuka, kā arī modes blogeri Deniss Ševeļovs un Jaroslavs Barišņikovs.

“Mēs, 8 Rooms komanda, pie šī projekta cītīgi strādājām gan dienu, gan nakti, un, jāatzīst, ka laiks pirms veikala-šovrūma atklāšanas bija patiešām saspringts un uztraukuma pilns, taču šodien beidzot ir iestājusies patīkama atvieglojuma un gandarījuma sajūta par paveikto. Jau šobrīd Latvijas Modes Zīmolu Apvienības ikdiena ir darba pilna un mums netrūkst arī drosmīgu mērķu nākotnei, kad plānojam īstenot sadarbību un pieredzes apmaiņu ne tikai ar dažādiem Lielbritānijas modes zīmoliem, bet arī dizaineriem no Igaunijas un pat tālās Dubaijas,” komentē modes zīmolu apvienības idejas iniciatore un Latvijas modes preču internetveikala www.madamekuku.com īpašniece Baiba More.

Paralēli pārdošanas procesam veikala-šovrūma telpās ik dienu darbojas arī Latvijas Modes Zīmolu Apvienības birojs, kurā iespējams pieteikt tikšanos gan ar biedrības pārstāvjiem, gan arī ar šovrūmā pārstāvēto zīmolu dizaineriem, lai pārrunātu dažādus ar savstarpēju sadarbību un zīmolu attīstību saistītus jautājumus.

Kasjauns.lv/Foto: Jānis Saliņš

Citi šobrīd lasa

"Valkātas preces Latvijā uzskata par kaunu" - modele Nastya Choo radījusi konkurentu "Andelei Mandelei"
Vai sezona Latvijā beigusies? Slēpošanas trašu pārstāvji komentē turpmākās perspektīvas
Jelgavā manīts neparasts putns. Eksperts skaidro, ka tam varētu būt divi iemesli
Pievienot komentāru